dinsdag 11 december 2012

Ik heb gezondigd ...

... en ik heb helemaal géén berouw :-)
Sinds begin september koop ik geen nieuwe stof of wol/katoen meer,
(uitgezonderd voor PIF's of swaps)
ik doe aan Use What You Have.
Pas in februari, op de hobbybeurs in Zwolle, mag ik terug stofjes kopen.
Maar echt, echt waar, deze keer, kon ik ECHT NIET aan de verleiding weerstaan.
Marina is getuige, echt waar, zo'n schoon couponneke kon niemand laten liggen,
we hebben er net niet voor gevochten :-)
Want toen wij samen op stap waren in Gent,
landden we in de Stoffenkamer.
Ja mannekes, wat een keischoon stoffenwinkeltje is dat!
En ja, daar lag dat couponneke, te blinken, te lachen ... naar mij!
En ik ben zwak geweest,
maar geeft toe, zou jij hebben kunnen weerstaan???

 
Het klavertje vier brengt geluk, ik voel het gewoon!
Want nog diezelfde dag vond ik er 2 keischoon bijpassende truitjes bij,
het blauw is nochtans niet alledaags, maar ik vond ze.
Dus mijn tenuetje is compleet.
Ik maakte er een klokrokje van uit Mme Zsazsa's boek maar deze keer met beleg.
"Ze" zeggen dat ik mijn truitjes in mijn rok moet steken,
dat ik daarmee slanker toon,
dat mijn paspelke dan goed uitkomt.
Hmm... voor de foto zit het erin, maar ik weet niet de volgende keer :-)


En nu naar de winkel, achter een sexy onderrokje,
want dat verrekte ding plakt aan mijn kousen :-)

47 opmerkingen:

  1. Hahahahahaha wat een verhaal! Maar je hebt gelijk... ik had het ook meegenomen. En doe jij maar lekker je shirtje OVER je rokje. En dan nét boven het paspelbandje want dat moet je natuurlijk wel zien hè. Je ijsmuts staat er ook geweldig bij enne succes met je onderrokje :-)
    Ik moet ook hoognodig weer eens in dat boek van Mme duiken, nu ik eindelijk een blinderitsvoetje (wat een woord) heb, moet dat al weer een stuk gemakkelijker gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al een geluk dat ge gezondigd hebt want het is magnifiek !!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gezondigd hoor! Staat je super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHA wat leuk !
    Neee ik had het niet mee genomen, heb geen naaimachine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je het stofje hebt meegenomen want je staat er supergoed mee Trui! En die muts is de max, zo eentje wil ik er ook wel , volgens mij heb jij hiermee geen koude oortjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, Trui, het mag toch wel voor een keertje? Je hebt het niet in de kast gelegd, maar er direct wat van gemaakt, dus niemand die er om zal zeuren :-) Het staat je prima! Leuk met de bijpassende shirtjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een supermooi stofje! groot gelijk dat je dat niet hebt laten liggen :)
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou voorruit voor deze keer. Zou het ook gedaan hebben hoor. Je bent ook meteen lekker aan de slag gegaan. Staat je heel goed. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knappe rok juffrouw!!!
    slank of nie slank, mode of nie, voor mij mag het uit de rok!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha...geweldig, je bent helemaal 'dope' in je mooie rok en oorwarmermuts!!..ik hoop dat je een sexy onderrokske hebt kunnen vinden, want dan kun je hem lekker veel gaan dragen met je bijpassende truitjes! En ja het is een héél leuk stofje, dat kon je écht niet laten liggen:-))!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je vergeven :)
    Inderdaad, zo'n mooi stofje kon je niet links laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, lachen zeg, maar het is een schoon rokje geworden hoor, dus je hoeft je niet schuldig te voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke rok en leuke foto van jezelf! En dat winkeltje hoor ik vaker langs komen. Maar eens een keertje neuzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WoW! Geweldige foto! super gaaf stofje..ik begrijp jullie helemaal. fantastische rok..sexy onderbroekje al gevonden?Ah! Hobbybeurs Zwolle... ik ga naar je om kijken! Of heb je dan tijd en zin om een gezamelijk bakje te doen daar? Doe zeker je rok aan..herken ik je;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn van die momenten dat je niet anders kan dan zondigen, mooie stof en als rokje is het helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you sexy thing ♥♥♥ het staat je fantastisch mooi, dusse deze zondiging is helemaal niet erg...hoop dat je een sexy onderrok zult vinden hihi
    lieve groet jenneke
    en dat je maar veel geluk mag hebben meis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, nou het is maar goed dat je gezondigd hebt hoor. Zo'n stofje laten liggen en ons zo'n leuk verhaal onthouden is misschien nog wel een grotere zonde :) Staat je prachtig!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi stofke. Hopelijk vind je nu nog een mooi onderrokje... ha,ha,...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is jou vergeven hoor. Zo een schoon stofke dat zo een tof rokske is geworden, dat kon niet uit blijven. Goede combi items gevonden en keileuke foto. Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. o nee plakkende dingen zijn vervelend! ;)
    Het rokje is super mooi geworden! Het staat helemaal leuk incl muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou je hebt het eerlijk opgebiecht dus het is je vergeven, enne........ het is een prachtige rok staat je super goed.
    Knap gedaan hoor.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk gezondigd!!! En wat een mooi en vrolijk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Af en toe zondigen is heel gezond! Hele leuke rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. o jee , wat fijn dat je hebt gezondigd
    Nu ga ik me straks niet schuldig voelen als ik ook zondig , in dat bericht plaats ik dan gewoon een linkje waarin ik zet: deze dame hier zondigde ook
    en wat een mooi rokje is dat geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Owwwwwwwwww die vind ik stoer :-)
    Geen spijt hebben hoor dat je dit couponneke niet hebt laten liggen!!!!
    Vind het zo knap wat je allemaal voor moois met je naaimasjien weet te maken!!!!!!

    Knuffel Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een stofje en plots is het een mooi rokje!! Ik dacht ook direct, doe dat truitje eruit (uit het rokje bedoel ik), das mooier;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt gelijk: ik zou in jouw plaats ook gezwicht zijn!
    Geweldig stofje én een geweldig rokje. Je staat er super mee (ja, dus ook met het truitje er in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zo'n vrolijk stofke! ... en soms eens lekker zondigen mag als je er dan ook lekker van kunt genieten ;-) en dat zal wel lukken met zo'n mooi rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Owowow, als je niet wilt zondigen moet je ook niet een stoffenwinkel binnenstappen. Want dan maak je het onmogelijk voor jezelf.
    Dit stofje zou ik ook heel moeilijk hebben kunnen laten liggen. Het is heel mooi. En klavertjes vier kunnen wat allemaal heel goed gebruiken toch?
    Je hebt er een leuk rokje van gemaakt. En je muts staat er ook heel mooi bij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha,ha,ha...die Trui...wat heb je dit toch leuk geschreven!Het is inderdaad een verleidelijk stofje en ehhh ooit mag je jezelf toch wel een keer verwennen,ondanks je afspraken met jezelf!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg leuk stofje en super dat je er gelijk een rokje van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Man wat was dat zondigen plezant, smaakt naar meer , het was een beetje zoals twee kleine meisjes in de snoepwinkel ;)
    Daar ga je echt veel plezier van hebben, laat maar komen die sexy onderbroek, euh, ik bedolede lente, zomer,... het is een rokje dat van alle markten en seizoenen thuis is :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Voor zo'n geweldig mooi stofke zou ik ook een zonde begaan! En het is een heel leuk rokje geworden MET bijpassend bloesje en kousen, wat moet een mens nog meer??? Je had groot gelijk om dat te kopen. Ben benieuwd of je een sexy onderrokje vindt :)
    Wel positief dat je het meteen verwerkt hebt, dat is bij mij dikwijls een probleem...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. geweldige leuke foto,s en ik vind het een leuk stofje en een leuk rokje heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allé dan, gezien de schoonheid van je rokje, kan ik je deze ene misstap wel vergeven :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat stofke laten liggen zou een misdaad zijn, al een chance dat ge het gekocht hebt! Vrolijke rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ken dat gevoel van en nu koop ik niets meer, eerst alles gebruiken wat ik liggen heb! Maar ik ben ook af en toe o zo zwak.
    Maar dit keer kunnen we u geen ongelijk geven hé, zo een mooie koop en wat een leuk resultaat....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik heb zo'n satijnen onderjurkje voor mijn jurken en rokken. En dat komt zelfs van den Aldi denk ik. Zo van die jurkjes die ze verkopen als sexy slaapkleedjes. Dat ziet geen kat hé.. Het ziet er ni sexy uit voor diegene die je zien VOOR je aangekleed bent maar die moeten maar omdraaien.:-), mijn rok plakt tenminste niet meer aan mijn kousen. dat winkeltje in Gent staat nog op mijn lijstje "te bezoeken".. Had het al gevonden op internet. Ferm rokje zus, je staat er beeldig mee. Trui in of uit?? Het moet lekker zitten, de rest is van minder belang.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super rokje! Ik doe het je niet na. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel schoon! En zondigen in de Advent, dat mag al eens, steek een kaarske meer aan en lach eens lief naar boven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. tja, wie stapt er dan ook een stoffenwinkel in? Maar erg mooi geworden. Gewoon blij zijn met je mooie rok en er verder niet meer aan denekn.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dank jullie wel allemaal voor die massale fijne reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. het zou een schande geweest zijn moest ge dat hebben laten liggen begot!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui