maandag 28 januari 2013

Over-de-200-volgers-Belgische-Nederlandse-give-away


Tekentalent: Merulala

En wat hebben wij nu samen bekokstoofd?



  Dus win jij graag één van deze 2 UNIEKE
over-de-200-volgers-Belgische-Nederlandse-give-away-pakketjes?
Laat dan je stem horen (maar een reactie hieronder is ook goed hoor)
met de voorkeur van welk pakketje je graag zou winnen. 
Indien je nog niet volgt kan je ons op weg helpen naar de
over-de-300-volgers-Nederlandse-Belgische-give-away
door ook volger te worden. En misschien ben je één van de gelukkigen.
Beter nog, als je ook bij Merula een reactie achter laat en deze dame gaat volgen,
maak je dubbel kans (en een linkje op je blog mag ook altijd :-)).

En ondertussen broeden wij al op de
over-de-200-volgers-Belgische-Nederlandse-give-away-loterij
na 13 februari!

Technische info
Pakketje 1
3 hangertjes aan ketting 'theepot'
Clutch met gehaakt bloemetje en bijpassend zakdoekhoesje
(Etui volgens tutorial Elisanna, gehaakte bloemetje uit boekje 'Haken in stijl',
zakdoekhoesje volgens tutorial SoFilles,
stof gerecycleerd uit suède broek, binnenstof van Vlooienmarkt Brussel)

Pakketje 2 
3 hangertjes jongen/meisjes groen
hartje in een flesje
Meninatasje met labeltje en bijpassend zakdoekhoesje
(Menina uit Zo Geknipt, gehaakt labeltje uit boekje 'Haken in stijl',
zakdoekhoesje volgens tutorial SoFilles,
stof gerecycleerd uit broek kringloop, binnenstof Vlooienmarkt Brussel)

124 opmerkingen:

  1. haha zalig gedaan! bedankt voor zo'n toffe give-away! ik doe graag mee voor pakketje 1. volgen doe ik aan laaang, maar dat wist je al hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave give away ik ode graag mee voor pakketje nummer 1. En natuurlijk roficiat met jullie 200 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik meld me met veel plezier aan voor pakketje nr 1... Op naar de 300!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oola Paula ! Super die strip en wat een tof idee. Ik doe zeeeeeeeeeer graag mee aan deze Give-away. Gefeliciteerd met het mooie aantal volgers.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Pakketje nr 1. Ik steek graag even de grens over om volger te worden van Merula en er komt zeker een vermelding op mijn Blogje.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat hebben jullie prachtige pakketten samengesteld!
    Gefeliciteerd dames, met jullie club volgers!
    Ik doe graag mee voor pakket nr. 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahahaha ik kom niet meer goed maar het is natuurlijk wel een TOP-idee meiden om het samen te doen !! Natuurlijk volg ik jullie allebei (en daarom vind ik het ook zo leuk). Wat ik dan weer niet zo leuk vind... is dat ik moet kiezen. Hoe kan ik nou kiezen... uuuuuh ik zeg... 1.
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tip: je kan bij mij misschien gaan voor pakketje 1 en bij Merula voor pakketje 2 als je niet kan kiezen :-)

      Verwijderen
  7. geweldig grappig
    Ik doe natuurlijk graag mee voor pakketje twee
    groetjes
    le(o) nie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow wow super origineel, geweldig leuk! snap die 200 volgers wel;)
    ik waag dolgraag een kans; pakket nr 2 heeft mijn voorkeur!
    Op naar de 300!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Pakketje 1 zou ik heel graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en dat juist uitgeroepen op deze historische dag in Nederland!
    ik doe graag mee voor pakketje 1
    Groetjes en nog veel plezier bij het brainstormen
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOOH pakketje 1 graag !
    Wat een superstrak plan om het samen en grensoverschrijdend te doen!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 200x Proficiat!
    Ik sla sowieso even over maar weet zeker dat er 2 héél blij gaan zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Over de 200 volgers, van harte gefeliess. Op naar de 300 zou ik zeggen.
    Ik zal je linken op fb, omdat ik zelf geen blog heb.
    Ik ga zo gelijk bij Merula kijken uiteraard!
    Leuke give away`s zeg!! Ik zou graag mee willen doen hoor, vind het wel enorm lastig om te kiezen!! Maar als ik Moet kiezen..dan nr 2, maar 1 doet er zeker niet voor onder...love them both!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed gerecycled!!! Ik doe heel graag mee voor pakketje twee :)
    En dan ga ik nu even bij Merulala op bezoek, want daar ben ik volgens mij nog niet eerder geweest...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai, via de blog van merulala hier terecht gekomen, wil je graag volgen maar dit lukt mij niet, ik vind nergens de button - miss omdat ik via de IPAD kijk?- ik doe alleszins héél graag mee met de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, mijn volgerslijstje staat rechts op mijn blog, klein beetje naar beneden scrollen. Ik heb zelf geen Ipad maar misschien valt mijn blog er wel een stukje af van dat kleine schermpje :-) Welkom in elk geval :-)

      Verwijderen
  17. Ik doe graag met jullie mee en heb ook al een reactie achtergelaten bij Merula. Een top-actie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar meisjes wat een give away, dit wordt een succes en jullie tekeningen zijn super, Trui , ik had jou direct herkend aan de haartjes;)
    ik ga voor pakketje 1, op naar de 300volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo samen en gefeliciteerd!! En wat een lieve pakketjes!

    Ik sla zelf ook even over. (Om jullie loterij moeilijk te maken, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jamaar !ik ik doe al mee bij de hollanders!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aha, hier zijn de gerecycleerde stofjes. Mooi zo, dat heb je prachtig gedaan. Je bent echt wel handig op die naaimachine van jou. Mijn blog voor morgen is al klaar, maar woensdag zal ik over jou give-away een melding maken.
    Als het mag, ga ik voor pakketje 1. En proficiat met zoveel volgers.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk idee om samen een giveaway te doen. Zo leer je nieuwe blogs kennen.
    Ik ga voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha ha ha zoiets alleen al bedenken is mega gaaf.....ben gelijk merula gaan volgen dit deed ik nog niet ( shame on me)
    nieuwe volger via FB link hester en trui check ☺


    ik doe heel graag mee, bij jou ben ik al trouwe volger ha ha
    lieve groet jenneke

    linken van jullie beiden staan op mijn site ☺

    ps....ALS ik moet kiezen ga ik voor 2 ( maar ook het andere is gaaf )

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk jullie gezamenlijke give-away, ik zag hem bij Merula! Zal gelijk volger worden hier, zodat die 300 in zicht komt :) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh ja, ik ga voor pakketje 1, maar dat had ik Merula al laten weten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooo heel leuk,ik ga dan voor pakketjes 2

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Huh? Dacht ik toen ik leeslijst bekeek...2 dezelfde berichtje?
    Maar wat leuk! Die strip! Geinig hoor!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2

    Enne ik heb ook een give away ...mijn nieuwe snailmaillijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn zo samen iets weggeven!
    leuke tekening!

    Ik wil natuurlijk heel graag mee doen heb wel geen blog maar volg je al hé:)
    ik ga voor pakketje 2 zo kan ik eens kijken hoe het moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuk idee. Ik doe graag mee voor pakketje 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd, op naar de 300 .
    Wat een leuke give away ( ik heb ook een give away, neem je een kijkje) .
    Ik doe heel graag mee en kies voor nr. 2 . Die tof vind ik erg mooi. En... Ik plaats en linkje

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een goed idee om samen een give away te organiseren, leuk! Ik waag graag een kansje op pakje nummer 2! En nu op naar de 300 he? Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Trui,
    via Merula hier gekomen, jouw blog doorgespit en volger geworden! gefeliciteerd met al die gezellige volgers!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super! Zo origineel...beide pakketjes zijn zo mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar het 2de...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je 200 volgers! :) Ik ben nog opzoek naar een etui voor mijn haaknaalden en vind het etui van pakketje 1 een geweldig etui hiervoor. Ik ga dus voor pakket nummer 1.

    Op naar de 300 volgers. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. zo leuk! proficiat natuurlijk met je volgers! ik doe graag mee voor pakketje twee.
    Inez, ineseda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zag het pakketje nummer 1 en werd instant verliefd,
    echt een wauw-pakketje!
    Ik wil zeer graag meedoen, en jullie op weg helpen naar de 300 ;)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo mooi, moeilijke keuze. Ik ga voor pakje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk idee!! Ik doe graag mee voor pakketje twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ajee, ik vind de twee pakketjes zo leuk, hoe moet ik nu kiezen? Inne minne mutte, nr 2. Super die samenwerking belgië -holland hup hup naar de 300

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat hebben jullie leuk bedacht zeg. Ik doe ook graag mee, voor pakketje 1.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Owwwwwwwww wat leuk dat jullie het saampies doen meis!!!!

    Moos is ook van de partij .... enne ze gaat voor pakketje nummer 2!!!!!

    Leuk leuk leuk!!!!!

    Dikke knuf x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohhhh dit is soooo NICE!!!Wat gaaf en wat leuk die strip en de gezamelijke give-away!...moeilijk,moeilijk,het ia allebij zo mooi,maar ik ga toch voor pakketje 2;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een gezellige give away!! Ik doe gezellig mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk, zo'n give away over de grenzen!!!!! Ik doe heel graag mee voor het eerste pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. haha, top strip. ik doe graag mee, beide pakketjes zijn lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!!! niet zo vreemd dat je al over de 200 volgers hebt, je blog is heerlijk om te volgen.
    Ik doe heel graag mee voor pakketje 1.
    Groetjes uit nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd! En veruit de meest originele aankondiging van een give away! De mijne verbleekt een beetje nu... Ik ga voor pakket 1!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Heb jouw blog een paar weken geleden gevonden en sinds die tijd sta je in mijn bookmarks. (ik ben een kat uit de boom kijker) Wat ik eigenlijk vanaf het begin al wist, en dus ook nu heb gedaan, is dat ik jou gewoon 'officieel' moet volgen. Op naar de 300 volgers!!!
    O ja ik ga voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Waaaw, super!! Ik twijfel, maar uiteindelijk ga ik voor het 2de pakketje, linkje gezet. tabblad give away's

    BeantwoordenVerwijderen
  50. graag waag ik mijn kansje voor pakketje 1 , groetjes uit turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik vind het zo geweldig allemaal.Echt tof.Ik doe graag mee voor nummertje 1.
    En op naar de 300,voor beiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke give away! Maar zo moeilijk om te kiezen... Ik kies pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jullie staan nog voor een helse opdracht om te kiezen wie van die 200 en zoveel volgers er de 2 giveaways mogen ontvangen! Maar ik wil het jullie er niet gemakkelijker op maken, dus ik doe graag mee: ik ga voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. haha, wat een geweldige aankondiging! Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een geweldig leuk idee!! ♥
    Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik won de geweldige verjaardagsgive-away al, dus ik durf bijna niet meer mee te doen. Maar het moet maar zo mooi niet zijn ;-) Ik doe mee voor pakketje 2. Leuk dat we intussen ook een nieuwe blog kunnen leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met al die volgers!! Ik waag hier ook graag een kansje voor pakketje 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Toffe give away, ik doe graag mee. ZOu graag pakketje twee willen winnen. ;-)
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog en op naar nog veel meer volgers. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ohhh, wat een leuke give-away! En twee prachtige pakketjes zeg, moeilijk kiezen. Ik doe mee voor pakket 1. Ik zal het andere blog even opzoeken, weet eigenlijk niet of ik daar volger ben. Ik zie 't snel genoeg!

    En wat een ontzettend gave strip, heb jij die gemaakt?! Doet mij zo denken aan een vriendin van vroeger, zij kon ook zó goed tekenen. Dan stuurden we elkaar tekeningetjes tijdens de les (zij kon het veel beter dan ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  60. WAUW..en dit heb ik héél hard geroepen, dus hopelijk hebben jullie mijn stem gehoord!!)...voor de zekerheid zet ik toch ook nog maar een reactie hier neer:-)) Wat een originele toffe Give Away, wat leuk gedaan! Beide pakketjes zijn geweldig leuk, maar pakketje 2 spreekt me nét ietsje meer aan, dus daar waag ik graag een kansje voor!! Uiteraard plaats ik een linkje en ga gelijk even bij Merula kijken...volgens mij volgde ik haar nog niet, maar dat gaat goed komen:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super idee! Ik doe graag mee voor pakketje nummer 1 en reclame zal er zeker en vast gemaakt worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Vind beide pakketten leuk en mooi maar heb een lichte voorkeur voor nummer 1. Leuke blog, leer hem nu maar pas kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Super :) ik wil graag pakketje 1 winnen :) Reclame komt op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh my god, geweldig idee!! Ik doe graag mee met pakketje 1 en bij deze wil ik ook nog zeggen (niet om te slijmen maar gemeend:) jullie zijn beide schatjespatatjes!
    Enne: proficiat!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat leuk! Goed idee om dit samen te doen! Ik neem natuurlijk ook een kijkje bij de andere blog want die ken ik niet... Van harte met zoveel volgers! Ik doe graag mee met jullie give away en ga dan voor pakketje 1. Spannend! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Haha, dat hebben jullie leuk gedaan!!
    Ik volg jullie beiden al, en met plezier.
    Ik ding graag mee voor pakketje 1.

    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een leuke give away en zo'n leuk idee om samen wat te doen! Ik zet het op mijn blog en ga eens een kijkje nemen bij Merula!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. O, o, o, wat is het maar goed dat ik hier wel internet heb, anders had ik toch mooi het ieniemini kansje om pakketje 2 te winnen gemist!
    Ik heb een link naar jullie blogs op het mijne gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ohhh wat zijn jullie allemaal weer enthousiast! Heel erg bedankt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Trui, heb juist mijn blog voor woensdag gemaakt. Morgen vroeg om 8uur staat die gepland. Ik heb een link naar jou blog gemaakt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Zo leuk! Ik doe heel graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. He Trui, gefeliciteerd! Ik las je berichtje gisteren al, maar op een af andere manier kon ik toen niet reageren, internet weigert hier nogal eens te doen wat ik wil de laatste weken :(
    Hilarisch jullie stripverhaaltje! En wat leuk dat jij en Merula samen een give away organiseren, top idee! Ik waag een kansje voor pakketje 1, hoewel ik 2 ook fantastisch vind.
    Fijne woensdag, en ik mail je hoor, ben het niet vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Leuk en welkom! Ja, ik wil graag meedoen, maar zag gister hoe veel aanmeldingen jullie al hadden... ;-) hahaha, maar wie niet waagt... Ik doe dus toch mee! Pakketjes zijn allebei super, ienemiene mutte... pakketje 1! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wouw dames, deze laat ik natuurlijk niet zomaar aan mijn neus voorbij gaan. Ik ga hier toch eens een kansje wagen op.... moeilijk, moeilijk.... pakketje 2.
    Zal direct eens even een linkje voor jullie plaatsen. En wat een leuk stripje :-D. Zal ook eens even bij Merula spieken..... Liefs Maai

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hip hip hoera voor jullie, al 200 volgers, niet te geloven! En ik droom van de eerste 50 :D. Maar ik ga zeker een link zetten op mijn blog, ook voor je "collega" en schrijf me bij deze dan ook graag in voor je give-away. Welk pakketje, dat laat ik aan jullie over, het maakt niet uit, ze zijn beiden leuk...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo,

    Super strip. En een toffe give-away.
    Ik kies voor pakketje 2.
    Ik zie me al paraderen met die mooie tas!

    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een ontzettend leuke strip en leuke samenwerking!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2! Op naar de 300 ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Heel mooie blog ,heb mij direkt volger gemaakt en wat een mooie give-away;zelden zo een mooie give-away.Bij deze waag ik ook mijn kans en het pakketje is gelijk.Groetjes marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  79. tuurlijk wagen we onze kans,
    dikke proficiat met de 200 volgers en hopelijk kunnen we nog heeel lang blijven genieten van je geweldige creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Dikke proficiat!! Ik doe heel graag mee, zal maar vlug volger worden ;-) Op naar de 300

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Proficiat met zoveel volgers. Op naar de 300 nu!!! En dat zal niet te duren... Ik doe heel graag mee en ga voor pakketje 1.

    Groetkes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oh help, heb even wat gemist zie ik! Natuurlijk wil ik graag meedoen!
    Ik vind pakketje 2 heeeeeel leuk.... Succes ermee, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik ben der ook, wat een talent hier en heerlijk origineel met zijn tweetjes!
    Ik ga voor nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Zooo leuk gedaan, dat stripje van jullie! En wat een geweldige pakketjes! Ik doe heel graag mee voor nummertje 2.
    Gefeliciteerd met alle volgers, maar je bent ze dubbel en dik waard!
    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Tof, ik doe graag mee voor pakketje 1 en zal ook nog wat reclame maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh leuk idee zo met zijn tweetjes !! en natuurlijk doe ik mee, mijn voorkeur gaat naar pakketje nr.1
    en nog veel succes en op naar de 300!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Nog een volger erbij hoor! Net je blog ontdekt. Ik doe heel graag mee voor pakketje 1!!!!

    Groetjes van Ellebel
    (ellebel5.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Woei wat een feestje! Ik volg jullie allebei en ben fan van jullie allebei! Ik kan dan ook niet kiezen en doe heel graag mee voor 1 of 2.
    Wat een bak zeg Kaas versie Patat give away! Liefs en ga vooral door zou ik zeggen, ik geniet van jullie! Wordt toch wel tijd dat jullie gaan meeten he? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Trui, wat een leuk idee en gefeliciteerd met zoveel volgers, enne ik doe graag mee voor pakketje 2 ik vind die popjes zooooo leuk. Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen en dan ga ik nu even bij Merulala kijken want die ken ik nog niet(oeps schande)groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ook hier laat ik graag mijn reactie achter. Pakketje 2, daar word ik erg blij van.
    Wat superleuk 200 volgers, ik heb net m'n eerste 10-tal gehaald ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuk ideetje. Ik doe graag mee met pakketje numemr 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Eerst ga ik je volgen, schande dat ik dat nog niet deed. Wat een toffe give away hebben jullie samen bedacht, dames! En van harte met de over de 200 volgers natuurlijk! Ik ga een linkje zetten op mijn blog. De pakketjes zijn prachtig, ik ga voor nummer 1. En dan de strip, ik vroeg het merula ook al: wie heeft die gave strip getekend!! Superleuk!
    Ik wens jullie heel veel succes met alles wat hieruit voortkomt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Leuk dat jullie dit met z'n tweeën doen!
    Ik doe graag mee voor pakketje twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Heel leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. jaja, ik doe ook mee. klein kansje is ook een kansje hé. maar ni kiezen...ik kies voor 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Pakketje 1 vind ik heel mooi, dus daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. wat een leuke give away ... ik doe heel graag mee voor pakketjes nr 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd. 200 is al aardig wat. Ik doe graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Zooooooo leuk!
    Bij deze heb je er een volgertje bij. Ik wil graag meedoen voor pakketje 2.

    Groetjes!
    Miza Vanila

    BeantwoordenVerwijderen
  100. oh en laat ik jullie nu allebei volgen :-)
    En graag lezen :-)
    Ik doe mee voor pakketje 2!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Voila, twee ontdekking er bij deze avond! Ik ben fan van alle twee de pakketjes!! Als ik win, mag je me verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. haha leuk bericht!
    En die volgers zijn meer dan verdiend, je hebt gewoon een leuk blog :)
    Ik maak graag een kansje op pakketje 1

    x saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Leuke give-away, maar wat moeilijk om eentje te kiezen,... dan vind ik de eerste net dat tikkeltje leuker :)
    Proficiat trouwens met het leuke volgersaantal

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Aangezien ik ook heel graag meedoe, maar niet kan kiezen, ga ik dankzij jouw supertip voor pakketje 2 bij jou (en voor pakketje 1 bij merula) Dan is de twijfel en het getob om te beslissen netjes opgelost ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oooooh wat vind ik pakketje 1 zo ontzettend mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Allebei een nieuwe volger vandaag. Leuk idee! Ik doe graag mee voor pakketje 2 en linkje komt op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Met veel plezier word ik volger en doe graag mee voor pakketje 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. En zo zitten jullie volgens mij alweer richting de 300 :D
    Echt een superleuke strip! Heb 'm met grote glimach gelezen. Kom hier via Merula en blijf gezellig hangen.
    Doe graag mee voor pakketje 2!

    Nog een hele fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Volgen bij Merula....oke
    Volgen bij Miss creatuurtje ....oke
    Deze toffe give-away vermelden op mijn blog......oke
    Ik doe graag mee voor pakketje twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Toffe blog en fantastische give-away !!
    Dat Menina-tasje staat al een tijdje op mijn todo-lijstje, dus ik kies voor pakketje 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Leuke give away! Ik vermeld hem even op mijn blog. Enne ik ding graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Op naar de 300!
    Moeilijke keuze, maar toch pakketje 1...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Also I would like sign up for this super candy.
    I like 1#.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com
    I like No.2. packet
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ι can tгust уοu οn thіs kind of I lοѵe my Grеen Cigaгеtte smоking.
    It ωaѕ the initial brаnd I triеd out anԁ I've been using all of them for about 6 months now. They create a great product.

    my blog post green smoke electronic cigarette review

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Tobacco weге а good obsessiоn for mе
    personаlly. I creаted thiѕ habit sіnce my teen cover.

    Ӏt сonvеrtеd into a ρroblem for mе if this started аffесting my
    ωell being. I ωas а ѕequence smoker given that mу ѕсhool daуs.

    Τhis pагtіcular hаԁ to impact mу blood pressuгe, renal
    system, breathіng and hеart conditіon.

    Amаzіngly, a dear friend οf mine persuaded me into the flaνored electгonic cigarettes simply bу Gгeen Smokе cіgаrettes.
    I wοuldn't listen to him until I tried one myself. I'm out of the ԁying bеd
    nоω and oѵeг the actual tobaсco cigarettеs entirely.
    Vapor tobacсo did exactly ωhat the rеhabs did not do.


    Feеl fгee to surf to my wеbsite .
    .. http://wiki.ecommerceearn.com/index.php?title=User:HayleyKen

    BeantwoordenVerwijderen
  117. They have made this merchandise quite in a different way.
    Immediately after we review the totally free packages, we will review the paid software plans.


    My web page: obdii code reader

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui