donderdag 13 december 2012

Jaaaa wadde !

Ik zocht en vond een 'sexy, zwart, onderrokje'!
En nope, géén foto :-)

Wel een foto van dit!
Ik won de give-away bij De Bakmadam (ga vooral eens kijken!) ... ja wadde!
Een grote doos vol lekkers! En zelfs een prachtig koekjesblik.
Ook voor elk van ons een zakje met naamkoekje en hartje, is dit niet magnifiek!?


Ik citeer: "chocolate chip cookies, vanille koekjes met homemade logo,
winterse koekjes in zand- en vanilledeeg, hartverwarmende persoonlijke
koekjes, inclusief hartje, marsepeinen pralientjes met chocolade en cacao
en met chocolade en bresiliennenootjes.
Smullen maar!"

Ik zal deze koekjes en marsepeinen bolletjes (er zijn er nog meer!) met héél veel plezier verorberen
(en heel misschien af en toe eens uitdelen, jaahaaa, voor de mama mag het ook feest zijn!)
en ondertussen gezellig lezen in het boek dat ik bij Angeline won.
Wat ben ik daar ook blij mee seg!


En dit is nog niet alles.
Hanneke maakte voor mij ... zomaar ... deze prachtige stempels.
Dat deed ze met volle overgave, beter nog,
ook hier werden we allemaal verwend met een persoonlijk kadootje!
Wat zit die blogwereld toch vol schatten! Jaaaa wadde!
Hanneke, wij gaan volgend jaar zeker nog eens lekker swappen hé,
wanneer we weer iets meer ademruimte hebben :-)



Lieve dames,
Van harte bedankt!

En nu met stijl (lees dekentje en pyama) uitblazen,
in de zetel hangen, blogjes lezen, boekje lezen en zeker en vast nog een koekje eten ...
... en nog even bekomen
dat ik vanaf vandaag
mama ben van een 'volwassen zoon'
Proficiat mijn grote man, met je 18' verjaardag!

BZN van vandaag:
Enhousiasme
brengt grootse dingen
tot stand!

Go girls, laat die grootse dingen
maar verder op die blogjes verschijnen! :-)

41 opmerkingen:

  1. Hé Trui, hier vanuit dezelfde stijl (lees ook dekentje en pyama) naar je foto's aan het kijken (mooie foto's trouwens). Met uitzondering van de "T" van jouw naam, is alles precies zonder al te veel stukjes en kruimels tot bij jou geraakt. Dat koekjesblij mocht voor jou, als liefhebber van het genre, niet onbreken. En als je het nu 50 jaar bewaard en heel veel gebruikt, wordt het vast ook een tikkeltje vintage! Met heel veel plezier en heel graag gedaan dus!

    De (naam)stempels van Hanneke zijn ook super! En dan ook nog een leuk boek... dat avondje quality time ziet er goed uit :-)

    Geniet er nog met volle teugen van!
    De Bakmadam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard ook nog een dikke proficiat voor die grote vent daar bij jullie in huis!

      Verwijderen
    2. Dat zal ik zeker doen! Nogmaals bedankt en dat blik, ik zal het goed gebruiken zodat het gauw een tikkeltje vintage krijgt :-)

      Verwijderen
  2. haha, geniet er van !
    Het allertofste neveneffect van bloggen is voor mij ongetwijfeld de vele lieve toffe post dat het genereert.
    Ik word daar echt blij van , zelfs door het gewoon bij anderen te lezen!
    En eentje van 18, amai, daar moeten we hier nog 6 jaar over doen... maar we zijn er dan ook laat aan begonnen, aan de kindjes ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook in pyjama achter de pc, te genieten van al dat lekkers dat je hebt gekregen Trui. Die koekskes zien er zooooooo lekker uit. En een dikke proficiat voor de jarige!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een verwennerij!!! Enne proficiat met de grote zoon in huis.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeempie... Wat een verwennerij.... Gefeliciteerd hoor! Ook met volwassen zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je grote zoon! En heel veel plezier gewenst met alle verwennerij!
    Ik vind je spreuk van vandaag wel erg toepasselijk voor jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar "hoe en wadde" met dat sexy zwart onderrokje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Wat een prachtige cadeautjes heb jij allemaal gekregen. En dat allemaal op 1 dag. Kan mij voorstellen hoe je nu zit te genieten in je zetel.... En gelijk heb je. Geniet ervan met volle teugen. Ook van het onderrokje... En proficiat voor jouw grote zoon.


    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OhhTtrui allereerst gefeliciteerd met je 'grote man',time flies!Heerlijkt och zo'n verwennerij WADDE!(wwet wel niet wat dat betekent,maar goed!ha,ha,ha...)en ehhh gaaf die stempels en die koekjes...mmmmm niet goed voor mij,mijn smulrol..alias buik zit me de laatste tijd behoorlijk in de weg:-(,maar lijnen lukt niet zo best momenteel....snik,snik...ha,ha


    groetjes en geniet van al je moois en lekkers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha "ja wadde" is een uitdrukking van "amaaiiii zeg, niet te doen!" :-)

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met volwassen zoon!
    En heerlijk al die cadeautjes! Ik mag ook niet klagen he, ik zit nu heerlijk onder mijn gewonnen prachtige deken :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, heb ik gezien. Een heel schoon dekentje! Fijn hé af en toe verwend worden :-)

      Verwijderen
  11. gefeliessssssssssssssssssssssssssss met je nu 18 jarige zoon!! jippie weer een mijlpaal
    en je kado's allemaal even mooi zeg ♥♥

    je gaat rustig zitten lezen in het boek van angeline, de overheerlijke koekie's erbij, deur op slot zodat ze je niet kunnen storen en met lezen af en toe even pauze nemen en lekker stempelen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je grote man meis!!!!
    18 jaar WOWWWWW :-)

    En wat een heerlijkheid meis. Zat ik gister al het beeldscherm bij de bakmadam af te likken ..... kan ik nu hier weer beginnen hihihihihi
    Heb ik weeeeeeeeeeeer trek in met name die pralientjes ;-)

    Wel jammer van dat fotoloze sexy zwarte onderrokje hihihihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mja, had ik nu op tijd geweten dat je jarig was ... nee ik had er geen zelf gemaakt want dat kan ik nu echt niet :-) Misschien staat er binnenkort wel ergens een streepje onderrok op de foto :-)

      Verwijderen
  13. Van harte!! En wat een leuks en lekkers, het is echt indrukwekkend, de hoeveelheid leuke post die jij krijgt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank jullie wel voor de wensen voor mijn 'big boy'. Ik geef ze door als hij vanavond weer thuis is. Toch beetje wennen, jarig zijn en op kot in Oostende zijn, moeder moet weer een stukje loslaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Better let as net: (fries;beter te laat dan niet)Gefeliciteerd met je zoon!!! Je hebt hem vast verwend! ook gefeliciteerd met de koekjes!!!Zaaaaaaaaaalig!
    Jullie namen lokken wel wat uit;)dat wordt heerlijk boeklezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je volwassen zoon,enne wel jammer hoor dat je geen foto hebt van die sexy onderrok

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 18 !!! wauw, van harte !!
    En wat ben jij verwend, geweldig !
    Die koekjes, om te smullen, en zo onwijs persoonlijk gemaakt door de bakmadam.
    Enne.... Wij noemden hem Christian ..... tja ik kan niet anders zeggen dan dat dat mij óntzettend aanspreekt hè ;-)
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En deze Christian is ook lief en een toffe knul :-)

      Verwijderen
  18. Jij bent echt voor het geluk geboren hoor! Zo een mooie prijzen winnen. Ja blogland is een mooi en positief land hé. Geniet maar van al die lekkere en mooie dingen.
    Bedankt dat je mee wilt breien voor de hondjes en ja ik weet het er zijn zoveel mooie doelen. Maar waar je mee te maken hebt, die dingen liggen dan weer ietsje dichter bij je hart hé.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je gewassen zoon :)
    De ervaringing leert dat dat vol niet altijd van toepassing is , ze moesten mij horen ha ha!
    Zo leuke lieve aangename spulletjes heb je gekregen, heel verdiend en genieten hé in u sexy onderrokje, ik dacht dat het om een broekje ging, ik draag geen rokken vandaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het hem gisterenavond gezegd :-) hij keek lichtjes verontwaardigd lollll maar kon er wel mee lachen. Ja ja ROKJE, van die onderbroekjes heb ik er al genoeg hahahaha :-)

      Verwijderen
  20. haha, wat een leuk bericht, vind dat onderrokje wel een foto waard hihi, maar gefeliciteerd met je zoon, en verder sluit ik me bij alle bovenstaande berichtjes aan: op bank:lezen:snoepen,....wel opppassen dat je in je rokje blijft passen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. :( ik had graag je onderrokje eens gezien...
    Maar zeker proficiat aan je zoon, 18 worden is niet niks!
    En ja, ik ben jaloers op al die koekjes, ze zien er zoooooo lekker uit, het water loopt me uit de mond!
    Maar om dan ook nog een boek EN stempels te ontvangen, jouw feestdagen kunnen echt niet meer stuk zo te zien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je volwassen zoon. (maar hij blijf altijd mama's kleine jongen) Leuk hoor. En wat heb je heerlijke cadeautjes ontvangen, jij boft maar me zo veel lieve blog vrienden (maar ja dat kan niet anderes want dat ben je zelf ook naar anderen toe) Het is je allemaal super gegund, Geniet er lekker van
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amai zeg, jij ziet de postbode ook graag komen zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amai, wat een (dikverdiende) weelde!
    geweldig!!!genieten maar!
    en nog een dikke proficiat aan de zoon!
    sexy-rokjes-madam :)
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh wat heerlijk al die leuke, lieve en lekkere kadootjes!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet het er heeeeeerlijk en feestelijk uit. Het water loopt me in de mond

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai wat een verwennerij ! En zo persoonlijk allemaal. Die stempels zijn supertof, en het gebak geeft mij het water in de mond.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw dat ziet er lekker uit!!!
    En mooi die stempels,lief ook zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui