donderdag 29 november 2012

Kijk eens diep in mijn oogjes ...

Hier thuis zijn ze al als een blok gevallen ...
voor die sprekende kijkers van draakje Dibbes.
En jullie?


Dit lieve draakje vliegt naar Veerle en Maren toe
want ik maakte hem voor mijn PLUSswapkindje...
maar wel met de belofte dat ik er nog eentje maak ... voor thuis :-)

Gehaakt met Catania, uit Amigurumi & More van Tessa Van Riet-Ernst - UWYH n° 28

Van Maren zelf kreeg ik ook al een pakje.
Ik deed namelijk mee aan haar PIF maar door de goede werking van ons postsysteem
(hoewel we er niet gaan over klagen want ik denk dat de post de laatste tijd
overuren moet doen voor al die blogpakketjes :-)) is haar PIF verloren gegaan.
Ze beloofde mij een troostpakketje.
Wel Maren, ik ben echt supergelukkig met jou 'troost'pakketje,
deze mooie cowl draag ik dagelijks en is lekker warm! Dank je wel!



Van Jeanine viel er ook een superpakje in mijn bus.
Ik won haar give-away, deze prachtige album, gemaakt van handgeschept papier.
Jeanine, op je (tevens heel mooie!) kaartje hoopte je dat ik het album in het
echt even mooi zou vinden als op je blog.
Wel, euhm neeee.... ik vind hem namelijk SUPER SUPER mooi!!!!
Dank je wel, dit album gaat een speciaal plekje vol speciale foto's krijgen.

Het is echt prachtig afgewerkt, tot in het kleinste detail. Zelfs de enveloppe en het doosje waar
het in verpakt was, was zelfgemaakt. Super Jeanine!!

Ik eindig mijn blogberichtje met nog een paar mooie wolkjes die ik gisteren te zien kreeg,
de kleurencombinatie was weer de max.



Kalender BZN:
'Elke verandering begint met een andere manier van kijken'
Prettige dag!

51 opmerkingen:

  1. Hé zo mooi allemaal!
    Dat is typisch, je maakt wat voor ander en krijgt direct de vraag van de kids voor ook zo eentje, dat gaat hier ook zo, gelukkig zijn ze hier geduldig (tis van te moeten, en soms vergeten ze zelf dat ze dat ook wilden :)).
    Draakje is echt zo lief, dat gaat een kindje heel graag in zijn armen sluiten!
    De sjaal is op jou gegoten, ontzettend mooi!
    Het album van janine is echt een pareltje, ik schep ook papier, heel fijn, en arbeidsintensief :)
    Els heeft een logo voor de wolkenclub! prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En logo meteen gaan opzoeken :-) Ja ik hoop dan ook dat ze sommige dingen vergeten, want als ik alles dubbel moet maken ... 20 lijstjes dan :-)

      Verwijderen
  2. Liehief je draakje !! En wat een heerlijke post heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig draakje en die oogjes... kan me voorstellen dat je kids in love zijn.
    Heerlijk die cowl en mooi gemaakt ook !
    Prachtig foto's ik hou ook van dat soort luchten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stuk voor stuk! Heerlijk om zulke post te kunnen versturen en te mogen ontvangen :) En de spreuk van BZN (moet bij deze afkorting altijd aan onze palingsound band uit Volendam denken...) is weer top!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja ik ook... BZN met 'It's an illusion' zit ik nog geregeld te zingen :-)

      Verwijderen
  5. Lief is ie hé, ik maakte hem ook voor een swap maar mis hem nog steeds dus ik ga hem zeker nog een keertje maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net nog de vraag gekregen of hij nu ééécht weg moet :-) Ja hij is echt superlief.

      Verwijderen
  6. Oh dat draakje, daar zouden ze hier ook wel verliefd op worden denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh super schattig draakje!! Pak hem maar al goed in voor je hem verstuurd, zodat mijn kids of die van Veerle er ook niet door verleid worden. Onze jongste zou mij hiervoor daaagen aan mijnhoofd kunnen voor zagen!! t Is een volhouderke...
    Wauw dat boek is prachtig!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah ja en ik ben blij dat ge er blij mee zijt!! t Is toch altijd een beetje gokken hee... Geniet ervan
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief draakje!! Ik heb in z'n mooie oogjes gekeken en vraag mij af; waar komen die oogjes vandaan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik val ook als een blok voor dit leuke draakje! Hij is geweldig! Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad prachtige foto's van de wolken!!
    En je draakje is zo cute!!!
    Knap gedaan!!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom worden in de sprookjes de draken als slechterikke afgebeeld?
    Als je dit draakje ziet, zo mooi, daar word je direct verliefd op!
    En wat een pracht boek heb je gekregen. Geniet er van!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach, wat een lieve Dibbes!
    Prachtige col heb je gekregen! Als dit een "troostpakketje" is, wat was dan het eerst verstuurde??? Jeetje, wat een verwennerij!
    Net als het fotoalbum van Jeanine, echt prachtig! Veel plezier er mee en een heel fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schatje is het! En wat bof je toch weer, zoveel moois in de bus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superlief draakje! Ik wou dat ik ook nog kind was en zo eentje kon bestellen bij je! Mooie lekker warme col heb je gekregen en ook het album van Jeanine is prachtig.
    Mooie foto's ook alweer, de natuur is soms zo mooi van kleur, gewoon genieten dan.
    Zelf ben ik ook een BZN fan, heb ook overal spreuken en teksten hangen. Ik hecht er veel belang aan en mijn man begrijpt me daarin en apprecieert dat ik hem zoiets sms soms. Het leven kan heerlijk zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wij doen dat ook geregeld, zo'n smsje naar elkaar sturen, fijn dat jullie dat ook doen!

      Verwijderen
  16. wat een dotje is dat draakje, jullie hebben mooie dingen voor elkaar gemaakt. Jammer dat het af en toe via de post zo mis gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben blij dat je het album in het echt ook mooi vind. En ik ben blij dat het terecht kwam bij iemand die het zo graag wou hebben... Geniet ervan...

    Het draakje heb ik ook gehaakt, maar het ligt hier al maanden te wachten om samengenaaid te worden... Foei van mij! Het draakje verdient beter.. zal er eerstdaags eens aan beginnen.

    Mooie wolken gisteren, vandaag spijtig genoeg weer een regendag...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa foei van jou! :-) Ik kijk vol verwachting naar je blog tot hij verschijnt hoor! (en daarna ook nog natuurlijk :-)) Nog een keertje bedankt voor de prachtige give-away!

      Verwijderen
  18. Super mooi draakje, wow! En wat een verwenpost, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou zo in je draakje zijn oogjes kunnen verdrinken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi draakje! Ik haakte ooit een een gelijkaardig knuffeltje, maar in girafvorm. En mooie cadeautjes heb jij gewonnen! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb hem ook gehaakt. Hij is zo lief, mijn jongens vonden hem ook geweldig. En inderdaad de oogjes zijn zo lief. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat knap allemaal, maar dat draakje mag er inderdaat zijn. Volgens mij heb ik dat ookj ergens liggen. Ik weet nog niet wat ik voor die kindjes ga maken en het zal gaan tijd worden. Dit weekend wil ik eraan beginnen. Nog even nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super die draak, daar zal het swap+ kindje heel blij mee zijn. Hier wil Rune ook altijd alles hebben wat ik maak.
    Je hebt weer leuke post ontvangen. Tof.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ja, wij zijn hier ook als een blok voor Dibbes gevallen! En wauw, die col-shawl, wat een mooie warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooh da draakske s gewoon te super schattig ... k heb mijn armen al open, laat hem maar vliegen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doosje staat klaar, maar ik krijg hem er niet in, eerst nog even onderhandelen met de kinderen :-) Draakske 2 is beloofd :-)

      Verwijderen
  26. De draak is inderdaad heel mooi...
    Wat de post betreft, ik ondervond dat een pakje uit Nederland soms vlugger wordt besteld dan eentje uit ons eigen belgenland...
    Mijn Plus is ook al bezorgd!
    En nu nog voor mijn swappartner bezig!Maar ik heb nog tijd, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is dus echt zo hé. De post van Nederland is veel sneller, zowel van hier naar daar als andersom (daar krijgen ze trouwens op zaterdag ook post)én het is veel goedkoper. Ons Belgenland mogen daar eens een voorbeeld aan nemen. Ik moet ook nog beginnen voor mijn swappartner, maar ik weet al wel wat, dat is al iets :-)

      Verwijderen
  27. Oh, wat een leuk bericht hier, boordevol moois!
    Ik ben helemaal verliefd op je draakje, smelt smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Trui, je bent een tophaakster, draakje is geweldig mooi!!!En dan kijkt hij je aan met zijn schattige oogjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh Trui wat een scheet dat draakje zeg!En wat een mooie dingen heb je allemaal gekregen!Nou daar kan ik dan nog even bij vermelden dat je de give-away bij mij ook gewonnen hebt volgens de number generator!It's your lucky week!!!je was nr.13...ha,ha geen ongeluk,maar geluksgetal dus en ja dat blijkt ook wel want dat is ook mijn huisnummer en ik woon hier zalig!ik moet zo gaan werken dus ik haal het niet meer om het vandaag op de post te doen,maar maandag dan gaat het gebeuren!

    groetjes en een heel fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aaaah, wat is draakje een dotje, hihi klinkt he...
    maar schattig zeg,en die kol ook,super

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal verkocht door die oogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je draakje is fantastisch. Lekker verwent met mooi album en heerlijke luchten. Dag kan niet meer stuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oooh ... draakje "Dibbes" s net toegekomen ;-)
    zo MOOI!!! hij s echt een schatje!
    dank u wel mercie Trui!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. moh zo een lief draakje!
    Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui