zaterdag 19 januari 2013

Kiekeboe!


 Ik ben een klein haaktussendoortje,
terwijl Miss Creatuurtje een beetje uitgeteld
in de zetel hangt (maar toch niet niks kan doen :-)).
Zo'n schatje waarvan ze het gratis patroontje van Stip en Haak
niet kon laten liggen.
Lief ben ik hé! :-)

Ik werd gemaakt met lekkere zachte babywol, dubbel draad van Lana Grossa Teddy, nld 3,5

 Ik ben de eerste in een rijtje die straks kindjes
mag blij maken in het ziekenhuis,
ik word een echte POEKIE-knuffel.
Maar nu mag ik nog even hier geknuffeld worden, tot mijn vriendjes klaar zijn!

Flow-kalender - Roald Dahl (1916-1990)

PRETTIG WEEKEND!

42 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwww wat een dotteke zeg, wat heb je dat mooi gehaakt ♥♥♥
    en rustig aan meis...het is echt heersende, maar ja wat heb je daaraan he ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk !!!!! En inderdaad doe kalm aan hoor, hoewel in de zetel hangen, dat doe je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een droppie,lieffff daar word een kindje vast heel blij van strakkies als de vriendjes klaar zijn!Denk aan jezelf Trui...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klein haaktussendoortje??? Zo schattig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje is het geworden!! Keep Calm en lekker haken:-) Mooie spreuk! Fijne avond!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schatje met een hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die staat ook nog op mijn lijstje, Poekie zal er alvast heel blij mee zijn, heel mooi met die verschillende kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi... ben je een beetje ziek?
    Kindjes zullen er zeker blij mee zijn... lief dat je dat doet!

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig dotje dit konijntje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Echt een knuffelkonijn.
    Ik liep de laatste dagen al te denken om knuffels te breien voor één of ander project. Dankzij jou heb ik nu een link. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ow ik wou ook al zeggen 'wat een schatje' maar twee keer dezelfde reactie onder elkaar is ook zo wat.... Hm. Maar goed project joh! Ik las in je vorige berichtje dat je ook nog bezig bent met je PIF..... Je bent inderdaad druk joh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hang in there Trui...
    Mooi gedaan, zo koddig!
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superlief dat knuffeltje! Daar is weer iemand blij mee binnekort! Ziek jij nog maar wat uit in de zetel...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief knuffeltje meis ..... die zal zeker veel knuffels gaan krijgen als POEKIE-kuffel! Liefffffff!!!!!!!!!

    Rustig aan meis! Zolang de zetel je voorkeur heeft .... lekker blijven zitten hoor!!!!!!

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige schenking voor Poekie en prachtig citaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo schattig, het kindje dat dit gaat uitkiezen krijgt er een hartveroverende knuffel bij waarvoor ik alvast helemaal smelt.heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je mag gerust zeggen dat het een echte schattebol is.Leuk om als tussendoortje eens vlug te haken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief knuffeltje! Rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie hem al zitten, vrolijk in zo een kinderziekenhuiskamertje, maakt een heel verschil, dikke merci aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig schoon! Beterschap aan jou!
    En die spreuk: heb die al ettelijke malen opnieuw gelezen op de kalender!
    Geweldig he (spreuk en kalender en jij die dat ook mooi vindt)!
    Fijn weekend!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje, écht een Poekie-knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief hoor, ik heb deze week ook een konijn gemaakt maar in totaal andere kleuren zal hem straks ook even op het blog plaatsen, gaat ook naar Poekie, elke week maak ik een knuffel is mijn 52 weken project
    Ik ga je volgen, fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig konijn! En wat een lief idee dat je dit maakt voor kinderen die in een ziekenhuis liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet dat schatje er om te knuffelen uit, super!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een lief konijntje, die wol is geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is erg leuk geworden! zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super dat je mee doet met onze actie! Ik vergat net nog wel te vertellen (wellicht ten overvloede) dat ons adres in Nederland is.
    Groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat een schattebolleke !!

    Warme groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Konijntje is héél blij met al jullie lieve reacties! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zalig hé, zo'n knuffeltjes haken. Mooi effect met die speciale teddywol! Ik heb in de afgelopen tijd ook al zo'n 10 van die konijntjes gehaakt met allerlei soorten katoen. En die werden prompt allemaal in beslag genomen door onze kroost en hun vriendinnetjes. Misschien lukt het me om er binnenkort enkele extra te haken en aan poekie te sturen. Want eerlijkgezegd verdrinken de onze in heel hun berg knuffels, maar telkens ik er eentje bijmaak, willen ze die absoluut niet weggeven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer ik iets begin te maken, zeg ik al op voorhand dat het voor Poekie is :-) Want anders blijf ik hier ook maar uitdelen.

      Verwijderen
  31. Bij mij hetzelfde. Was het al zo lang van plan, maar is nu eindelijk gelukt. Nu hou ik ze ook opzij.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui