vrijdag 23 november 2012

Te bescheiden ...

Bescheiden is ze ...
TE bescheiden is ze ...
Lief is ze ...
En ONGELOOFLIJK los-uit-de-pols-creatief is ze ...
Niet graag in de belangstelling staat ze ...
Maar sorry, ik ga me daar nu niks van aantrekken ...

Want in de bloemetjes gezet, ja dat verdient ze ...
Stil achter de schermen is ze ...
maar al velen onder ons mochten wel iets van haar in de bus vinden.

Ook ik ben bij de gelukkigen om af en toe van haar iets te ontvangen ...
want ondertussen is ze naast mijn blogmaatje, ook mijn mailmaatje en 
zelfs mijn "samen op stap"-maatje ...

Ik kreeg een superchique VINK-tas met bijhorend zakje in een geweldig stofke gemaakt
Vandaag kreeg ik dit leuke blik, en een mooi stofke! Dank je wel Marina!

Dus moest je haar nog niet kennen (maar daar twijfel ik wel aan), kijk dan maar eens op haar
ongelooflijk creatieve, bijna allemaal uit het hoofd gemaakte spulletjes-BLOG.... 

Ik had een superfijne dag vandaag, samen met haar in Gent ...
En ga zo blijgezind het weekend in !
Prettig weekend allemaal !




37 opmerkingen:

  1. Tof zo een blogvriendin ook in het echt. Mooi! Wat je allemaal hebt gekregen. Ik ben helemaal weg van die tas, dat stofje is een schoneke.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Word nu wel een beetje jaloers dat ik niet meer in Gent woon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij even geluk zeg om zo'n maatje te hebben, zo wil ik er ook wel een!
    Een prachtige tas en dat "retro"blik is geweldig! Een beetje jaloers ben ik eigenlijk wel....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg. het is dan ook leuk om mensen bij te maken hé.
    Geniet van julie vriendschap.
    Jij kent misschien wat meer van computers dan ik. Weet jij hoe ik terug ruimte op de blog kan krijgen om foto's te zetten? Ik kreeg dit te lezen als ik foto's wou loaden: Oeps! U heeft geen opslagruimte meer. Momenteel gebruikt u 100% van uw quotum van 1 GB voor foto's. Opslagruimte upgraden

    Foto's worden opgeslagen in uw Picasa Webalbums-account en maken deel uit van uw gratis fotolimiet van 1 GB. Als u extra opslag aanschaft, wordt deze verdeeld over verschillende Google-producten en komt deze boven op de gratis limiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw !! Wat heerlijk zo een vriendinnetje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf cadeau! Geniet van jullie heerlijke vriendschap :)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwwwwwwwwwwwwwwwwww wat heerlijk zo'n lief dinneke, en wat een prachtige kado's heb je gekregen zeg.....enne jij schrijft dit niet voor niets want ikke ga bij haar kijken en volgen, een dinneke van jou wordt er ene van mij hoor
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vergeet ik natuurlijk weer te zeggen wat enorm leuk om samen naar gent te gaan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo tof en een héél lief blogberichtje van jou! En ik volgde die blogvriendin van jou al, ze maakt inderdaad hele mooie dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marina is superlief, helemaal mee eens!!! :)
    En wat een lievigheden heb je van haar gekregen.

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloos :))
    Zo lief en je weet het het is wederzijds!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wie durft ooit nog te beweren dat bloggen enkel virutele vriendschap is!?

    heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!!
    en ik volg marina ook al een hele tijd hoor, wat dacht je ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk meis zo een blogmaatje, mailmaatje en zelfs ook "samen op stap"-maatje!

    En wat ben je onwijs lief verwend door haar!!!!!!

    Hoop dat jullie nog heeeeeeeel lang zo van elkaar kunnen en mogen genieten! Dit is goud waard meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Poekie had 'n tijdje geleden ook de eer om Mamarina 'in het echt' te leren kennen! Zo'n creatieve, superlieve en wijze vrouw! Ik zie haar graag terug! :)
    Fijn om te lezen dat jullie een superdag hebben gehad in Gent!

    Groetjes, Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief berichtje over je vriendin, heel leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dat moet nogal een ontmoeting geweest zijn, 2 toffe madammen bijeen! Pracht van een tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, Marina is een soort apart hé! Een echte schat en ongelooflijk handig.
    Een wonderlijke wolkenmadam, fijn weekend!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze creeert inderdaad super schone spulletjes & zo netjes afgewerkt allemaal!
    k wens jullie een fijne tijd samen, heel plezant om iemand te hebben met dezelfde interesses!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke cadeautjes! Ik zal eens gaan piepen op haar blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En dat allemaal door blogland, super toch !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super leuk, dat een blogvriendschap zo mooi kan uitgroeien tot een echte persoonlijke vriendschap en wat een mooie geschenken heb je gekregen.
    Helemaal top. Ga zo door samen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een verwennerij en zo leuk dat er een vriendschap voortkomt uit het bloggen!! Ik heb gelijk even bij Marina gekeken...mooi blog en lief dat je er even de aandacht op vestigt!! Geniet van je mooie spulletjes, fijn week-end! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kende haar nog niet. De tas die ze je gegeven heeft is alvast geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat schrijf je lief over je (blog)vriendin! Mooie tas!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Groot gelijk dat ze je in de bloemetjes zet, zo mooi! nog heel veel plezier samen! Ik ga daar alvast wat snollen op haar blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een groot goed zulke lieve mensen, en dat geldt voor jullie allebei hoor :)

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haar blog ken ik al, ze maakt altijd zo super mooie spulletjes!
    Wat leuk dat er zo'n vriendschap is ontstaan tussen julllie. En ze heeft haar best gedaan met deze tas, zo mooi :)

    Nog een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kende haar ook! Leuke blog ook. Wat leuk dat jullie vriendinnen zijn en wat een mooie kadotjes, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jullie zijn alle twee lieve schatten, supertoffe blogmadammen met het hart op de juiste plaats!!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeh, leuke leuke dingen!! Heerlijk om zulke cadeautjes te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Trui,wat heb je dit mooi omschreven en wat ontzettend leuk hoe het tussen jullie zo is gelopen.Ik heb op haar blog gekeken en daar trof ik een soortgelijk verhaal en een ode aan jou.Hoop dat er voor jullie samen nog vele blog/uitjes gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allemaal zooooo'n fijne reacties weer!!! :-) Lang leve blogland :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui