woensdag 30 januari 2013

Sjoewww...

In navolging van Merula zit ook ik hier met mijn mond vol tanden,
maar eerlijk gezegd ook met een hele brede grijns rond die tanden,
naar jullie massale opkomst op mijn nederig blogje te kijken.
 
Het is steeds met een blij gevoel dat ik jullie oprechte enthousiaste berichten lees,
het is een heel tof gevoel te merken dat jullie mijn blog echt wel leuk vinden.
Jullie loftrompetten aanhoren op onze give-away is een hartje onder de riem
maar het is vooral geweldig te  lezen dat jullie steeds genieten van mijn blogberichtjes.
Van mijn kant is het steeds heel erg leuk om 
jullie reacties te lezen, telkens ik iets online plaats.
Jullie maken steeds mijn dag, echt waar!
Zucht ... keicool jongens!
(maar ik vind het ook heel fijn
te weten dat mijn blogje gelezen wordt,
die teller staat op 42000, ongelooflijk hé!
en ik weet ook dat niet iedereen elke keer een berichtje kan nalaten,
ik ben dus ook blij met mijn stille volgers :-))

Dus...
Dank jullie wel, mijn lieve trouwe volgers,
voor jullie steeds fijne reacties én
dank jullie wel dat jullie de moeite deden
om bij mijn give-away-buurvrouw
mee aan te sluiten, ik vind dat echt supertof!
Want ik wil toch even met aandrang melden dat
het tekentalent van het stripverhaal
volledig van haar hand is.
Ik kan niet alles kunnen natuurlijk hahahaha :-)
En dank jullie wel nieuwe volgers, om hier aan te sluiten,
hopelijk beleven jullie mee plezier aan mijn blogavonturen.

Want van avonturen gesproken,
aan onze give-away komt nog een staartje,
een heel leuk staartje.
Want Merula en ik,
eigenlijk kennen wij elkaar niet in real live.
Via blog blog en mail mail zijn we geraakt
waar we nu geraakt zijn
en organiseerden deze give-away
(maar wel met veel gelach en gegrinnik via de elektronische weg).
Maar hoe de trekking gaat gebeuren...
daar horen jullie nog van :-)
Ik denk dat ik nog hééél lang zal blijven bloggen,
al is het maar om jullie fijne mensen telkens weer tegen te komen :-)
Ik heb steeds zin om elke keer bij iedereen individueel te antwoorden,
maar jammer genoeg lukt me dat niet,
ik heb tenslotte ook nog steeds mijn happy family,
en jammer genoeg moet ik ook werken voor de kost :-)
Maar bij deze weten jullie dit :-)
 Samen met dit kleine fimo-vogeltje
piep ik heel nederig:
Dank jullie wel, jullie zijn geweldig!


En kijk maar eens heel goed naar dat fimogepruts
want jullie gaan dit niet nog een keer tegenkomen op mijn blog,
want hé, ik doe het niet graag!!
Whoehhoe, ik heb iets gevonden dat ik NIET leuk vind :-)
Dit was een proefexemplaartje, gemaakt in de kerstvakantie,
en euhm ... ik laat het hierbij :-)

BZN van morgen:
Hoe maak je vrienden?
Door er een te zijn

Iemand geteld hoe dikwijls 'blij' of aanverwanten hiervan er in dit bericht staan?
Ik ben dus blij hé :-)

33 opmerkingen:

  1. Weet je Trui, ik ben gewoon megaJALOERS op jou!! Om heel veel redenen.
    Love your blog. Ook nog.
    ;-)

    En je Fimo-gepruts is ook nog mooi gelukt. Zelfs wat je niet leuk vindt, kun je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een TE GEKKE vogel!!!! Ik heb al veel met fimo gewerkt. Maar zo een vogel zou nooit uit mijn brein komen... Spijtig dus dat je niet meer van die gekke dingen wil maken... Maar iets doen tegen de goesting is zonde van de tijd..... Geniet jij maar al de jouw andere suppermooie creaties.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. effe mij bekend maken als stille lezer ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vogeltje is leuk geworden, maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind, ik namelijk ook niet, denk ik. Maar gelukkig maar, je kunt niet alles leuk vinden, is simpelweg geen tijd voor toch?? Leuk blog heb je hoor!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat wij,je trouwe lezers je dag goed maken ;)
    En blijf nog maar even doordoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik post idd niet altijd een berichtje maar ik lees je blogje wel graag...er straalt een "art of living" vanaf ;-)))
    Katrien x
    (en west vloamingen oender mekoar...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............klinkt ERG BLIJ ha ha ha

    leuk je vrolijk bericht te lezen ☺ enne ik vind je vogeltje erg goed gelukt ik geloof dat klei en ik ook niet de beste vrienden zouden worden hihihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aan de woordjes blij tellen in uw blogbericht daar begin ik niet aan, maar ik ben gewoon blij dat ge blij zijt.
    En gaan jullie elkaar ook in `real live` ontmoeten, toch een beetje spannend hee. Veerle van *mimi`s en ik hadden elkaar ook nog nooit gezien voor we de kerstswap plus organiseerden... ik vond dat toch spannend om haar de eerste keer te ontmoeten
    En ik vind dat vogelke ook echt wel geslaagd!! Ik heb zelf ook nog niet met fimo gewerkt, maar ik heb het wel thuis al liggen,...
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij zal je voorlopig ook niet af komen, hoor :-P

    Dat fimoklei, je heb5 er nog wat leuks van weten te bakken, maar ik snap wat je bedoelt: het is ook absoluut niet mijn ding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie verdienen alle lof hoor!
    Ik had ook Fimo gekregen, van de Sint. Mijn ding bleek het ook niet te zijn....
    Blijf maar blij grijnzen!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooo super toch dat je zoveel volgers hebt en dat je zoveel plezier hebt in bloggen,ik lees met plezier jou postjes,ik vind het ook geweldig leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat fimogepruts vind ik zo slecht nog niet. Niet te streng zijn voor je zelf hé. En het kan inderdaad zo een deugd doen, al die mooie reacties op je blog. Geniet er maar van en wees maar ?x blij...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ding hoor! En hoe jij nog uberhaupt ergens aan toe komt snap ik al niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is bloggen toch leuk hé, vooral door al die lieve mensjes in blogland en daar ben jij er van de andere kant zelf ook weer eentje van hoor, ik volg je héél graag en ik herken je gevoel, ik kan er ook echt helemaal BLIJ...:-) van worden!! Ging iedereen in de wereld maar zo met elkaar om...zou het een stuk gezelliger zijn overal:-)!! Ik ben eveneens niet zo van de Fimo, maar vind je vogeltje wel heel erg vrolijk...ook daar word ik stiekum weer BLIJ van!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi blogje is dit moppie!!!!

    Tja blogland is bijzonder. En dan maakt het niet uit als het merendeel virtueel is (en soms ook in het echt) ..... het is hier, en zeker ook bij jou, altijd heeeeeeeeeerlijk om even langs te komen!!!!!!

    Owwwwww en wat een prachtig vogeltje!!!!!!!!!

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je vogel leuk!
    Ik vind ook niet alles leuk, nou dat is niet helemaal waar, ik vind heel, heel veel leuk maar ik kan niet alles..............niet alleen qua tijd maar ook qua vaardigheid (en opbergruimte, want hoe met hobbies hoe meer spullen!)
    Zo is textiel niet helemaal mijn ding (en dat vind ik erg jammer want er komen zoveel leuke dingen voorbij die ik ook zou willen maken..................)
    Maar ik geef niet op hoor al heb ik honderd keer ruzie met mijn naaimachine.
    Dat had ik vroeger al;
    Ik achter de naaimachine, machine houdt er acuut mee op.
    Mijn moeder achter de machine, machine loopt als een zonnetje....................?!!

    Leuk dat je mijn volger bent geworden, het is even wat stiller op mijn blog heb hier een ware ziekenboeg......................

    groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je zo happy bent! Je bent zelf ook een hele lieve en graag geziene volgster hoor...
    Fijn he, blogland? Ik ben er ook heel blij mee om daar een deeltje van uit te maken.... Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed dat je blij bent! Ook Merula is blij heb ik gelezen met al haar nieuwe volgers, maar goed ook want daar doen we het tenslotte toch allemaal voor of niet?
    Je vogeltje is wel heel mooi, maar fimo is ook mijn ding niet, ik kan je begrijpen.
    Ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhaal...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laaf je maar lekker in alle positieve aandacht. Het is in het leven buiten vaak ook anders he, alhoewel ik merk dat wanneer je zelf positieve energie geeft je het ook meer en meer terugkrijgt. Grappig en mooi is dat! Maar blogland blijft een bijzondere wereld, ben ook blij dat ik het ontdekt heb en daarmee jou en je blog ;)

    Groetjes van een trouw volgertje,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, oh dat méén je Fimo niet leuk?! Ik zag de foto onderaan je bericht en dacht: Oh jaaa, fimo ik heb er weer zo'n zin in, héérlijk dat gepriegel! :-)) Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn!
    Jullie hebben je wat op de hals gehaald met de give-away, maar súper toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk toch een 20-tal keer ;-)
    En daar word ik dan weer helemaal blij van! Zoals ik in het korte stukje 'over mij' zeg op mijn blogje: ik word helemaal vrolijk van blije mensen :-D

    Karolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijk bericht :)

    (ik ben je meteen gaan volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig geschreven, en ik vind je vogel toch wel errug leuk hoor hihihi
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeeej hier word ik weer blij van! :D
    Jullie krijgen er volgers bij, ik raak zomaar volgers kwijt hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. haha, ocharme dat vogelke, het krijgt er geen vriendje bij;). Ik word ook altijd blij van jouw blogje en ik ben geen stille volger, alleen heb ik soms gepruts om een berichtje achter te laten en dan krijg ik mijn bericht niet direct gepost, raar maar dat wist je al hé. Ik zie net op iedereen beroemd dat het gaat over een apotheek in Ardooie terwijl ik dit post, grappig he!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wij zijn ook blij :-)
    en ik ben ook blij voor jou :-)
    allemaal blije mensen en blije dingen, heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wij zijn blij met u zen, anders waren we hier niet, heel verdiend!
    En vogelkes die vliegen, allé zeg iets dat u ding niet is, nooit gedacht dat het bestond :)
    Nogal een spreuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je een mooi blogje, ik voel dat het recht uit je hart komt. Je blog is bijzonder, je lieve aandacht voor andere blogs en je creativiteit ook. Zelfs het fimo vogeltje is leuk. Zo zie je maar hoe creativiteit je in het bloed zit, zelfs als je iets niet graag doet wordt het nog leuk!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die spreuk van BZN is de waarheid hé Trui ! Omdat je zelf zo een sympathieke meid bent krijg je ook veel sympathie terug. Ook al kennen we mekaar niet in real life, toch heb ik het gevoel dat het meteen klikte, ook al is het via Blogland. Weet je wat pas de max zou zijn ? Als er eens een 'blogmadammenontmoetingsdag' zou zijn.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha ik krijg een lach op mijn gezicht na dit blije bericht. Idd nog heeeeel lang blijven bloggen hoor, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik lees je blogje heel erg graag. en ik ben blij dat jij bliuj bent. en fimo vogeltje dat iq echt wel mooi en schattig. jammer dat je dat niet graag doet hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Niks voor mij ben er veel te zenuwachtig voor.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui