vrijdag 25 januari 2013

Om te onthouden !!

  Ik zit al heel de voormiddag
naar deze spreuk van BZN te kijken,
en kon niet meer wachten om hem te delen.
Uitprinten en in het groot op de koelkast :-)

Zo, en nu nog een beetje werken,
maar het weekend lonkt!
Want na dat werken volgt er een vrije zaterdagavond ...
Joepie, ik ga recycleren dit weekend!

Ligt klaar:
een oude fluwelen broek van Jitske,
een broek van de kringloop met leuk patroontje,
én een lapke stof van de Vossenmarkt Brussel
en de plannen ... die zitten in mijn hoofd :-)


Ik kijk er al naar uit, een paar uurtjes vrij achter mijn stikmachien!
Je hoort nog van mij!


  En deze mooie kaart zat ZOMAAR in mijn brievenbus,
omdat blogland vol fijne mensen zit!
Dank je wel Jenneke!

Have a nice day!


 

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spreuk mop!

    En wat een leuke kaart van Jennemeisje :-)

    Een heeeeeeel fijn recycleer weekend :-)
    Ik nog ff een avonddienst draaien .... mensen/patienten recycleren hihihi

    Dikke kusssss x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een super spreuk! Bedankt voor het delen!!!
    Ik denk dat ik zondagmiddag nog es achter m'n machien kruip... heb er zin en nog meer behoefte aan. Iets beginnen en afwerken is af en toe een noodzaak, daar al de rest hier van lange adem is.
    Fijne vrijdag & alvast een super weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet ik onthouden! Ben benieuwd wat je gaat maken ;-) jij ook hele fijne dag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd wat je gaat recykleren, ik dénk dat ik het weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ge maakt me curieus...
    I am having a nice day, have one too !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spreuk, en wat een pracht kaart van me sissie Jenneke.
    Veel plezier met wat je ook gaat maken.
    Fijne dag he
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prettig weekend. En we kijken uit naar jouw maaksels...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je vrije tijd! Ben benieuwd wat je gaat maken....
    Die spreuk is wel treffend hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo dat hoofd dat steeds vol ideeën zit... En dan ben je blij dat er eens tijd is om de ideeën uit te werken. Ik wacht al tot het op je blog verschijnt. Fijn weekend.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nogal visueel ingesteld, dus na het lezen van jouw blogbericht trek ik de spreuk in twijfel: jij houdt de wereld niet recht, maar laat hem schudden door al die gave ideeën van je en zeker nu je hoofd vol zit met ideeën, ben ik bang dat je daarmee de wereld op zijn kop gaat hangen ;-)
    Fijn weekend, leef je lekker uit en geniet er vooral van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie spreuk wat zou het heerlijk zijn als iedereen dit zou delen!
    Geniet van je nieuwe creaties die in je hoofd zitten. Lekker de uurtjes voor jezelf, er komt vast weer wat moois uit. We wachten af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie gedachte! Maar geen makkelijke om naar te leven.
    Geniet van je naai-uurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd naar je recykleer-project!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inspirerend! Have fun dit weekend met het recykleren, ben heel nieuwsgierig...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah, ik kan niet wachten om te zien wat je gerecykleerd hebt. Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige spreuk!
    Geniet van het frutselen en knutselen dit weekend, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie spreuk, eentje om te onthouden! Ben benieuwd naar het resultaat van je nieuwe maaksels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden. Van één ding ben ik zeker, het zal weer zeer geslaagd zijn!!veel naaiplezier en een heel fijn weekend!x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oehhh leuke spreuk inderdaad en ehhh ben zeer benieuwd naar je creatie!Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarschijnlijk zit je nu al achter de naaimachine... geniet ervan! En ik ben heel benieuwd wat het resultaat gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet van je avond straks!!! En dikke merci voor weeral een geweldig mooie/ware spreuk!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne spreuk en leuk kaartje! Geniet van je zaterdagavond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Niets zo fijn dan naaitijd, de komkommertijd is voor ons niet echt van toepassing denk ik :)
    Altijd spannend als je twee broeken ziet, kan alle kanten op :)
    Ik vond het ook zo een geweldige spreuk en die van vandaag is er ook bonk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een geweldige spreuk vind ikzelf ook, ik heb ze ook in de keuken en in de badkamer hangen en nog overal tekstjes en uitspraken, ik hou er ook zoveel van als jij denk ik, ze zeggen dikwijls zoveel met weinig woorden :D
    Maak iets moois van je stofjes, maar dat zal wel lukken nietwaar?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Inderdaad een rake spreuk!
    Ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt van het weekend...
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui