vrijdag 16 november 2012

Just like that ... lapjes en envelopjes


Het is leuk als iemand een pakketje voor je opstuurt, iemand die je alleen kent via blogland,
via leuk over-en-weer-blogverkeer en soms eens een mailtje.
Het is leuk als die iemand, zomaar, zonder verplichtingen, zonder voorwaarden,
leuke dingetjes voor je samenstelt en naar je opstuurt.
Maar het is SUPERleuk als je plots een mailtje krijgt met de vraag of je je adres wil geven
want dat die iemand zomaar spontaan aan jou dacht toen ze iets zag liggen...
dit kan je toch alleen maar in blogland overkomen? Dank je wel Syl!


Zien jullie ook waarom ze aan mij moest denken? :-) Super!

Ook mijn enveloppe met lapjes van de lapswap vielen in de bus deze week.
Ik werd verblijd met een lapje van Janina (Elke dag Zaterdag), Rosalie (Studio Zakka),
Corine de Vries en Joke Kamp.
Mijn brein draait al op volle toeren wat ik hiermee zal gaan doen ... dank jullie wel dames!

En zien jullie nu ook wat ik toen zag?
Van toeval gesproken! :-) 
Ik kreeg op 2 dagen tijd exact hetzelfde kaartje in de bus, nl.
het kwartetkaartje Hans En Grietje waar Hansje bevrijd wordt.
Het zat tussen de gezellige spulletjes van Syl,
én het is het labelkaartje van Janina!

Ze mogen naast elkaar op mijn prikbord :-)


Mensen blij maken, het is superleuk om te doen.
En gelukkig lopen er heel veel mensen rond met hetzelfde idee.
De kalender van BZN zegt het ook vandaag:

Iemand gelukkig maken, maakt gelukkig!

En ik ben gelukkig!
Bedankt Syl voor het toffe pakketje!
Bedankt Kris voor het organiseren van deze leuke lapjesswap!

Bedankt Janina, Rosalie, Connie en Joke voor de mooi lapjes!
Hé en bedankt jullie allemaal ....
om telkens de moeite te doen om mijn blogje te lezen
en/of een leuke reactie achter te laten!
Ook DAT maakt een mens gelukkig!!!
Prettig weekend!

37 opmerkingen:

  1. ja reactie's maken mij ook blij, ik weet wel ik schrijf dingen die ik leuk vind, maar dan is het ook ERG leuk als een ander het ook de moeite waard vind, je hebt het dik verdiend meis en wat een pracht spullen heb je gekregen ♥ en die kaartjes DAT is nog eens gaaf, 2 dezelfde ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens heeft niet veel nodig om blij gemaakt te worden. Helaas vergeten we dat wel eens. Geniet maar van die leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat is geheel wederzijds, jij bedankt voor je leuke berichtjes en eigenlijk gewoon voor het zijn wie je bent en het delen van stukjes daarvan via je blog!

    Geniet van je lapjes en andere gekregen moois en op naar een heel fijn weekend.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iemand gelukkig maken, maakt gelukkig! Daar kan ik niks tegen inbrengen meis!
    Het is zo!!!!!

    Wat een heerlijke post heb je ontvangen .... en terecht dat jij daar gelukkig mee bent :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blogbericht Trui,jou dag kon niet meer stuk vandaag!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan! Leuke stofjes zitten ertussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn he, al die leuke post!
    geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en ik wordt gelukkig van jou blije post, fijn weekend, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!!! Dat kaartje dat kan toch bijna geen toeval zijn, alhoewel dat ik niet weet wat het anders zou zijn!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne blogwereld hé!! Wat een toeval van die kaartjes..
    én wat een super leuk Trui verhaal. Naar het resultaat van je lapjes ben ik nu al nieuwsgierig! Ze zijn wel aan jou besteed;)
    Geniet van je weekend en je verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kaartje, dat is écht een raar toeval, want uit het héle pakket heb ik dat kaartje eruit gepakt :-) Het is trouwens niét helemaal hetzelfde, kijk maar naar de opmaak haha. Heerlijk hè leuke post!
    Jij hebt trouwens ook wel erg leuke lapjes ontvangen met de swap !
    Je bent een fijn mens en hebt dit dus meer dan verdiend!
    Goed weekend!
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw bloglezen helpt ook mee aan geluk ;-)
    Je bent een heel tof, attent en lief mens, die het zeker verdient om ook eens verwend te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo verrast te worden. Je ontving toffe pakjes. Geniet ervan !

    Lieve groetjes?

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt gelijk! Zomaar een pakketje ontvangen is SUPER! Tof dat mensen zomaar aan je denken en je verrassen. Geniet ervan, ben benieuwd wat je creaties zullen worden.
    En dat is ook waarheid: als je iemand blij maakt daar wordt je zelf blij van!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk toch, dit is nou zo leuk van bloggen, ook al ken je elkaar vaak niet eens persoonlijk er onstaan toch héle leuke contacten over en weer, er wordt aan elkaar gedacht en als er wat is staat men voor elkaar klaar...daar kun je toch ook alleen maar gelukkig van worden! Geniet er lekker van meis!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk Trui, heerlijk mensen kunnen blij maken die je niet persoonlijk kent, Kleine moeite groot gebaar,
    En ik word weer gelukkig dat ik zie dat jij gelukkig er van wordt.
    Tja er is niet veel voor nodig, mensen vergeten het zo vaak. Te veel met zich zelf bezig he.
    Maar gelukkig hebben we blogland, een vrolijke familie toch???

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig om te zien hoe een van mijn lapjes eerst noordwaarts is gestuurd naar Kris en vervolgens weer richting het zuiden is gepost naar jou :) En dat van die dezelfde kwartetkaartjes...nou ja, hoe toevallig is dat? Grappig!!!
    En je cadeautje van Syl is leuk, zo lief dat ze zo aan je heeft gedacht. Enne...als jij kan touwtje springen dan mag je mijn springtouw wel hebben, want ik kan er niets (meer) van...terwijl ik vroeger niets liever deed op het schoolplein :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt hier precies opgeschreven wat het allerleukste is van blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yeah leuke post is om blij van te worden! Wat ontzettend toevallig die kwartetkaartjes!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooh heerlijke blogje! daarom heb ik ook de lapswap georganiseerd! als je ziet hoe iedereen hier gelukkig van is geworden! :) it makes me happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, zo mooi én zo toevallig dat roodkapje!
    Blogland is een mooi land hé!?
    Vol geweldige madammen!
    Mooi mooi mooi!
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ook zulke mooie lapjes! Ik was ook erg blij met de mijne ... Nu weer nadenken wat we ermee gaan aanvangen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zeg! Daar word je echt blij van :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat leuk, ik word er zelf helemaal vrolijk van, van al die fijne post en jouw gezellige woorden! En inderdaad: hoe straf is dat nu, dat je twee keer hetzelfde kwartetkaartje krijgt! Volgens mij zijn dat je nieuwe geluksbrengers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lang leve de post!!!
    Hiep hiep hoera voor de mooie inhoud!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. awel, daar word ik nu ook gelukkig van sè!!! én ik was al zo blij vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een boel geluk voor ons allemaal!
    Gelukkig maar... Maar inderdaad , in blogland kan er veel!
    Dat van die Hans en Grietje is wel HEEL toevallig zeg, gek hè?
    Fijn weekend verder ondanks het vieze druilweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat je mijn lapje leuk vindt Trui. Leuke actie dat swappen.
    en super leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een boel superleuke spulletjes, genieten en genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zó grappig, 2 keer hetzelfde kaartje. Leuke spulletjes kreeg je, zo'n pakketje kan inderdaad even echt gelukkig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via de blog van Angeline kwam ik bij jou terrecht en wat een feest van creativiteit tref ik hier aan! Ik ben gelijk volger geworden. Wat leuk om zo 'feestje in een envelop' in je brievenbus te krijgen. Bloggen brengt mooie contacten he. Ik wens je een fijne en creatieve week en kom zeker weer eens kijken! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is blogland toch een heerlijk land....via Moos en Jenneke kwam ik bij jou een kijkje nemen, wat een feestje!!!!
    Zo meteen even volger worden, ik zal nog vaak een kijkje bij je komen nemen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke reacties kreeg ik hier weer, dank jullie wel dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik schaam me een beetje, heb jouw mooie lapje ontvangen maar was erg druk met veel andere dingen oa een eigen blog.
    Ga jullie zsm allen noemen en bedenken wat ik met die leuke stofjes ga doen. Wordt denk ik toch de cursus quilten, zag dat jij dat ook doet. Maar die tijd he.
    Gr Maud

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui