vrijdag 9 november 2012

Saaaiii ! ...

OMG !! Ik doe het echt ... ik schrijf een saai blogbericht!

Maar wat wil je ook ... ik ben namelijk echt wel aan die herstellingen begonnen,
ik kon er niet meer onderuit. Dat lichtgrijs ding is ons Jitske haar lievelingsbroek die ze nu al 
euhm ... een paar maanden kwijt is, het geduld is op ... maar wie neemt het haar kwalijk ... :-)

Dus ja, SAAI !!!


Of toch niet helemaal saai, stiekem tussen het saaie werk door
ben ik iets aan het maken dat klaar moet zijn tegen woensdag.
Al een paar keer kwam ik het volgende woord tegen in blogland:


Allee hiersi, ik doe dat ook ne keer ... 
van SAAI naar SPANNEND ! :-)


Nog even meegeven welke waarheid er vandaag
op de spreukenkalender van BZN staat:

Het leven is als een bos
rechtdoor kan nooit.

Prettig weekend!

40 opmerkingen:

  1. Kleding herstellen, echt saai ja, ik heb dat ook pas gedaan, omdat het moest (hoewel die broek nu wel al te kort is voor Laura haha, maar met laarzen... kan het prima toch...).
    Zeg, wat is dat toch allemaal naast je naaimachientje....nog meer zakdoekhoesjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héhéhé nee echt efkes geen zakdoekhoesjes meer :-)

      Verwijderen
  2. Jaaa nog meer zakdoekhoesjes! ;)
    Kleding herstellen is saai, maar wel heel fijn natuurlijk, succes en proberen niet te hard gapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen echte blogger als er geen sneak peekje komt af en toe, haha :)Rechtdoor kan niet neen, af en toe een zijsprongetje=kleurige stofjes stikken voor??? moet kunnen! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pff, verstelwerk....idd saai...blijft hier ook altijd op een hoopke liggen!
    en wat ligt daar allemaal...pas maar op dat je naaimachientje niet oververmoeid geraakt ;-))
    veel plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh maar wel een spannende sneak peek .... niks saais aan daar hihihihi

    Ik herstel zelden hihihihi ..... das dan weer een gelukje dat ik niet met een naaimasjien oveweg kan ..... het enigste gelukje hoor omdat ik nu ook al het moois maken misloop ;-)

    Succes met herstellen!!!!

    Fijn weekend meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, verstelwerk vind ik ook echt wel heel saai en niet leuk, maar wij moeders kunnen er niet onderuit zeker? Doe maar snel dan ben je weer blij dat de hoop weg is (op mij ligt ook nog zo'n hoop te wachten voor volgende week, dan heb ik een week vrij maar moet al vanalles doen, tandarts, autocontrole, autosmering, kinesist, kapper enz.... en dan herstellingen pfff) Maar ik wil ook graag een nieuwe handtas maken :) en dat is dan de beloning na de herstellingen!
    Je maakt ons wel nieuwsgierig met je sneak peek, wat zal het worden?????
    groetjes en fijn weekend, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja saai he dat verstelwerk,maar super spannend wat je aan het maken bent,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh,niks zo leuk dan herstellingen,hm hm,NIET ! :)
    Ben wel benieuwd wat dat spannende ding is !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat verstel werk is voor jou toch zo gepiept??? Je bent zo handig met je mooi naaimachientje!! En dan tussen door ook nog iets Nieuws freubelen, je bent gewoon een kei.
    Fijn weekend
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, erg! Bij mij blijven dat soort klusjes ook eeuwig liggen! Van knoopjes aanzetten tot gaatjes dichten, ik kan er nooit tijd voor vinden/maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verstelwerk gaat bij ons naar de bomma :-) Ik ben wel benieuwd wat die sneak peak zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, die spreuk, prachtig! En inderdaad saaaai dat verstelwerk. Maar wel bevredigend vind ik, zo fijn als iets weer gedragen kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was het leven maar als een bos; puur genieten en geen stress....
    Succes met de berg en veel plezier met je sneek peek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet de S van saai maar van SPANNEND dus! Ik ben al direct curieus nu :-)
    succes met die begen werk (of bomen, zoals je wil), fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een ware spreuk!
    nog een saai weekend gewenst ;)
    wat jij saai noemt :)
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie spreuk!

    hihi is het hetgeen wat je pas bij me schreef ♥♥♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O ja, dat ziet er uit om naar de fles te grijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een wijsheid.... (en wat een saai berichtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. verstellingen doe ik niet
    ofwel beweer ik dat ik die stof niet kan bewerken
    ofwel wacht ik lang genoeg tot ze het vergeten zijn
    ik haat dat echt
    ik loop al een heel jaar met een pyama waar de naad onder het oksel gelost is
    zou echt maar 2 minuten werk zijn...en toch
    maar saai?
    ik kan mij al het gezaag van dat dochtertje voorstellen, saai? plezant ja
    ik weet niet wat ne sneap peek is , maar 't zijn wel schoon stofkes
    veel kleurekes vind ik altijd plezant

    oja en laat dat poppenboek niet te lang liggen hè!
    straks zijn al uw schoon stofkes voor kleedjes en rokjes en bloesjes al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig kan je dat saai wat afwisselen met cool. Als ik denk ik ga eerst dat herstelwerk doen dan ben ik erdoor, en plezant op de loer leg, dan ben ik eraan voor de moeite want mijn moeder heeft altijd terug 'het laatste nu' in aan bieding.
    Spannend al die kleurige lapjes, laat het resultaat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha wat grappig. Ik dacht net vanmorgen: Ik kan ook wel eens wat schrijven over... naaiklusjes. Maar is dat niet saai?! Het is Nuttig, dat blijkt maar weer, ik krijg gelijk zin om er ook mee te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Reacties
    1. :-) dankjewel. Het hoofdje hoort bij mijn matroesjkamadammeke (http://www.misscreatuurtje.blogspot.be/2012/09/we-draaien-overuren.html), het andere kussentje kreeg ik als PIF van Saskia (http://sas--kia.blogspot.be/). Fijn hé

      Verwijderen
  23. Oersaai (grapje;))
    En wat een mooie spreuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha leuk! Ben reuze nieuwsgierig wat 't allemaal gaat worden die saaie klusjes. Toi toi toi enne die spreuk is top!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Saai? Wie beweerd van niet?
    Zet een mooi plaatje op, neem een tasje koffie, en begin eraan... Daarna ben je nog zo blij dat alles weer gedragen kan worden...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem je goede raad van harte! Ik ben er bijna door :-)

      Verwijderen
  26. Wat een gezellige blog heb je! Kom hier via Moos terecht en ben gelijk maar volger geworden:-) Ik heb sinds kort door een leuke tijdelijke job het naaien weer opgepakt, nadat ik er jaren niets meer ermee gedaan heb en ik zie bij jou al een heleboel leuke en inspirerende ideetjes voorbij komen, dus het kriebelt alweer aardig om strax thuis ook weer achter de machien te gaan kruipen...kom vast en zeker vaker langshobbelen hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Maddy! Wat fijn dat mijn blog jou een beetje kan inspireren. Ik kom dan gauw eens bij jou piepen, nà mijn herstelllingen :-)

      Verwijderen
  27. Hé Trui,
    via Moos ben ik hierheen gekomen en wat een geluk !
    Mooie blog heb jij, ene om te volgen.
    Ik ga em strakjes nog verder uitspitten.. enne das waar van da bos ;)

    Nog een aangename zondag :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Susie! Heel fijn dat je komt volgen! Ik ga dan ook eens bij jou komen 'spitten' :-), maar dus eerst de plicht vervullen :-)

      Verwijderen
  28. Dank jullie wel voor de steun in deze 'saaie' werkzaamheden! Maar ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie lapjes stof! En na saai komt weer fris, fruitig en spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sneak peek ?? Que teaser kan dat tellen vind ik, ben wel benieuwd nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. saai? spannend zal je bedoelen, net als in dat bos!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui