maandag 26 november 2012

Happy little people

... of is het little happy people??
In elk geval, happy waren ze :-)

Voor Luna's laatste verjaardagsfeestje
(aja, volgend jaar middelbare school, dus geen verjaardagsfeestjes meer)
werd het een slaapfeestje mét juweeltjes maken.
Ik zie mijn kids doodgraag, heb er alle geduld van de wereld mee
(enfin, soms wil ik ze ook wel eens achter het behang plakken hoor)
maar geef me niet een stuk of 6 kids van dezelfde leeftijd of ik slaag tilt
(om het op z'n Annie M.G. Schmidt's te zeggen:
'ik ga ze geen schop verkopen' maar een groepje op
de drempel-van-pubertjes-meiden entertainen is niet direct mijn ding),
bij deze ALLE respect voor de leerkrachten onder ons!

Dus we losten het anders op ... Anne van Decoo-Art (Grobbendonk) snelde ons te hulp.
Anne ontwerpt en verkoopt handgemaakte fantasiejuwelen en modeaccessoires uit eigen atelier.
Héél leuk trouwens! Hier op haar facebook-pagina kan je haar werk bewonderen.
Maar ze komt dus ook aan huis voor je eigen workshop@home.
De kinderen vonden het de max en wij zagen dat het goed was :-)

Veel uitleg moet ik niet geven denk ik, de foto's spreken voor zich.


23 opmerkingen:

  1. Nou dat heb je dan toch goed opgelost! Ziet er tof uit!
    fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit! Prachtig toch om zo'n feestje als laatste feestje te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh werelds, dit vinden die meiden toch écht geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb je vast goed mee gescoord bij je dochter!
    Het ziet er heel gezellig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh chic seg! Wat een feest!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou en of de foto's voor zich spreken wat enorm leuk allemaal
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...oooo wat kan ik me dat goed voorstellen:-)! Mijn dochter zit ook in het laatste basisschooljaar, als je twee van die gillende en giebelende meidjes tegelijk hebt is het nog wel te doen maar 6 tegelijk...hahaha...nee dat is ook niet helemaal mijn ding hoor! Ziet er wel supergezellig uit! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kan ik me maar al te best voorstellen, ook niks meer voor mij hoor! Maar dat ze zich amuseerden dat zie je zo op de foto's! Wat een leuk idee dat je zoiets thuis kan organiseren met die dame :)
    En ze nemen allemaal toffe dingen mee naar huis als herinnering, top!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw, wat een feestje! Zag er heel leuk uit, daar hebben ze ongetwijfeld van genoten (en de mama ook, zo te lezen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook nog gefeliciteerd met je dochter(heb dit even gemist...)leuk zo'n feestje,ja daar doet hij niet meer aan,trakteren mocht dan wel....een zak twixjes ofzo....ja gaat zo snel nu,puper...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo een middagje juwelen maken met de vriendinnen, meer moet dat niet zijn. Zag er echt super uit, dat gaat haar altijd bijblijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ferm feest !!Dat zullen de meiden wel tof vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig opgelost, dat ziet er supergezellig uit!! Ik heb ook een dochter in de net-nog-basisschoolleeftijd. Ik vond laatst dat ze zo lang werk had, stond ze voor de spiegel uitgebreid haar wimpers met maskara te bewerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zie allemaal blije jonge dames! missie geslaagd lijkt me zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha, heel slimme oplossing zo. Heb met die leeftijd nog geen ervaring, maar worstel me momenteel door de peuterpuberteit heen...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed idee zeg! zone workshop!
    ge had er zelf ook zakdoekdooshoezen mee kunnen maken!!!!
    in elk geval: ik ben leerkracht, maar die feestjes hier thuis, ik was toch ook altijd blij dat die voorbij waren
    pffff
    in een klas of op school is toch een pak makkelijker dan bij u thuis zenne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow I love your work is more happy and beautiful, congratulations for your blog. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wat een leuke meiden allemaal en wat een super feestje!Het genot straalt van ze af!Heerlijk....doet me denken aan de verjaarspartijtjes thuis van mijn kids op die leeftijd,over een dikke twee maanden wordt de jongste 16 en die wil een party aan huis geven voor een heleboel jong grut,ja en dan moet er bier zijn natuurlijk want dan mag je drinken....oh my,oh my;-)....We zetten maar een tent buiten aan onze overkapping met daarin heaters zodat wij in elk geval niet hoeven te verkassen en ik hoop 1 ding....dat ik geen emmers voor de dag hoef te toveren voor sommige jeugd die te diep in het glaasje hebben gekeken:-(,ha,ha...we shall see!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb een zoon en heb altijd stoere verjaardagsfeestjes moeten houden. Piraten, cowboys en indianen kwamen bij ons over de vloer. Toch wel een tikje jaloers op zo een toffe meiden verjaardag. Heel leuk idee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte! En poeh, ik geloof dat ik het ook niet aan zou kunnen zo'n zooitje ongeregeld! :D Goed opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ben benieuwd naar het resultaat in 't echt zene want het ziet er heel tof uit.
    Anne loopt over van de super ideeen.. was op haar opendeur.. ogen en tijd te kort maar vooral ook budget te kort want wat moet je kiezen.. tis allemaal zo mooi.. ben ontzettend blij dat ik haar ook mocht leren kennen..
    en de meiden hebben zich zeker geamuseerd, Cailin is ook al wachtende maar das pas juni, dus nog efkes te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui