zondag 23 december 2012

Ohh voor mij??!

Oooohhh is die mooie muts voor mij??!!

Nee keppetje, het is een kadootje voor je nichtje ...

Moa howww ...

 ...maar je mag ze wel eens aandoen
voor een foto, ok?

Hmm oké dan ... 
maar ...
maak je dan nog eentje voor mij???!!!

Okééééé :-)





Een uilenmutsje en bijpassende sjaal als verjaardagscadeautje
voor het petekindje van mister Creatuur.
Waar is die sneeuw nu naartoe???

Uilenmuts gemaakt volgens dit patroon
De sjaal in de bijpassende kleurtjes in willekeurige lijntjes gebreid
Gemaakt met Katia Big Merino

Voor mij kwam de postbode wel speciaal tot aan de deur.
Ik ontving de kerstgive-away van Bien, wat mocht ik veel pakjes uitpakken!
Ook de PIF van Leonie had hij bij.




Dank je wel dames, heel erg leuk!
Het krijgt allemaal een ereplaatsje in huis.



 Ik mocht ook al verschillende kerstkaartjes ontvangen,
leve blogland, de kerstkaartjes zijn weer in!
Dank jullie wel!
En de mijne ... mja ... die zijn nog in de maak :-)

In elk geval ...


47 opmerkingen:

  1. Tuurlijk vraagt zo'n schattig kind naar zo'n geweldige muts. Ik snap niet waar jij de tijd haalt om dat allemaal te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die muts is briljant! Jij/jullie ook fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewldige muts is het! En wat een schattige meid heb jij!!! Haar neusje is helemaal te gek! En wat een leuke verwennerijën! Geniet ervan, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een lief uilen meisje!
    Geniet lekker van jullie dagen et elkaar...liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie muts en sjaal, kan best geloven dat je dochtertje die zelf wil houden ;) Ook voor jullie fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke muts, die nóg leuker wordt met het koppie van je meisje r onder ;-)
    Heerlijk, al die verwennerij, geniet er van!
    Ik wens jou en je gezin ook heel fijne feestdagen en een fantastisch 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kleinste spruit ziet er geweldig guitig uit met haar uilenmutsje op! Schattige foto! Je zou ze zo willen vastpakken en knuffelen, knuffelen, knuffelen....
    fijn voor jou om zo verwend te worden met de pakjes !
    veel plezier en geniet maar van alles,Trui!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww schitterend zo een uilenmuts toch!!!! Ik zou er ook nog mee lopen hoor hihihi

    Hele fijne dagen meis voor jullie allemaal en een fantastisch 2013!!!!

    Een extra knuffie voor Zizi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne feesten voor jou en de familie!!Ben blij dat het beter gaat met je hondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha...ja dat blijde snoetje kun je natuurlijk niet omheen:-)) Leuk al die post!! Voor jullie ook héle fijne dagen en alle goeds voor 2013!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, ik ga er gewoon Belgisch van praten. ;-)
    Wat een leuke muts, wat een plaatje van een meisje en wat een verwennerij!
    En je hebt een echte M(i)e-kaart! Jaloers!!

    Gezellige feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo schattig!!! Fijn feesten, veel liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O geweldig plaatje; kind& muts matchen perfect..haken maar! Ben razend benieuwd naar je kaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wat LIEEEEFFFF dat snoetje...ik zit hier gewoon een partij weg te smelten bij die vrolijke lieve blik onder die prachtige uilenmuts!Ja Trui deze MOET je echt voor haar ook maken hoor,staat haar zo schattig!!!
    Wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en een spetterend 2013!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat veel moois! En die uilenmuts is wel super zeg, maar tjonge wat ben jij verwend, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ow die muts is zoooooooooooooo leuk ! ik zou 'm zelf wel willen hahahahaha (ook al loop ik dan voor.... uuuuh uil). En je ontvangen post is super, zo leuk he fijne post ontvangen. Fijne dagen meis !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die muts is geweldig!
    Ook voor jullie gezellige feestdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooooie muts. misschien waag ik er mij ook eens aan. fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastische muts, die zou ik ook niet meer willen afgeven / afzetten!
    Wat een leuke post ontving je weer!

    Ook voor jullie hele gezellige dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Insgelijks! En die eerste foto, wat een lekker bekkie, schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahh die muts is leuk! Jullie ook hele fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die muts vind ik echt geweldig , mooie kleuren
    en fijn dat de pif is aangekomen , maakte me toch wel een beetje zorgen om dat halve vel postzegels dat erop geplakt zat :))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt ineens weer 2 kindjes blij gemaakt. Is prachtig ook die muts!
    En jouw postbode verdient zeker een een extraatje met nieuwjaar....
    Prettige feestdagen!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, die uilenmuts is super ! Sèg en ge bent weer goed in de prijzen gevallen, schoon post had de postbode bij. Ook vanuit het verre Limburg Fijne Kerstdagen toegewenst, lieve Trui !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor jou en je familie hele fijne feestdagen een een bijzonder goed 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Trui,
    Ik zag net je opmerking op mijn blog: het is helaas niet alleen de voortuin, maar de HELE TUIN. (en da's best veel) :-(
    Groetjes, Ria. (die te lui (of te moe gezien de tijd) was om je e-mailadres op te zoeken)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk, dat koppie vraagt om zo'n muts! Jij ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een vrolijk koppie en een mooie muts :-)
    Wens jou en je gezin heel fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die muts is zo geweldig!!!!
    Dikke knuffel voor vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Daar moet je dus zeker een vervolg aan haken ... zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Staat haar lief,
    jij ook fijne dagen
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat een prachtige muts en sjaal. die is idd niet leuk om weg te doen, dat wil toch ieder kind, (jammer dat jeals volwassen vrouw er niet meer mee gaat lopen he hiii, zou zelf ook wel zo'n setje willen echt leuk)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Toffe muts gemaakt en ook die sjaal staat er heel leuk bij! Ik kan geloven dat je zoontje er ook zo een wil! Fijne cadeautjes en kaartjes heb je ontvangen! Waar staat PIF voor?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig die muts en die sjaal! En ja gezellig he echte kaartjes!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo'n zalige muts! Die zou ik in haar plaats ook niet willen afgeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte ook hele warme kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een creativiteit weeral!
    Vanwege de creazusjes heel fijne feestdagen toegewenst en ook in 2013 zullen we deze blog vol creatieve uitspattingen regelmatig een bezoekje komen brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat heeft dat keppetje toch een guitig koppie.. heerlijk om te zien.. kan je toch ni weigeren é mama Trui... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Knap gemaakt! Staat je keppetje heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Voor jullie ook fijne dagen toegewenst in deze feestperiode! Wat een leuke uilenmuts! Vooral die voering is wel super. Dat heb ik nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Die uilen muts is echt TE leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Door die stomme laptop van mij loop ik dus vreselijk achter!!
    Goed dat je het hebt ontvangen (tis al bijna weer kerst :-))
    Maar ik heb gisteren een nieuwe accu besteld, dus dat zal beter worden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui