donderdag 22 november 2012

Téén en Tàànder 2 ... en een vraagske ...

Bibber bibber van de ochtendkou, op het natte gras, kodakje in de hand ...
maar het was de moeite waard ... P R A C H T I G luchtschouwspel!
Wolkenclub waardig, vinden jullie niet?


Deze week ben ik precies een beetje minder creatief productief
(ja ja, ook hier roept de plicht soms iets luider én ik kan het nu eenmaal niet altijd negeren :-))
maar dit ligt er nog zoal allemaal te lonken naar mij ...

Wat?? Ik met meer dan 1 ding tegelijk bezig??
Neuuu ... :-)
Hmm ... en eigenlijk is dat nog niet alles ...


En nu het vraagske ...

Op 30 maart 2013 komt Mumford & Sons naar Amsterdam, Ziggo Dome.
Ik zag ons weekendje 'Amsterdam' He & Me-time al volledig voor mij
(en ik keek er al naar uit alle tips op te slaan die jullie gingen geven :-)).
's Middags nog kaarten beschikbaar maar niet in de mogelijkheid om er te bestellen ...
's avonds vol enthousiasme aan de pc ... tickets UITVERKOCHT :-((.
Dus mijn vraagske ... is er iemand van mijn Nederlandse
of misschien zelfs Belgische) blogvriendinnen
die iemand kent die tickets heeft, maar uiteindelijk toch niet zal gaan?
Ik waag mijn gokje ... en misschien is het lot mij goed gezind ... iemand??
Aubbéééé? (ik had zòòòò gràààg gegaan!!!)

Ben ik overtuigend genoeg???

48 opmerkingen:

  1. overtuigend genoeg wel wat mij betrefd, maar ik kan u ni helpen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die zijn goed hé! Kan je helaas ook niet helpen!
    Enne, zo vroeg ben ik te lui om naar buiten te gaan om een foto te trekken, ik moet al met de fiets naar mijn werk en dat is al koud genoeg :)
    Dus heb jij nu echt wel een prijzenswaardige wolkenclub foto genomen: PROFICIAT!!!
    Wat een doorzettingsvermogen :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook snel weer binnen hoor, en dan verder van achter het venster staan genieten :-)

      Verwijderen
  3. Prachtige foto. Als ik wat hoor zal ik aan je denken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Dank je wel! (en fijn idee dat jullie gaan trouwen, ik blijf volgen :-))

      Verwijderen
  4. Ow, prachtige foto Trui!!! Sorry, kan je helaas ook niet helpen aan kaartjes, maar zal wel mijn oogjes en oortjes open houden voor je.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meis als ik wat hoor....dan denk ik gelijk aan jou ik zal het opschrijven want anders vergeet ik het....hoop echt dat je kunt gaan

    en wat een gezellige spullen liggen er op je te wachten hihi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze wachten en roepen om aandacht :-) Kan ik toch niet aan weerstaan hé? :-)

      Verwijderen
  6. Arme, arme Trui...ik kan je helaas niet helpen. Gelukkig is er in Amsterdam nog veel meer leuks te doen! Als ik ergens iets zie laat ik het je weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel lief van je! Ja, ik denk ook niet dat we ons daar zouden vervelen :-)

      Verwijderen
  7. Je wilt écht heel graag, da's duidelijk ! Maar ik weet ook niemand :-(
    Als je onverhoopt toch niet gaat, heb je in ieder geval nog wel wat haakwerkjes liggen... of is dat gemeen....
    Ik houd het in de gaten, wie weet hoor ik wat om me heen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heel klein beetje gemeen?! :-) hahaha maar ook grappig :-) Thanks om het in de gaten te houden!

      Verwijderen
  8. Nope, hier ook geen kaartjes helaas....
    (Wel de cd... ook heeel mooi).
    Mooie foto's trouwens hoor! Zitten daar nou allemaal vogels op een lijn of lijkt dat maar zo? Succes verder met de tickets; hoop voor de dat je wat kan regelen... Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze zijn echt goed!! Ja, daar zitten welgeteld 27 duiven op een rijtje :-) Het was vergadering denk ik :-)

      Verwijderen
  9. http://www.rang1tickets.nl/mumford-and-sons-tickets/ziggo-dome-amsterdam-nederland-zaterdag-30-maart-2013-57732.html

    Misschien hier nog???

    succes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Joke, ik ben eens gaan kijken maar daar vragen ze echt woekerprijzen. Maar heel lief van je om mee uit te kijken voor mij hoor!

      Verwijderen
  10. Hopelijk geraak je toch nog aan kaartjes, want wij geloven hier allemaal dat je héééél graag zou gaan ;-) Ik duim mee!
    Hele mooie wolken, de moeite om de kou te trotseren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi is het zo duidelijk dat ik graag zou gaan? :-)

      Verwijderen
  11. Super coole foto!!
    Helaas kan ik je ook niet helpen aan tickets, maar de tip om marktplaats.nl in de gaten te houden is een goede ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie luchtfoto! Aan tickets kan ik je helaas niet helpen, heb zelfs nog nooit van die mensen gehoord :) (generatiekloof?)
    Hopelijk geraak je nog aan tickets...
    En dat van meerdere dingen tegelijk, ik durf geen foto's van al die projecten te plaatsen, dan is de blog direct overbelast!
    Geen nood, het geraakt ooit wel af.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klik maar eens op mijn linkje, ze zijn echt goed :-) Ik kan met mijn kids ook niet meer mee wat muziek betreft hoor :-) Ja, ik heb er ook nog niet alles op gezet, maar zo hebben we natuurlijk wel afwisseling hé

      Verwijderen
  13. o ik dacht dat je misschien een kaartje aan ging bieden, ik was namelijk graag met je mee gegaan!!!!!! Vind ze errug plezant :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik dan maar ineens nog een ticketje bijzoeken? :-)

      Verwijderen
  14. Reacties
    1. Dank je wel! Daar geen ticketjes in de buurt bij jou? ;-)

      Verwijderen
  15. Zal eens rond gaan vragen voor je. Aantal vrienden zitten in de muziek branche en je weet maar nooit .....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We gaan heel hard duimen dat het lukt!
    Die foto is echt wolkenclubwwardig,ik ga niet op nat gras zen, ik rij gewoon naar de bakker en vergeet dat fototoestel :)
    Veel tof werk zie ik daar liggen en een uiltje dat komt piepen en ...textielverf, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dan héééél hard duimen hé :-) En misschien een geitenkaasslaatje erbij eten? ;-)

      Verwijderen
  17. Wat jammer dat de kaarten uitverkocht zijn! Ik zal mijn oor eens te luister leggen, misschien dat er toch iemand in de geburen kaartjes heeft die hij of zij niet gebruikt :)
    In ieder geval, veel succes met de zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aan kaartjes kan ik jou niet helpen. Maar die creatieve projecten zien er wel veel belovend uit.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els! Nog veel blogberichtjes in het verschiet, nu nog genoeg tijd om alles af te werken, want je weet wel, daar komt altijd nog wat nieuws bij :-)

      Verwijderen
  19. Gaaf blog heb je!!

    Groetjes Judith

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kom (als Amsterdamse hihihihi) ook niet verder dan Marktplaats in de gaten houden meis! Wie weet wat je daar nog tegenkomt!!!!!!

    Maar niettemin hou ook ik mijn ogen en oortjes voor je open hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige luchten zeg,ik zal mijn oren en ogen ook open houden voor je ik hoop dat je alsnog er heen kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige foto!!!
    En wat ben je met allemaal leuke dingetjes bezig. Jaloers!!!
    Enne.... Mumford and sons: ze spelen in nog zoveel andere leuke steden dan Amsterdam. Kies je er daar toch eentje van uit?
    Mocht het Kopenhagen worden, kom dan ook gezellig even bij mij langs in Zweden. Is maar 3 uurtjes rijden van Kopenhagen, dus heeeeeeeel dichtbij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah oké, jammer genoeg zijn de andere steden inderdaad al veel verder van mijn bed. Wordt Kopenhagen een optie, dan komen we zeker langs! :-)

      Verwijderen
    2. Haha, we gaan het beleven. ;-)
      Maar ik vond er wel een hoop leuke steden tussen staan hoor. Lekker weekendje weg. Heerlijk toch?

      Verwijderen
  23. ik kan je niet helpen met je tikets. :-( maar waar haal je dat bijenpapiertje? Ik ben imker en verzamel zowat vanalles over bijtjes en nu zie ik daar in de link bovenfoto een bijenpapiertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui