zondag 13 januari 2013

Sea, snow, sun ...

Zóóóó ... de schoenen zijn ingewijd,
besneeuwd, under the sea en ingegraven op strand ...
goedgekeurd die handel!

... en ik weet nu ook hoe hoog ze zijn, niet zo hoog als mijn vorige dus :-)
Dank je zeetje om mij laten te voelen hoe koud het water was vandaag!

En speciaal voor Sylvia, 'me' in vol ornaat,
als aanvullingske op mijn vorig blogbericht :-)


Vanmorgen konden we genieten van een mooie witte tuin
(en ze beloven nog véééél meer!)
Snel naar buiten ...

En kijk die schoon wolkjes toch weer is ...


Ook aan zee was er nog sneeuw te bespeuren, maar vooral veel zonneschijn,
koude wind en een heerlijk vrij gevoel!
We combineerden onze strandwandeling met een bezoekje aan Sjobbe,
die dit weekend op peda bleef om te blokken voor zijn examen.
Hij doet dat goed mijn manneken.
En kijk, de kleuren waren supermooi vandaag aan zee ...

De zee ... ze blijft mijn favoriet stukje natuur!

Ohja en het eten was superlekker gisteren,
het gezelschap héél aangenaam,
dus meer moest dat niet zijn!

En tot slot, de BZN-spreuk van vandaag:


Prettig begin van de nieuwe werkweek!


39 opmerkingen:

  1. ohh, hadden jullie sneeuw? nice :) heel mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige plaatjes , de zee is op 10 minuten rijden van mijn huis , maar ik kan er nooit genoeg van krijgen . IK hou van de zee !
    en jullie hebben sneeuw . Hier in Nederland ( nog) niet . wel een prachtige vriesdag vandaag . Ik vind het dan zo lekker buiten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww I love your new booties :-)

    Wat een geweldige foto's meis!
    Heerlijk zo uitwaaien op het strand *zucht*

    En die Zizi .... in de sneeuw ..... geweldig hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon verslag van ne schonen dag!
    Maar bij dat stukske over de hoogte van de nief schoenen kreeg ik toch efkes kiekenvel zenne, 'kon de kou bijna voelen ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, ik geniet een stukje met je mee. Maar ai, toch niet zo'n droge voetjes gehouden als gehoopt :S

    Voor jou ook een heel fijne week!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar is precies wel meer sneeuw gevallen dan hier. geniet van je schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie spreuk !!!!!

    prachtige foto's heb je gemaakt en zijn er van JOU ook gemaakt met je nieuwe maaksels ♥♥♥ en zizi ♥♥♥♥

    de schoenen hebben goed de best gedaan ...mooi om te horen en wat leuk dat jullie een bezoek aan sjobbe hebben gedaan.....een mooie dag dus

    hier in het midden van nederland heeft het NOG niet gesneeuwd

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoenen, goedgekeurd, col en polswarmers dienst gedaan,lekker uitgewaaid en genoten van mooie natuur, meer moet dat soms niet zijn hé.
    Hier in Limburg vandaag ook geen sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sfeerfoto's heb je gemaakt. Ik krijg zelfs heimwee naar mijn tijd in Middelburg. Juist in de winter was het zo prachtig aan de zee als alle touristen uit de stad vertrokken waren en het strand weer voor mij alleen kon zijn.
    Het is te zien dat jij enorm hebt genoten, en de spreuk, tja prachtig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's, jullie hebben mooi weer gehad en de col en handwarmers zullen wel van pas gekomen zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh sneeuw!Wij hadden hier alleen maar zon en kou,ha,ha....maar beter als al die donkere regenachtige dagen!Je colsjaal staat je keitof!Nou je schoenen zijn in elk geval ingewijd!Goede spreuk heb je onderaan je blogbericht staan,heel mooi en ooo zo waar!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw schoentjes hebben hun doop wel gehad! wat een prachtige foto's, k zit hier echt mee te genieten!!fijn weekje,x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's! Ik ben best wel een beetje jaloers op je. Sneeuw, zee...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke foto's! Tot hier toe heb ik hier nog geen vlokje gezien in de kempen. Gelukkig was het zonnetje de vorige dagen wel van de partij. Die nieuwe stappers hebben een prima eerste beurt gekregen, zo te zien!

    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige spreuk, ik ben fan! De zee is toch ongelooflijk mooi en wat is er heerlijker dan daar eens uitwaaien! Wij hebben een buitenhuisje in Hoogstade, 15 km van de panne en komen zo vaak we kunnen en gaan dan dikwijls ook tot aan het zeetje :) Je nieuwe schoenen doen het prima zo te zien. Je foto's zijn heel mooi.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je merkt het al.... in ben sprakeloos, je ziet er super uit met je nieuwe outfit. Ook al is het koud, jij bent duidelijk aan het genieten !!! Hier geen sneeuw hoor, wél -6... brrrrrrrt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genieten en wow weer mooie plaatjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooooo, hadden jullie sneeuw nu hier niet maar wel koud! Heerlijk zo uitwaaien op het strand het is duidelijk te zien dat je geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie foto's. Bij ons in Heist-op-den-Berg is er nog geen vlokje sneeuw gevallen. Maar het wordt nog wel voorspeld.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een leuke foto,s, de zee blijft ook mijn favoriet heerlijk om daar te lopen en zooo jammer dat we er zo ver vandaan wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 't Was inderdaad héél gezellig!
    Zeker voor herhaling vatbaat!
    En ondertussen ook gevonden hoe ik je kan 'volgen'! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn! :-) En yep, absoluut voor herhaling vatbaar :-)

      Verwijderen
  22. Hier nog geen sneeuw. Wel heel koud! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zalig mooie foto's. En hier zijn we ook nog steeds wachtende op een beetje sneeuw (vooral de dochter, ikke niet zo).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OH OH OH zoooooo mooie foto's!!! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie foto's zeg. Heerlijk! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie winterfoto,s hier is inmiddels ook de wereld wit. ik houvan maar niet doordeweeks als ik met mijn auto naar werk moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie zeefoto's! Al moet ik erniet aan denken hoe koud het wel niet moet geweest zijn .... En hier nog steeds geen sneeuw ( houden zo, denk ik dan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superblogje Trui!
    Ik zie nu ook dat het een muts is en geen haar. ;-)
    Veel plezier in de sneeuw. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha yep, mijn muts :-) Mijn haar is iets minder pluizig :-)

      Verwijderen
  29. Mooie foto fijn dat we ze mogen zien!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hé zeg ik wil naar zee, als ik die foto's zie en sneeuw dat is altijd een beetje wonderland hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige fotos, meegenieten op afstand, dank je daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui