dinsdag 5 februari 2013

Wijze woorden van Toon


Tijd is iets en tijd is niets
't is een vliegtuig of een fiets
Tijd is net zoiets als 'weer'
Wie geen tijd heeft,
leeft niet meer ...

Ik leerde mijn lesje, liep met mijn kop tegen de muur
en heb geleerd om tijd te maken.
Maar ...
soms kan het echt niet anders.
En mijn duty calls ...
deadlines achternajagen,
het lot van een zelfstandige layouter :-)
Even offline dus maar,
en even jullie blogjes missen (auch)
(maar af en toe toch is komen piepen ;-))

Maar hé ...

Na elke regenbui (alias hele drukke tijd met deadlines)
breekt de zon weer door de wolken,
deze mooie wolkenclubfoto is er een levend bewijs van

Een LETTERLIJKE zon-breekt-door-de-wolken-foto :-)

want ...
 Ik heb een hééél mooi vooruitzicht!
Volgende week donderdag is het zover.
Om mijn harde werken van nu te belonen,
neemt mijn Mister Creatuur verlof voor de kids,


en mag ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle!

Ik kijk er alvast naar uit, samen met mijn vriendin,
een uitstapje met de trein,
een paar uur al reizend gezellig haken of breien,
een tussenstopje waar jullie ook nog van zullen horen (tahhaaaa),
dan een gezellig B&B'tje,
etentje hier, etentje daar, languit op bed napraten en de buit bewonderen,
maar vooral héél véél snuisteren op de handwerkbeurs,
waar nog een paar vriendinnen van ons Breinopjes-hobbyclubke zullen zijn,
portemonnee proberen toe te houden,
maar af en toe me toch eens lekker laten gaan.
Ik heb het verdiend! :-)

En hier eindigt dan mijn UWYH.
Ik maakte 46 dingen met stof of wol/katoen uit mijn voorraadkast.
Ik begon eind augustus en zou eindigen met een lege kast
als ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle zou gaan.
Die hobbybeurs is dus bijna een feit, die lege kast .... ahum ... not :-)
Ik heb me een lijstje gemaakt.
met wat ik allemaal ga kopen, maar of ik me daar ga aan houden,
hmm, néé dat beloof ik niet :-)

Ene Dames!??
Wie gaat er nog naar de Handwerkbeurs in Zwolle?!

Want ga je ook, en op vrijdag of zaterdag
zie je daar een spierwitte stekkerkop lopen
spreek mij dan aub aan (als je zin hebt toch)
het zou fijn zijn je te ontmoeten!

BZN van vandaag
Ga nooit met een kwaad hart slapen!

En om af te sluiten nog een wolken-specialeke,
schoon hé die kleurcontrasten!

35 opmerkingen:

  1. Ik ga eens kijken of ik tijd heb om te gaan! Bedankt, voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja Tijd dat is me wat, maar heerlijk dat je tijd neemt voor je kids, en ook gezellig met je vriendinnen naar Zwolle gaat.
    Of ik ga??? weet ik nog niet, wist er niet van dus zal er eens over denken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuk vooruitzicht voor na de drukke tijd! Droom maar alvast van de stofjes die een plaats kunnen vinden in jouw bijna lege kast. En ik wens jullie een hele fijne trip naar Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gedichtje van Toon!
    En leuk een handwerkbeurs in het vooruitzicht, genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lieffie ik ga ff niets beloven..het is nogal een reis en alleen doe ik deze zo wie zo niet....ik zal spontaan flauwvallen dan heb ik er liever iemand bij hihi

    alvast wel heel veel plezier maar daar zal het bij jou niet aan liggen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enorm leuk dat je naar Zwolle toe gaat, ikkus niet, maarre ik hoop dat je onwijs veel plezier hebt daar, geniet geniet geniet.
    ps ik zeg altijd zelf..Tijd kent geen Tijd.

    Mooi gedicht van Toon
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie woorden van Toon en zo waar. Ik moet tijd gaan maken voor mijn bloemenproject... valt niet mee, naast alle verplichtingen. Wat heb je een prachtige wolkenfoto's! Veel plezier op de handwerkbeurs! En mocht je toch een momentje hebben, kijk even bij mij voor mijn give away! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whahaha...wat is een stekkerkop? Ik ga er niet heen, maar wens je wel alvast heel veel plezier en we zien naderhand graag al je aankopen voorbij komen...je moet natuurlijk wel wat kunnen laten zien dussss, leef je vooral lekker uit:-)) Voor nu sterkte met het harde werken en de deadlines!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonde, geen tijd en zeker geen geld meer voor dat soort dingen. Maar al ben ik een beetje jaloers, ik wens je heel heel heel veel snuffelplezier op de beurs! En we zien je hier gauw genoeg weer terug toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stekkerkop? Hahaha.... Jammer maar nee, mij zul je niet treffen. Heel veel plezier in ieder geval...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem even de tijd maar héee ik kan je niet te lang missen hoor. Misschien moet ik dus ook maar naar Zwolle gaan haha! spierwitte stekkerkop pfffft hoe bedenk je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sla een jaartje over, maar had je dolgraag willen ontmoeten. Die kans komt vast nog wel eens :-)
    Ik wens je heel veel plezier, wees maar lief voor jezelf ;-)

    O, nu weet ik opeens waarom ik soms niet kan slapen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier in Zwolle, geniet ervan. Dit jaar ga ik even niet. Die Toon heeft toch altijd geweldige gedichtjes, vind ik.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geniet er van, ik ga je niet zien al wou ik je wel aanspreken. Maar zo ver gaat mijn reisje nog niet. ik blijf lekker thuis bij mijn (hopelijk snel genezen) kindjes. veel chopplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer om je even te moeten missen. Je bent altijd gezellig aanwezig.
    En nog jammerder dat ik niet naar de handwerkbeurs kan, omdat ik in Zweden zit. Ik zou je stekkerkoppie (whatever that may be) graag eens live willen zien. Nou ja, misschien wil je ook wel naar de blogsters-ontmoetings-bijeenkomst komen.... zou leuk zijn.
    Sterkte met het harde werken en hopelijk gauw tot 'weerziens'.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijn dat je een beloning krijgt voor je harde werken! Ik ben jaloers hoor, zo'n heerlijk weekendje weg naar die beurs, super.
    Ik zal m'n stopcontact meenemen voor je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amuseer u en op uw blog laten zien wat je gekocht hebt hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier in Zwolle en ik hoop dat je Met veel nieuws terug komt waarmee je ons met nieuwe creaties kunt verblijden op je blog

    Prachtige luchten

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie vooruitzichten volgende week. Laat u maar eens gaan... Dan kunnen wij meegenieten van de aankopen en jij kan achteraf weer mooie dingen gaan maken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is aftellen zoals voor Sinterklaas, nog zoveel nachtjes. En ocharme al die witte stekelkopjes die er nog rondlopen :)
    Het was de moeite de wolken,helaas geen toestel bij de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh harde werker!
    Hier hetzelfde dilema, maar ik kan het bloggen niet laten :) goed dat je voor jezelf kiest! En wat een heerlijk vooruitzicht om lekker naar Zwolle te gaan! Mooie stad, heb er jaren gewoond! Helaas kan ik zelf niet, maar mijn naai-juf staat er ook met een stand, dat beloofd wat! Het wordt vast heel tof! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé werkbeest ;-) doe het op het gemakje hè! Wij staan met open armen klaar om je nadien terug te verwelkomen (en da's dan het voordeel van even ziek zijn: ineens 'moet' je veel tijd nemen om weinig te doen, dus ideaal om blogjes te volgen). Goed werken en alvast genieten van de mooie vooruitzichten voor volgende week! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey meis ik zal je missen, niet te lang weg blijven,hoor en veel plezier in Zwolle,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, je lichaam leert je wel om op tijd te luisteren als jij het niet doet!
    Ook ik heb dit de laatste dagen moeten ondervinden :(
    Op tijd voor jezelf zorgen is ook belangrijk om te kunnen blijven functioneren.
    Geniet maar van je blogrust, je werkrust,je handwerkbeurs, je vriendinnen en je gezin.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. indrukwekkende wolkenfoto's!!!! en wat een fijn vooruitzicht, veel plezier! en succes met de deadlines, liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed gewerkt Trui!!! geniet ten volle van je weekendje weg, je hebt het verdiend meid.En ik hoop ook dat je niet te lang wegblijft want ik wil je ook niet missen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alvast veel plezier gewenst bij de Handwerkbeurs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie quote van Toon! Nog even hard aan de bak en dan lekker genieten van je welverdiende uitje. Geniet, geniet, geniet! En vergeet ons (nieuwsgierige aagjes) niet te laten zien wat je bij elkaar gesnuffeld hebt hè. Have lots of fun :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Veel plezier op de handwerkbeurs, maak er een leuk weekend van....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Pfffff...ik weet precies wat je bedoelt met het druk hebben! Da's ook de reden dat ik niet zo vaak meer in blogland ben. Het is hier super gezellig, maar het kost ook heel veel tijd. Goed dat je even pas op de plaats maakt en prioriteiten stelt! Enneh, heel veel plezier in Zwolle!
    Liefs
    Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Let goed op jezelf he! Fijn dat je al dat leyuks in het vooruitzicht hebt! Ik wens je heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wat een tof vooruitzicht!!! Zal goed doen na zo'n drukke periode! Jammer dat ik niet naar die beurs ga, want ik zou je zéker eens aanspreken hoor! GENIET er van Trui, 't is je van harte gegund!
    enne....ik verwacht een uitgebreid relaas over hoe het was....ok?!
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui