maandag 19 november 2012

Home Sweet Home

Mijn Home Sweet Home ... met een prikbord vol ontvangen kaartjes, zelfgemaakte spulletjes,
lieve attenties en gewonnen give-aways van jullie blogland-meiden ...
een stukje happiness aan mijn muur ... Dank jullie wel!


Ook Jennekes give-away hangt er al tussen, een handgemaakt Crown-Y meisje, ontsproten uit de creatieve hand van Jenneke. Ik kreeg ook van de beide meiden van Jenneke een geborduurde tekening op papier, héél mooi! Dank je wel Jenneke, Shannon en Nerissa!


Mijn Home Sweet Home ... met mijn kaarsjes ...


Kaarsjes ...
ik brand ze alle dagen én zijn steeds aanwezig in mijn Home Sweet Home ...
Voor de gezelligheid maar vaak ook voor een reden ...
voor ons méméetje, in de examenperiodes voor goede punten,
voor veilige thuisvaart en een gezond lijf en leden voor iedereen die mij dierbaar is,
voor een vriend die slecht nieuws moet verwerken op gezondheidsvlak,
voor Else, wiens verlies niemand onberoerd laat in blogland ...
de magie van kaarsjes ...
Het Helpt!

23 opmerkingen:

  1. lief je kaarsjes.....
    en het helpt zeker! Ik sta ook iedere keer versteld van alle leuke en lieve reacties die je krijgt van blog mensen. Hoe bijzonder het is dat mensen die je niet echt kennen toch zo met je mee kunnen leven en leuke dingen en ook minder leuke dingen met je willen delen. Erg gaaf!
    Een mooie collectie heb je zo zeg aan je muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die lieve dingen aan de muur! En kaarsjes branden voor de mensen die ons lief zijn, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat prikbord met de kaartjes en andere mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja iedereen leeft mee met Else...het neemt het verdriet niet weg maar een beetje troost zal het wel bieden. Wat kan een mens meer doen bij zo'n hartverscheurende berichten....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief van je het kaarsjes branden ik doe het ook vaak
    wat een prachtige dingen heb je allemaal hangen zeg, oer gezellig ♥
    owwwwwwwwwwwwwwwwwwww en ja de onze ( mijn meiskes en ik) hangen er ook, ze moesten lachen vinden het erg leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid in jouw huisje. En die kaarsjes... buiten de gedachten die je erbij hebt, geven ze ook warmte en licht. Licht voor iedereen die het nodig heeft. Vandaag kregen we op school te horen dat een moeder (net zo oud als ik), dit weekend is gestorven aan die rotziekte. Zulke kleine kinderen nog heeft ze, ook hier brandt een kaarsje. Ik ben er al de hele dag van slag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier brandt ook een kaarsje voor Else. Trui, zo een gezellig prikbord!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig prikbord boordevol moois! Er straalt evenveel warmte vanaf als van je kaarsje x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke muur! Die tekeningen op de boekblaadjes vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat leuk, mijn kaartje hangt er ook tussen. Tof om af en toe een glimp op te werpen.
    En inderdaad, het nieuws dat Else te verwerken krijgt laat ons niet onberoerd. Het doet ons nog meer beseffen, koester en geniet van mekaar.

    Lieve groetjes,

    CreaativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele toffe muur! Als mijn hobbykamer ooit komt, voorzie ik daar ook zo'n plaatsje, leuk. Ook hier wordt bijna elke dag een kaarsje gebrand, ook voor allerlei redenen, net zoals jij, er is altijd wel iemand die wat steun kan gebruiken. Het heeft mij ook al heel veel gesteund ooit in moeilijke tijden, niks mis mee en je doet er niemand kwaad mee :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk prikbord om naar te kijken en van te genieten meis!
    En dat de kaarsjes iedereen kracht mogen geven die het nodig heeft en veilig houden die je dierbaar is!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartverwarmend prikbord, hartverwarmend blogland, troostende kaarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goed idee zo een prikbord, alleen heb ik er nu geen plaats voor.
    Als de zoon alleen gaat wonen dan is de hele bovenverdieping terug van mij en dan komt er zeker zo een prachtbord!
    Het is zeker de periode om een kaarsje te branden en dat doet deugd voor iedereen.
    Mooi dat je dat doet...
    Vriendelijke groet
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi zo,n bord kun je dan zo van genieten he.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! En ik geloof ook in kaarsjes !!!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermuur met die leuke gekregen spulletjes!

    En kaarsen horen er gewoon bij.....

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig bord heb je zo gecreëerd met al die leuke en vrolijke gekregen spulletjes! Kaarsjes geven zoveel sfeer, gezelligheid en warmte...zowel letterlijk als figuurlijk....hier branden ze ook dagelijks. Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi! Leuk dat je me bent gaan volgen.
    Bedankt voor je kaarsjes :-)
    Leuk ook, jouw prikbord.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik werd genomineerd voor de liebster blog award en mocht elf andere bloggers nomineren: jij bent er 1 van!
    Neem maar even een kijkje op mijn blog :)
    Groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, heel mooi! En ja kaarsjes branden is hier ook een vaste gewoonte in huis, heel speciaal.

    Groetjes,
    Rosalie (p.s. leuk om te ontdekken dat mijn kaartje ook zo'n mooi plekje op je bord heeft gekregen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, dit blogje had ik dus gemist. En dan blijkt dat ik je vandaag eigenlijk een beetje heb nageaapt met mijn slinger.
    Jij bent wel HEEL ERG VERWEND door de bloglandmeiden!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui