dinsdag 1 januari 2013

First day ...

1 januari 2013 ...
DE perfecte dag, met een waterig zonnetje,
om mijn eerste blogberichtje van 2013 te schrijven ...

Ik sta eveneens met mijn wensen klaar,
voor jullie allen, mijn geweldige medeblogster!
Ik ben vast niet origineel,
maar ik wil toch iedereen
een héérlijk 2013 wensen,
we laten ons niet afschrikken door die '13'
mijn zoon is geboren op 13 december,
schitterend getal dus,
om er een schitterend jaar van te maken!
En is het even niet schitterend,
kopje omhoog,
ook hiermee kan je terecht in onze virtuele warme wereld,
die niet altijd even virtueel is,
te zien aan alle mooie kaartjes en presentjes
die ik hier in 8 maanden bloggen al mocht ontvangen.

Jitske eindigde 2012 in elk geval met de ontdekking van moeders' viltdoos
en maakte deze leuke sleutelhangers als cadeautjes!
Dus daarom toost ik ...
op een spetterend jaar,
een gezond jaar,
een supercreatief jaar,
een gelukkig jaar,
een liefdevol jaar,
... en alle ... jaar die je wenst!

Maar bovenal een jaar vol met
creatieve, aangename, vrolijke, soms aangrijpende,  troostzoekende blogberichtjes,
een heerlijk bloglandjaar, waar geen verplichtingen zijn én niets moet maar alles mag!

Ik kijk er alvast naar uit!

 

43 opmerkingen:

  1. Geef jij die Jitske van jou eens heel snel meer vilt! Wauw, wat een leuke sleutelhangers heeft ze gemaakt en allemaal zo netjes! Ze heeft het niet van een vreemde ;-)
    Ik wens jou en je familie nogmaals een fantastisch 2013 en hoop nog heel veel te mogen genieten van je fijne blog vol humor, inspiratie en gevoel en van je lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yeah gelukkig nieuwjaar lieve meis ! En die Jitske van jou.....zo zeg, die kan dat goed ! Heel veel geluk en plezier met je familie in het nieuwe jaar ! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig nieuw jaar!

    en die vilten hangers zijn goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend mooi gedaan door jitske ♥

    ik kom jou ook al het goeds brengen voor 2013 maar bovenal gezondheid
    en op een heel nieuw blog jaar - proost

    ik ben blij dat ik jou heb mogen ondekken op het blog

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke sleutelhangers zeg en mooi gemaakt
    voor jullie ook alle goeds in het nieuwe jaar
    het is zo leuk om je te volgen en steeds inspiratie op te doen
    groet
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag ook onze allerbeste wensen voor 2013.. en ook dit jaar zullen we trouw je blogje een bezoekje brengen wat het bruist hier altijd van de creativiteit en mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig nieuwjaar!! en een dikke merci voor je kaartje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou en je super familie ook een geweldig 2013 en wat een mooie vilt creaties zijn daar gemaakt zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heeft Jitske mooi gemaakt ! Wij wensen jullie een fantastisch 2013 toe in goede gezondheid en met veel creativiteit. Blij jou te hebben leren kennen het afgelopen blogjaar !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jullie een fantastisch 2013 gewenst! We laten ons niet afschrikken door de 13, de geboortedag van jouw zoon en mijn huwelijksdatum:) Kan alleen maar goed gaan!!

    Prachtige viltcreaties inderdaad, bravo!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn, dezelfde datum! Een supergeluksdag dus :-)

      Verwijderen
  11. Ook voor jullie alle goeds in 2013... echt blij dat je hondje beter is... kan je het niet instellen dat ik bij iedere update een bericht krijg dan mis ik zeker niks!

    Mooi gemaakt!

    Die spreuk van BZN hangt hier ook in de keuken!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga eens zoeken hoe ik dat moet doen voor jou.

      Verwijderen
    2. Dat zou fijn zijn...
      Lieve groetjes,
      Marina

      Verwijderen
  12. Wat een mooi bericht op deze eerste spiksplinternieuwe dag van 2013! ik wens je een prachtig jaar toe en bedankt voor al je leuke en lieve reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor jou ook niets dan goeds gewenst voor het komende jaar!! Ik hoop nog van veel van je leuke blogberichtjes te mogen meegenieten! Ik ben niet bijgelovig, mijn zoon is nu 13:-), dus 2013 gaat gewoon een knaljaar worden!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en lief geschreven blogbericht meis!

    Dat voor jou en iedereen om je heen 2013 een fantastisch jaar mag worden moppie!!! Vol met liefde, geluk en gezondheid!!!!!

    Knuffie voor Zizi (vind haar zoooooo lief hihihihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi mooi, voor jou ook een spetterend nieuwe jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe sleutelhangers, heb jij even een creatieve dochter in huis! Van wie zou ze dat nu hebben???? Ook voor jou een fantastisch creatief nieuw jaar vol geluk en gezondheid en creativiteit.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heeft Jitske super gedaan!
    Enneuh ... ik kijk er ook al naar uit, dus laten we gewoon allemaal goed blijven verder doen zoals we bezig zijn :-)

    Alle goeds voor jou en je kroost, ik ben het met je eens: met die "13" wordt he geweldig!

    Ook een hele dikke merci voor je leuke kaartje, zo plezant!!
    Veel liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk die sleutelhangers!

    Voor jullie ook allemaal een heel gelukkig nieuw jaar!
    Groetjes Sanderijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eensgelijks voor jou en je familie :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens ook hetzelfde voor jou en iedereen je liefhebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. eensgelijks! maak er een mooi jaar van :)

    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kijk met je mee!!!
    Genen van moeder of niet dat maakt niet uit, je geeft ze creatieve vleugels, mogelijkheden en daar draait het om, dat is waar ze later dankbaar voor gaan zijn :)
    En voor de rest mag het gewoon een jaar zijn van verder zetten van mooie vriendschappen :))))
    Liefs marina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook een geweldig, fantastisch, gezellig 2013!!!

    (haha, ik wil dit jaar trouwen, maar ben toch niet helemaal blij met die '13' in het jaar. Zo te lezen hoef ik me nergens zorgen over te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Go for it! 2013 wordt schitterend, vooral om te trouwen ;-)

      Verwijderen
  24. Zo Trui dat heeft Jitske mooi gemaakt zeg!Jullie allemaal ook een mooi,gezond en gelukkig 2013 en dat we nog maar veel mogen genieten hier in blogland van elkaar!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah ook maar een blog voor Jitske; ze heeft talent!!!!
    Voor jou en je gezin zou ik (kort) zeggen; dito voor wat jij opschrijft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi én lief!
    Een geweldig jaar voor jullie allemaal, alle liefs
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je omschrijft het weer prachtig!
    Natuurlijk wens ik ook jou een geweldig 2013.
    En ik geloof dat Jitske de creagenen van haar moeder heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 2 januari 2013: ik heb een prachtige kaart gekregen van jou! wat lief en leuk!!dank je wel!! (werd er wel blij van)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha dat zijn de mooie vilten creaties van Jitske, ze zijn superleuk! En lieve Trui,volgende keer tetteren we wat langer hé dan een pauze van 20min en dan met een kopje koffie erbij,de beste wensen hé meid voor jou en je gezinnetje,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo mooie sleutelhangers. En zo netjes afgewerkt. Jitske moet voor jou niet onderdoen. 2013 wordt vast en zeker een heel goed jaar! Laten we er samen met alle blogmaatjes een prachtjaar van maken.
    Bedankt voor het mooie zelfgemaakte kaartje. Dit komt vast vanonder jouw nieuw machientje... Ik ben er heel erg blij mee. Nu heb ik ook eens iets van jou in huis. Dat doet plezier... Het komt zeker bij mijn verzameling "mooie handgemaakte kaarten"

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wens jou en je gezin een heel gezond, gelukkig, liefdevol en creatief 2013!!
    Bedankt voor je lieve kaart <3

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo en wat viel er vandaag nog op mijn deurmat?!?!?Een geweldig mooie kerstkaart van Trui!!!Wauwie wat heb je die mooi gemaakt meid!Voel me gewoon een beetje schuldig zelfs.....maar dit jaar zal ik je niet vergeten,heb je adres genoteerd!;-)ThanXxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar moet je je nu echt niet schuldig om voelen hoor Angeline! Malle meid! No problem! x

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui