woensdag 19 december 2012

Knapzak voor Gus

Of eigenlijk moet ik nog Gusje zeggen.
Want Gus is nog maar een baby.
Op vraag van mijn mama maakte ik een geboortegeschenkje,
voor het kindje van de dochter van haar jeugdvriendin
(die nog steeds haar beste vriendin is, hoe fijn is kan!).
(en sorry mama dat je zo lang moest wachten!)

En dan sta ik stof te knippen ... zo gek ...
het lijkt als gisteren dat we samen speelden , Renske en ik.
Wat gaat de tijd snel, ik werd groot,
ging het huis uit en bouwde een leven op.
En soms vergeet ik dan, dat de kinderen uit mijn jeugd mee groot geworden zijn.
Tot je dan opeens een rugzakje zit te maken voor het kindje van dat kindje :-)

Ik legde het boek van Zo Geknipt weer voor mijn neus
(om alvast te oefenen voor de Sew Along,
maar vooral omdat er toch zo'n leuke patroontjes instaan)
en ging aan de slag met rood, oranje en bolletjes-vosjes-stof uit de voorraadkast.



Het rood en oranje vond ik bij Hexagoon,
de bolletjes-vosjes-stof bij Creadroom.
Gusje zijn naam kon ook niet ontbreken (dank je Marina voor het sjabloontje!)
Aan de binnenkant maakte ik nog een bevestiging voor het tutje van Gusje.
En als top of the bill streek ik er een memoryapplicatie op,
dat ik kreeg van Janina (waarvoor dank!).
UWYH n° 33.


Nogmaal allemaal heel erg bedankt voor 
jullie geweldige lieve reacties op mijn vorige bericht.
Zizi ligt zowaar te blozen in haar mand van al die aandacht.
Ze heeft van de dierenarts lekkere potjes gekregen om te eten,
opdat ze zin zou krijgen en aan zou sterken,
om al de kwade beestjes te lijf te gaan.
En dan zou het moeten gaan,
maar met al die steun van jullie
zal het zeker lukken!

 BZN:
Het komt zoals het komt.
Soms anders dan verwacht!

53 opmerkingen:

  1. wauw die is echt heel erg leuk geworden.

    fijn dat het beter gaat met zizi.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje meis .... jij en de naaimasjien dat is toch een geweldige combinatie. Kijk nou wat voor geweldigs je weer gemaakt hebt!!!!
    Wat een schitterend rugzakje voor het kindje van dat kindje :-)

    Geef Zizi een lekkere dikke knuffel!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, een TOP rugzakje! En heerlijk te lezen dat het met Zizi steeds beter gaat:) Houden zo! Groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwwww die zizi hihihi..nou dan nogmaals een extra knuff voor dat dotteke♥

    en meis meis wat kun je toch prachtig naaien...tis een super kado ♥ ben dr helemaal in luv mee ♥♥♥

    lieve groet jeneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanmorgen zaten kater Gandal, hond Zhara en de hennen bende te ruziën om wie er op de laptop mocht .... tja allemaal wilden ze weer een grote knuffel geven aan dame Zizi...bij deze!!
    En oh ja die tas was ook wel aardig vonden ze ( hihi nee hoor hij is heel leuk geworden )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, de groetjes van Zizi aan Gandal, Zhara en de hennen bende, ze is heel blij met al die aandacht :-)

      Verwijderen
  6. o dat stofje met die bolletjes is heeel mooi. Lief hoor het tasje wat gemaakt hebt. Bijzondere zulke lange vriendschappen, fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een klein gezellig winkeltje,...met al je eigen gemaakte spullen, 2dehands boeken en een hoekje waar men lekkere koffie kan drinken en e patéke eten na het snuisteren door al dat moois....ik zie het zo al voor me. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jij mijn vaste klant natuurlijk :-) Fijn dat je ook een reactie achterlaat! xx

      Verwijderen
  8. Och jeetje, ben zo druk geweest dat ik het berichtje over ZiZi helemaal gemist heb...gelukkig dat het al wel wat beter gaat en ik duim heel hard mee voor die lieve dame, dat ze maar snel weer helemaal op mag knappen!! Superleuk rugzakje!! Ik ben vandaag sinds lange tijd hier thuis ook weer eens achter de naaimachien gekropen, was lang geleden...maar leuk! Binnenkort komt het wel op mijn blog voorbij en kun je zien wat het is geworden, maar niet zo'n mooi rugzakje als wat jij hier laat zien hoor..hahahaha! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, dat zakje voor Gus, daar zal hij én zijn mama, vast blij mee zijn!
    Wat goed dat het met Zizi de goeie kant blijft uitgaan, we blijven duimer hier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar heb je weer een mooi tasje gemaakt!
    We duimen verder voor Zizi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi tasje! En verwen Zizi maar lekker, dan is ze vast zo weer op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooi tasje gemaakt. Daar zal ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat netjes gemaakt met al die details, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief tasje! En beterschap voor Zizi, dat ze maar gauw zal opknappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er uit alsof het zo uit de winkel komt, heel profie hoor. Mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi tasje. Gewoon weg prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe knapzak heb je gemaakt voor Gus, zijn mama zal er blij mee zijn! Hoe heb je dat toch alweer klaargespeeld? Zo tussenin eventjes of zo? Of neem jij daar extra pillen voor? Blijf je energie maar koesteren :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een burn-out gehad een tijdje geleden én ben weer rechtgekropen. Ik ben een nieuw mens :-) Andere levensstijl, andere levensvisie én ik heb leren meer tijd maken voor mezelf. Ik ben er elke dag weer blij mee!

      Verwijderen
    2. Hé Trui, jij ook? Ik ook 2 jaar geleden. Wat een drama was dat. Maar gelukkig ben ik er beter uit gekomen. (en daarna weer een nieuwe afknapper op mijn pad, maar goed, dat hoort bij het leven)

      Verwijderen
  18. Geweldig mooi! En zo fijn nieuws, goed!!!!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt! Leuk om te horen dat het de goede kant op gaat met Zizi, komt dik in orde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. whaw die knapzak ziet er geweldig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat jullie lieve hondje aan het opknappen is!
    En wat een tof kraamkado; heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt mooi gemaakt die Gus-tas! En fijn om te horen dat Zizi aan de beterhand is!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een perfect gemaakt zakje voor Gus!Wat goed dat ZiZi beter wordt,x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is een rugzakje dat ook op mijn te doe lijstje staat. het jouwe is alvast prachtig gelukt. en ojeeee ik miste veel van jou de laatste weken. ik lees nu gezelllig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die zakjes zijn zo super van vorm vind ik, ik zou dat voor mezelf ook nog zien zitten, ik ben wa groot zeker :)
    Die paspel en stofjes zijn ook heel mooi in combinatie.
    Hiep hiep hoera voor Zizi en voor jou omdat je haar zo goed in de watten legt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nóóit te groot voor zo'n schoon zakske! Herken je de paspel? :-)

      Verwijderen
    2. ja super hé, we moeten terug :)

      Verwijderen
  26. Die is mooi geworden en zo mooi afgewerkt, petje af hoor!
    Mooi patroon misschien moest ik het boek ook maar eens aanschaffen, ik zie steeds meer leuke patroontjes uit het boek in blogland voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ben ik terug. Er komt stilaan terug leven in. Bacterietjes hadden ook mij te pakken. Nog veel beterschap gewenst aan ZIZI.
    Deze tas is supermooi en met goed uitgewerkte details. Weer goed gedaan dit toffe cadeau !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat ben ik blij dat je de bacterietjes overwonnen hebt! Fijn je weer 'te lezen'!

      Verwijderen
  28. Weeral een boek dat mij zo leuk lijkt om aan te schaffen. Mooie dingen die je gemaakt hebt. Je vertroeteld jou vriendinnen wel hoor.
    Ben blij dat het met zizi weer beter gaat. Het is en blijft toch je schattebol hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dank jullie wel allemaal! Wat zijn jullie toch gul met lieve reacties, ik zit hier weer te smilen van oor tot oor!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi zakje. Ben blij voor jou dat het weer wat beter gaat met jouw hondje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fijn dat het weer beter gaat met Zizi. Heeft al ons geduim toch geholpen misschien.
    En je zakje voor Gusje is ook helemaal superleuk. Alleen dat stofje al!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuk zakje!!!
    Hopelijk gaat het alweer beter met je lieve hondje!! Heel veel beterschap voor het lieve beessie!

    FIJNE FEESTDAGEN :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooooooooi! Wil ik ook nog graag maken voor de boys. Gaat best veel stof in toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel tof. Hé en ik zie dat ik door de kwade beestjes in mijn eigen lijf meerdere berichtjes heb gemist. Ga gauw even verder lezen hoor...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi weer!!!Ik sta er telkens weer versteld van zo mooi als jij dingen in elkaar kan zetten met je naaimachine!Ongelooflijk!Fijn om te horen dat het met Zizi steeds beter gaat!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Principal grilling is usually utilized in meats,
    hamburgers, bass, chicken tenderloin, plus green veggies.
    There are various varieties of microwave ovens taken
    from IFB are provided which can cool features. Any gameplay resembles
    aged board games with their Private Slope number.
    Most are pure ovens because cocinero with real temperatures, in no way
    micro waves. to It's commended so folks analyze to are aware of the manual given by the manufacturer earlier searching to benefit from application. A definite Eight part toaster is usually a procedure created to offer a dice (and it could be less often as being parallelepiped), comprised of chrome steel alternatively die-off group steel (like Breville toasters).

    My web page :: delonghi panini toaster oven best price

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui