zaterdag 1 december 2012

Shame on me!

Met het schaamrood op mijn wangen, presenteer ik jullie, na 66 dagen, eindelijk mijn eerste deel van mijn beloofde faboulus at forty give-away.
Mijn 2 winnaressen kozen voor iets vanonder mijn nieuwe stikmachien, dat ondertussen al behoorlijk gerodeerd is!

Liesje ging voor een turnzakje voor haar dochtertje Marieke.

Ik gebruikte opnieuw mijn favoriete bijenstofje en voor de eerste keer ging ik aan het sjabloneren met textielverf (met dank aan lieve Marina voor de uitleg en het sjabloontje!)
Het boek 'Zo Geknipt' werd erbij gehaald met dit als resultaat.

Als troost-wacht-prijsje maakte ik nog een bijbehorend ... welja ... zakdoekhoesje :-)

Liesje, hopelijk vind je het turnzakje mooi, het komt maandag naar je toe!
UWYH 29 + 30
 

Op naar het volgende op mijn lijstje.
Ik kreeg van Marina nog een geweldige tip om mijn creatieve bomen
nog door mijn enthousiast brein-bos te zien:
"maak een to-do-lijstje per 5 stuks,
werk dit eerst af, en maak dan een nieuw lijstje".
Wel, nummertje 1 is afgestreept... en aan nummertje 2 begin ik ... NU ... te knippen!

Nog een fijne zondag morgen (of vandaag)!


47 opmerkingen:

  1. Alle begrip...je bent tenslotte ook een jaartje ouder geworden;)
    Het geduld van de wachtenden is wel beloond zég, wat een pracht kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw seg, zooo mooi! Wat een superhippe zak is dat! Ik ben er van overtuigd dat ze het de moeite waard vonden om wat geduld te hebben, zo leuk!

    ook voor jou ene hele fijne zondag en succes met nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superileuk zeg, en dat zakdoekhoesje maakt het helemaal af haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superileuk zeg, en dat zakdoekhoesje maakt het helemaal af haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superileuk zeg, en dat zakdoekhoesje maakt het helemaal af haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zou ik ook wel op willen wachten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. liesje en haar dochter hebben er lang op moeten wachten, maar dan krijgen ze ook wel wat! Het is een plaatje!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dan wint ne mens ne keer iets....
    maar het is wel zo mooi dat het het wachten waard is, vind ik toch hè

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, keichique ! Supermooi gecombineerd !
    Dat is een goede tip van een to-dolijst per vijf, die neem ik mee.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super da zakske!
    kunt ge da stofke met de bijtjes nog ergens krijgen da ge weet???
    mijn laatste stukskes zijn opgebruikt :-(
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het eens opgezocht op internet maar het enige dat ik hieromtrent vind is jouw blogbericht en het mijne :-) Ik heb het gekocht bij Julija's shop in Antwerpen maar op haar website staat het er niet meer tussen. Jammer hé!

      Verwijderen
    2. kan goed zijn dat k t daar ook gehaald heb, lang geleden!
      zo schoon he!
      spijtig!

      Verwijderen
  11. Heel goed bezig! Enne er is niets mis met wachten op zoiets moois :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is het schoonste zakje dat ik al gezien heb!!!!!!!
    Als je je lijst doorstreept met fluostift is het nog plezanter :)
    Wat een give-away zeg, dat is Sint en Kerst tegelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Ik was de 2e winnares, voor zoiets moois is het het zeker waard om wat geduld te oefenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach het zakje is heel mooi afgewerkt, aar wacht je toch graag even op???
    En euh wat moet ik dan niet zeggen????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zit hier hartstikke jalours te wezen.... Zo mooi! Het stofje is ook prachtig... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, wat een mooi turnzakje. Ik vind het geweldig als mensen zo goed over weg kunnen met de naaimachine. (Ik kan het niet). Fijne zondag, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GAAF!!maakt het wachten toch helemaal goed en ja ik ben ook van de lijstjes,rust in mijn hoofd en strepen maar als iets klaar is(met alles he,huishouden/klussen/ideeen/freubels....zucht freak hahahaha)X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. mmm die 5 dingen tip ga ik hier mss ook inlassen, want hier is het ook een ellelangelijst waardoor ik vaak niet weet waar te beginnen en er dan soms ook gewoon niet aan begin. Weet wel dat het volgende hier dringend eens het cadeautje voor mijn kerstswappartner moet worden

      Verwijderen
  19. nou lieve trui voor zo'n prachtig exclusief maaksel zou ik ook wel 66 dagen willen wachten hoor meis,
    i love it i love it i love it.........
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Trui!Ja dat lijstje....daar moet ik ook maar eens aan beginnen denk ik,want het loopt de spuigaten uit met wat ik nog wil,dus dat is een goed idee van haar om telkens een lijstje van 5 te maken!

    groetjes en nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is je haar ineens wit ;-)!
    Super mooi gemaakt hoor, je bent wel een wonder op de naaimachine zeg!
    Fijne zondag verder, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha... ik ben donderdag naar de kapper geweest en ben nu dus ook weer een volledig wittekopje en ik zat me af te vragen hoe jij dat nu kon weten :-) ... en toen viel mijn euro ... :-) kzal best mijn nageltjes eens knippen ook denk ik :-)

      Verwijderen
    2. Uh ja, een manicure kan geen kwaad... ;-)

      Verwijderen
  22. Wat knap hoe je dat alweer maakt! Ik denk dat je weer iemand blij hebt gemaakt!Ik ben totaal geen handwerkwonder ;)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toffe ijsbeer vond je wel! En die turnzak is ongelooflijk mooi gemaakt, waar haal je de inspiratie??? Je brengt me op ideetjes.....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt, alles klopt! Het wachten waard zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank jullie wel voor alle fijne reacties!! Het schaamrood is een beetje weggezakt ondertussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow mooie tas en idd super leuk stofje. Mooie dingen duren nou eenmaal wat langer soms ;)
    Enne je dacht ik zet de tas even op de piano voor de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha yep, en hij speelde zowaar mijn lievelingsliedje :-)

      Verwijderen
  27. Hey hey!!! Wauw wauw wauw, echt zo mooi! Ons Marieke gaat er super blij mee zijn :-)
    Het is het wachten meer dan waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ben je toch super handig op je naaimachine, het gewoon prachtig steeds weer te zien wat je kunt maken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig, amai en supernet afgewerkt ook. Wie wil daar nu niet even op wachten. Die leuke stofjes die je tegenwoordig overal ziet maken het naaien toch veel leuker dan vroeger. Ik naai weinig of niet (meer) maar ik heb even lange to do lijsten, waar jij ook in voorkomt trouwens :) Dat moet me toch voor Kerstmis nog lukken. Met Pasen over een kerstswap bloggen zou toch te belachelijk zijn *lol*
    To do lijstje per 5 stuks, goeie tip, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En als we nu samen beslissen om te bloggen met Pasen :-) héhéhé, jij zit ook in dit eerste lijstje van 5 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo een mooi zakje is zeker het wachten waard!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo mooi afgewerkt! Ziet er perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui