dinsdag 12 maart 2013

De wereld staat voor ons heel even stil vandaag ...

Zondag - Rob De Nijs (maar dan wel op dinsdag)

Er is geen doorkomen aan ...

Maar met de zon erop,
is het wel een prachtig zicht!
De wind maakte mooie sneeuwsculpturen ...


Niet te geloven toch, zelfde pot, met 1 week verschil.


Zonder woorden ...

En dan kwamen deze dingen van pas ...
ik kreeg van Els en Karel als bedanking voor Winston
(en Els dat had je echt niet moeten doen maar héél lief)
een paar leuke boekjes en zelfgemaakte spulletjes.
Heel erg tof!
Onder andere een echte wolkenclub-badge,
ik zal ze met trots dragen en nog veel wolkjes trekken :-)


Kijk niet te hoog.
Grijp niet te vlug.
Kijk steeds vooruit,
maar nooit terug!
- BZN -

37 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een heuvels!! Blijf maar lekker binnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat is het wit bij jullie ! Hier in het Zaanse is het vooralsnog alleen maar héél erg kkkkkkkoud ! En wat een leuks heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hierin de buurt van Hoofddorp is er geen sneeuw gevallen.
    En de zon schijnt maaar het is wel superkoud buiten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeeeee, wat een sneeuw! Prachtige plaatjes geeft dat. Hier zo goed als niks hoor (in Assen). Een stralend zonnetje, dat dan weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stukje natuur!!! Kinderen waarschijnlijk blij met een dagje sneeuwvrij!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sneeuw hebben jullie. Hier gelukkig geen vlokje. Voor de foto vind ik het wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh, Guus Kuijer! Mijn favoriete schrijver uit mijn jeugd!
    Jullie hebben wel weer erg veel sneeuw gekregen, vandaar dat wij hier niets hadden, maar dat vind ik helemaal niet erg hoor ;-)
    Het is hier wel ook ijsberenkoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooow wouw wat een sneeuw,ja kijk zo vindt ik het mooi en dan idd alles staat even stil.Hier echt helemaal niks,up in the North...het zonnetje schijnt lekker.
    Geniet er maar ffkes van.X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat een berg!! Hoeveel ik er ook tegenop zie, als ik zo de foto's bekijk is het toch wel een beetje magisch. Misschien toch maar moonboots aan en genieten! (arme bloempjes....ben benieuwd hoe ze hun winterdekentje vinden)
    En kijk... lieve post zorgt dan weer voor wat warmte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze keer eens sneeuw in het zuiden in plaats van in het noorden. En gelijk flink veel ook.
    Maar goed dat we niet vandaag hadden afgesproken. Dan hadden we elkaar vast helemaal nooit bereikt.
    Enne.... de foto van het strand op mijn blog is NIET van Koksijde. ;-)
    (daar ben ik tot mijn grote schande helemaal niet meer op het strand geweest, het regende teveel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh wat een sneeuw, hier geen vlokje gelukkig... hoewel het prachtig op de foto staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja bij jullie is er duidelijk veel meer sneeuw gevallen als bij ons. Hier heeft de zon zelfs geschenen en is de sneeuw nu aan het smelten.
    Mooi pakketje dat je gekregen hebt. Geniet ervan! (zal geen problleem zijn zeker...)
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Indrukwekkende foto's!
    En ik kijk uit naar je wolken :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow! das een boel sneeuw! Ik hoorde ook dat er mega lange files waren in Belgie vandaag. Ik gister helemaal blij want volgens de weersvoorspellingen zou er bij ons ook sneeuw vallen. Maar haha lekker niet dus! Maar goed vandaag dus wel helaas.... Kun je er nog een heeeeel klein beetje van genieten van het mooie uitzicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo, wat ziet dat er weer winters uit, hier goed koud met een akelig wind die overal doorheen waait maar wel een heerlijk zonnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een sneeuw,hier heerlijk zonnetje maar wel erg koude wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeminee, wat een berg sneeuw. Hier is helemaal niets gevallen (Dronten, Flevoland). Gelukkig want ik was er al wel klaar mee, zeker na vorige week. Hier is het alleen maar verschrikkelijk koud!! BRRRRR!!!!!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet leuk meer hoor zo veel sneeuw, dat mag in december maar niet meer in maart. en dan ook nog die wint ik heb het niet eerder zo koud gehad als gister en vandaag. En vanavond hier -10 brrrrrrrrr.
    Al geeft het wel mooie foto's.
    En heerlijk die leuke post, fijn om van te genieten bij de verwarming met een kop warme choco
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owww wat een verwennerij leuk zeg, geniet er maar van!
    Ik baal van de sneeuw hier ligt het gelukkig nu niet, maar je foto`s zijn een plaatje ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooo...wat is het wit bij jullie...jeetje, maar voor de foto's wel mooi:-))! Het is snijdend koud hier, maar gelukkig helder met een zonnetje en geen sneeuw! Lieve post heb je gekregen, altijd fijn!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wowwwwwwwwwwwwwwwwwww dat is een boel sneeuw zeg...mooie foto's en wat een lekkere wattenbollen weer hihihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ohoho hier ligt helemaal geen sneeuw (omg. rotterdam) en manliefs is in Duitsland en staat tot zn knieen in de sneeuw. brrr ziet er mooi maar koud uit!
    leuke post gekregen !! :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke foto's alweer missie, jij doet je nieuwe toestelletje wel eer aan moet ik zeggen! Ook hier zoveel sneeuw of meer!
    Succes met je leuke post en je badge. Draag hem met trots!
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent helemaal ingesneeuwd! Levert wel hele mooie plaatjes op... Fijn om met je nieuwe camera aan de gang
    te gaan...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hoorde het al op de radio vandaag, wat een verschil he met vorige week! Ongelooflijk! Hier wel snijdend koud, maar er kwam wel een zonnetje vanmiddag, ziet het er allemaal toch wat vriendelijker uit (achter glas dan!).

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige sneeuwfotos! Kan er alleen maar van dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ook ladingen vol sneeuw, niet normaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ben ik een bofbibs...jawel echt wel er ligt hier geen vlokje in de Betuwe maar......kkkkkoud is het wel!
    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie sneeuwfoto's!
    Er is vandaag een pak gevallen he! De kindjes vonden het geldig, maar voor mij hoeft 't echt niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nee joh dat meen je niet!!!
    Hoorde al de hele dag van alles op de radio :-)
    Maar geef mij maar de pot van de eerste foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi die sneeuw bij jullie! Hier lag een iniminilaagje stuifsneeuw. En hoewel ik echt zin heb ik de lente, vind ik zo'n pakje sneeuw nog steeds erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw, wat veel sneeuw. Hier ligt niets. Lelystad, midden in de polder, hartje van nederland maar dat wist je vast wel ;)

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi die foto's... maar hopelijk de laatste hé!

    Mooie spreuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allemensen wat een berg sneeuw! Wij zijn net een paar dagen weg geweest en hebben er ook van genoten. 't Was prachtig helder weer, al lag er maar een beetje sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jee ja man man man wat een sneeuw he! Hier ook (nu alweer veel gesmolten). Maar mooie plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat veel sneeuw....hier is bijna niks gevallen, vanmorgen even en daarna schijnt de zon heerlijk, echt voorjaar,
    groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui