zaterdag 15 december 2012

SHopper-de-SHop

Nog geen idee wat je onder de kerstboom zal leggen?
Nog op zoek naar iets kleins en fijns?

Waarom eens niet shoppen bij een medeblogster?
Je maakt er iemand heel blij mee, iemand die prachtige spulletjes maakt,
eennnneeee ... je wordt er zelf ook heel blij van!
En dan nog diegene aan wie je het misschien geeft
dus ... nog iemand blij!
Of je houdt het gewoon lekker zelf en dan ben je nog eens blij :-)

Redenen genoeg?


Bijvoorbeeld, die lieve Merula, ze weet dat ik oude blikken spaar,
dus ze stopte mijn fijne aankopen in een mooi, leuk Hollands blik.
Had ik nog niet! Fijn fijn fijn!

Webwinkeltje: Merulala

Bij Janina van Elke dag Zaterdag kan je memoryboekjes, opgesmukt met prachtige
memorykaartjes, en hartjes 'Spread the love' kopen.
Ik noteer al mijn patchworkweetjes uit de lessen in mijn boekje,
het gaat dus lekker met me mee naar de les.
En een belangrijk weetje: ze schenkt al haar inkomsten aan het goede doel.

Shoppen voor het goede doel

En dan heb je ook nog Moois van 'Me'.
Een kei in het maken van prachtige juweeltjes.
Ik ben absoluut geen juwelenmadam, maar de enige die ik draag zijn van 'Me'.

Moois van 'Me'

En zo zijn er vast nog wel een hele hoop webwinkeltjes
van allemaal fijne blogmadammen.
 De moeite om eens op onderzoek uit te gaan.
Ik ben alvast nog niet uitgeshopt.

En nu op naar de kerstmarkt van Lokeren,
mijn maatje staat daar met een kerstkraampje,
ik ben benieuwd wat voor moois er daar weer allemaal zal liggen.
 
Prettig weekend allemaal!

28 opmerkingen:

  1. Oh ja, wat een mooie spullen! Moois van Me ken ik, zij maakt mooie dingen. En bij Merula ga ik eens lekker neuzen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd leuk idee om bij je blog maatjes iets aan te schaffen.
    Veel plezier op kerst markt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal, wat veel creativiteit! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je! En blij te lezen dat je je boekje zo goed gebruikt :) Bij Merula kocht ik gisteren iets voor in de kerstboom...en nu ga ik even bij Moois van Me kijken :) (o, o, dit is niet goed voor mijn bankrekening ;)
    Enne...antwoord op je mailtje komt eraan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Ik kijk er naar uit, maar doe maar op je gemakje hoor :-)

      Verwijderen
  5. Daar heb je een punt, ik heb nog helemaal geen kerst inkoopjes gedaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke webwinkeltjes zat idd. Veel plezier met shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk en het geeft altijd weer een blij gevoel als je iets moois hebt gekocht en al helemaal als het ook nog eens zelf gemaakt is!

    groetjes en veel plezier op de markt morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de tip, zal ook eens gaan rondsnuffelen her en der :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awel, ik heb bij je maatje geshopt! Ook heel schoon gerief he!
    Fijn weekend!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een heel leuk kraampje vol toffe spulletjes. Ik had nog gehoopt op zo'n hertenkussen en ik had geluk :-) Ze zei het dat ze jou ook gezien had. Fijn dat jullie elkaar nu ook in het echt hebben gezien!

      Verwijderen
  10. Ik vergaap me aan het moois, kan het helaas niet bestellen maar ooit, als ik weer dichterbij woon... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ik hier nog niet aan gedacht heb. Ik zit maar te zoeken en te zoeken in de winkels soms, maar heb totaal niet gedacht aan de webshops. Ik ga direct eens zien bij degene die jij vermeld hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat open ik jouw blog toch steeds met plezier. Zo vrolijk al die foto's.
    Het is een leuke tip om eens op zoek te gaan naar leuks bij de bloggers. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik op onderwerp kan zoeken op blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed online geshopt. Dat boek met vilten kaft is supermooi, dat is mijn favoriet maar de andere creaties zijn ook leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hé !!! dank je wel !!!!Je bent een schat !!!
    Mijn winkeltje is tot maandag toe, maar daarna kan je volop mooie dingen komen uitkiezen ...
    XXX!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen! Ik heb ook al eens geshopt bij Janina, en ben nu nog meer fan! Een aanrader dus! fijne zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijkheid allemaal ..... heel gevaarlijk dat online shoppen hihihihihi

    Wat het leuk op de Kerstmarkt????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja héél leuk. We zagen elkaar voor de derde keer ondertussen en hebben weer meer staan babbelen dan iets anders. Maar ze heeft echt weer heel veel mooie spullen gemaakt. Die ontmoeting met jou en Jenneke wordt vast ook de max! Zo fijn hé!

      Verwijderen
  17. Zulke mooie oorbellen! Daar moet ik ook eens gaan piepen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke tips die je daar geeft voor je medeblogsters! Ik ga zeker eens kijken bij de juweeltjes, want dat draag ik wel heel veel, bij alles iets anders meestal :)
    Geniet van de kerstmarkt.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een tof idee inderdaad! En je hebt echt hartstikke mooie spulletjes gekocht! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goeie dingen zeg!!!!

    (heb je al op mijn blog gekeken??)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amai amai dat wordt daar een gezellige boel met zoveel plezante dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Iets zelfgemaakt heeft zoveel meer waarde, als je zelf vanalles doet gan je nog eens zo hard respecteren wat een aander maakt, ik koop ook graag bij blogmadammen. En je zou er trouwens zelf niet misstaan hebben op de kerstmarkt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui