zaterdag 5 januari 2013

Wij gingen voor een Nieuwjaarsswap :-)


Zowel onder Anneke's als mijn kerstboom lag er geen Kerstswap Plus pakje.
We waren er beiden niet geraakt en vonden het wel een goed idee (leve de mail!)
om er een Nieuwjaarsswap van te maken.
Zij hield haar woord en haar doos stond hier geweldig te blinken,
van mij werd het een iets na Nieuwjaarsswap.
Hebben jullie het al door ondertussen?
Ik ben altijd ofwel nipt op tijd of altijd net te laat.
Mjaaaaa goed voornemen voor dit jaar om te vroeg of mooi op tijd te zijn?
Teeeeuuuuttttt! Not dus :-)
Sorry mama en papa, ook dat zit in mijn genen, net als het kijken :-))
Hoewel ik echt mijn best doe hoor, elke keer opnieuw.

Maar enfin ... de swap dus ... en wat voor eentje!
Ik vond het supertof om gekoppeld te worden aan een geweldig creatieve dame,
waarvan de creativiteit compleet in een andere richting uitspat dan de mijne.
Fantastisch mooie spullen maakt Anneke, met papier, karton, stempels ... 
echt een aanrader om te volgen hoor!

Ik werd zééééér gelukkig gemaakt met het volgende:

Hier kan je bekijken hoe prachtig Anneke het canvas maakte.
Superblij ben ik ermee!
Ik ben dol op spreuken, Anneke had dat goed gezien :-)
Ook op het kaartje staat een mooie spreuk: "to create is to breathe ... live a life inspired"


Van mijn kant probeerde ik al mijn hobbies (of toch een groot deel ervan,
de piano paste niet in het doosje) in de doos te stoppen.
Ik haakte, breide en naaide voor mijn swapmaatje.

Patroon zakje vond ik bij Noodle-Head, een zakje waarbij de rits extra groot openkan
Mijn sierstikseltjes kwamen van pas op mijn machientje :-)
Ook maakte ik een vilten vogeltje om het geheel wat op te fleuren.
Buitenstof: In De Beer - Harelbeke
Binnenstof: Vlooienmarkt Brussel

De gehaakte theelichtjes zag ik het eerst bij Joke, het patroon komt van Thea
Het kaboutertje stond bij Ria naar mij te lachen, dit is het patroontje
Ik stopte er ook nog een geluksvarkentje bij.
In Duitsland is het de gewoonte dat ze dit geven met Nieuwjaar
(heb ik gelezen in de Anna (januari 2013), waar ik ook het patroontje vond).

Anneke, ik heb even jou foto genomen, die is veel mooier dan de foto's die ik heb gemaakt :-)
UWYH 34, 35, 36 én 37
Dank je wel Anneke voor deze supertoffe swap!

En tot slot mijn geluksvarkentje. Volledig genezen, maar oh zo verwend door ziek te zijn :-)
Liefst zo dicht mogelijk bij mij, dus de stoel is vééél leuker dan het mandje.
Maar ik ben blij dat ze weer helemaal de oude is!


BZN van vandaag:
Kleur iemands dag,
Schenk een lach!

31 opmerkingen:

  1. ha ha ha....ik schenk jou een digitale lach wat een heerlijk blog om te lezen en echt alle alle alle spullekes van beide kanten vind ik dan ook enorm mooi, jullie hebben elkaar heerlijk in de wattenbollen gelegd

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt alweer iemands dag gekleurd hoor Trui. Ik glimlach om je hondje. En om de mooie dingen die jij en Anneke voor elkaar gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat varkentje vind ik trouwens ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben elkaar goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige swap zo over en weer meis!
    Helemaal geweldig!!!!!

    Ahhhhhh en je geluksvarkentje ..... wat is het toch een heerlijk beesie!
    Die Zizi .... ze brengt een glimlach op een ieders gezicht hier!!!!!!
    Geef haar groot gelijk dat ze liever vlak bij jou zit hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, wat hebben jullie elkaar prachtige pakketten toegestuurd!
    Echt, jullie hebben ware kunstwerkjes voor elkaar gemaakt, een goed begin van het nieuwe jaar.
    Fijn dat het hondje weer de oude is!

    O en Trui, ik weet zeker dat die spreuk niet tegen jou gezegd hoeft te worden, volgens mij kleur jij elke dag hordes mensen hun dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai mooie spullen gemaakt, allebei!
    Dank zij jou 'ontdekte' ik Annekes blog, 'k ben er direct volger geworden, merci dus om zo ook mijn dag wat te kleuren!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte prachtige foto's zowel van mijn als van jouw spullen. Mooie collages ook. Dat varkentje liet zich inderdaad niet zo makkelijk op de foto zetten :)
    Mooi ook de foto's waar de kaarsjes branden. Heel sfeervolle lichtjes!
    Ik ben onder de indruk van je handigheid, alles tot in de perfectie afgewerkt. Mijn dochter had gisteren dringend een tasje nodig om iets in te steken, ze is er al mee weg. Maar dat is maar tijdelijk hoor, dat wordt echt het mijne!
    Nog eens bedankt voor alles Trui, ik ben er echt heel blij mee! Kon mij geen beter swapmaatje dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, ik vond het ontzettend fijn! Hahaha, heb je het al teruggekregen van je dochter?

      Verwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes! En goed nieuws over de hond! Een goed begin van 2013 dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig uw hond. en je hebt alweer mooi dingen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kleurt onze dag :)!!!
    Zo mooi allemaal!
    Hiep hiep hoera voor jou, Anneke en Zizi ook natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh ik herken het nét op tijd zijn of te laat komen :) Wat maak jij toch veel moois! Ik doe t je niet na. En prachtig ook wat je kreeg!
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb je mail ontvangen ... bedankt om het in te stellen is super!!!

    Mooi wat je gekregen hebt kleur is zeer mooi al direct lente in huis... ook mooi wat je gegeven hebt zakje is super en varkentje is zo leuk om naar te kijken!

    Blij dat je hondje weer helemaal de oude is!

    Tot slot mooie spreuk van BZN!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, met een beetje hulp van Iris, want ik wist zelf niet hoe ik het moest doen :-)

      Verwijderen
    2. Iris is ook een hele lieve hé:)
      Bedankt en een fijne zondag,
      Marina

      Verwijderen
    3. oh jullie zijn schatjes, ik word steeds heel blij door jullie en kleine zizi ziet er goed uit!

      Verwijderen
  14. Wat een leuke cadeautjes allemaal en zo leuk om te lezen dat jullie hondje weer helemaal ok is, mooie start voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super swap ! En blij dat schattige kopje te zien van jullie schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt hele leuke swap hadden jullie ervan gemaakt!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van een varken met vleugels ga je vanzelf lachen :) Wat een geslaagde swap, leuk om dat bij jullie beiden te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg leuk allemaal. Wat je kreeg is heel erg mooi en wat je geeft is knap en ook hartverwarmend. Dat is een hele fijne swap geweest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne verwennerij van beide kanten, leuk voor jullie!
    En wat goed dat die kleine rakker het weer prima stelt! fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooie dingen. Van beide kanten! Ik vind je etui echt super gaaf! Leuke stofjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het weer fijn al jullie toffe reacties te lezen! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, tof gedaan allemaal! Van jullie beide! Spreuken zijn ook wel mijn ding! En je lieverdje ziet er weer in topvorm uit: oef!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik ben een spreuken- en tekstenmie net zoals jij en hou ook enorm van de spreuken van BZN. Jullie hebben allebei ongelooflijk je best gedaan met de swap, niet te geloven wat een leuke dingen jullie gemaakt hebben en alles even mooi. Dat kaboutertje ken ik van ergens (hihi) ben er ook fan van en heb er al verschillende gemaakt. Je stoffen tasje was geweldig!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grandioos dat geluksvarkentje :) Wat een fijne nieuwjaarsswap, met zulke creaties begint het jaar gelijk goed!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gemaakt. Toch leuk zo een creatieve ideeën...
    Ik ben blij dat je kleine vriendin weer helemaal de oude is.
    En verwend... wat is verwend...
    Hier ligt de poes 's morgens op tafel, heerlijk in mijn badjas gerold.
    Er is nu wel niemand thuis...dus het mag :-).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui