dinsdag 5 maart 2013

Happy Happy Joy Joy !


RIP mijn lief fototoestel.
Bedankt voor de trouwe jaren dienst, 
voor de steeds mooie foto's,
perfecte kwaliteit,
voor het 'op de onmogelijkste uren' steeds paraat zijn ...

Met een klein hartje luisterde ik naar de uitleg:
"Ja mevrouw, het is te oud, geen wisselstukken meer,
en mochten er toch nog wisselstukken zijn,
dan betaal je bijna de prijs van een nieuw toestel ... blablabla"

Zucht ... met een verslagen blik keek ik rond,
op zoek naar een waardige vervanger,
bestaat die wel???

Maar hé ...

Ja daar, op het rek, daar was hij!
Einde reeks (och wat kan mij het 'boemmen')
... dus ook een einde reeks prijsje ... wat niet onbelangrijk is! ;-)
En na een overlegje thuis, opzoekingswerk, vergelijkingskes ...
... can I call him mine!

De pijn in het hart ebt weg :-)
Relativeren :-)
Het Happy gevoel komt opzetten ...

Happy Happy Joy Joy!
KIJK NOU TOCH EENS
wat een mooie foto's hij maakt!

De eerste uitprobeersels :-)
 Jaaaa ... !!!!!!!
Ik presenteer jullie,
mijn nieuwe digitale reflex vriend,
(smoet al moa joen kitten min portrettentrekkere!)
wij gaan nog véééél plezier maken!


Wordt nog héééél veel vervolgd ... :-)

40 opmerkingen:

  1. Wauw, minn wauw momentje van vandaag, wat een toestel, dat je er maar heel veel plezier van mag hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww r.i.p voor je toestel ,maarre je hebt een waardige opvolger gevonden, gefeliess met je nieuwe camera,wat een luxe ding zeg wowwwwwwwwwww.
    Heel veel jaren plezier wens ik je hiermee ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh heerlijk, wat fijn een nieuwe camera! Die van mij (een hele simpele Samsung vind ik echt niet okee, of ik weet er niet weg mee, kan ook. Steeds minder scherp worden die foto's lijkt wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie! Heel veel plezier er mee!

    (en toch vond ik de foto's van je GSM ook niet verkeerd :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier met je nieuw toestel, wij gaan er zeker ook heel veel van genieten, het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is naar de camera hemel lieverd

    owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww en unne andere ♥♥♥ en tevens gave foto's ermee gemaakt love it

    geniet ervan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW .... das een geweldige vriend die je daar hebt gemaakt/gekocht hihihihihi

    Veel foto-maak-plezier moppie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo das een stoere bink. Kan me voorstellen dat dat je vriend is. Maak er wat van zo saampjes. Het eerste uitje samen is goed geslaagd"............mooie foto's hoor!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh
    ohoh
    ohohohoh
    dat is zo leuk..
    mooi bezit
    fantastisch
    geweldig
    zucht zo leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een mooie nieuwe camera Trui...tja ik zou er ook niet aan moeten denken om die van mij te missen,maar hopelijk duurt het nog heel lang voordat hij RIP,aangezien ik hem 1 1/2 jaar heb nu en er zelf ook een dik jaar voor heb moeten sparen,manlief heeft niets met een spiegelreflex/fotografie...als het maar klikt is het toch goed?,ha,ha...dus ging elk eurootje wat ik kreeg,spulletjes die ik verkocht en de centjes die ik verdiende bij een kennis die workshops geeft in serviesgoed beschilderen en wel eens ooit mijn hulp inroept bij TE grote groepen een dik jaar lang in een potje voor mijn zo beminde camera;-),toen manlief thuis kwam met de tip om oud goud in te leveren want dat leverde goed op een 1 1/2 jaar geleden,ging ik met de sieraden die ik erfde van mijn moeder en al meer dan 16 jaar rondslingerde her en der in laatjes(ik heb n.l niets met gouden sieraden,alleen zilver en mijn moeder was op dat gebied net een kraai...bovendien absoluut niet mijn smaak!)naar de juwelier en kon ik niet alleen mijn camera kopen en had nog net centjes over voor mijn ereader...ooooh en wat voelde ik me bezwaard dat ik voor 'mezelf'alleen zoooveel geld had uitgegeven naar mijn hubbie en de kids toe,niets voor mij,eerst de rest en dan ik een keer....en manlief is zo ook,maar hij zei je hebt er hard genoeg voor gespaard/gewerkt en het is ook van JOU moeder dus geniet er lekker van en dat doe ik nog dagelijks!De beste aankopen die ik ooit deed dus in 2011;-)en ben er altijd zoooo zuinig op nog steeds,ha,ha...word beiden door mij gekoestert,ha,ha,ha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, wat een chique machine. Daar is dat van mij maar een klein prul tegen.
    Ja, en ik denk ook dat er nog veel mooie foto's zullen volgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. AMAI, wat een toestel. Daar gaan een pracht van een foto's genomen mee worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da's niet zomaar een toestelletje......wat een beauty!!!!!
    Nu elkaar beter leren kennen....maar dat is al aardig gelukt met de eerste test foto's. Geniet er van.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooooooooooh wat een camera zeg, dat is niet mis,
    Daar gaan we vast en zeker veel mooi foto's uit zien komen.
    Veel plezier er mee Trui,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. potverdikkeme..je krijgt me toch steeds weer op de kast..gaaaaaaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, mooi! En leuke foto's inderdaad! Vooral het hondje is erg lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie camera heb je gekocht! Succes met elkaar leren kennen, ik kijk nu al uit naar je foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou een prima camera hoor.
    En goed om te zien dat jullie hondje is opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat toestel heeft al mooie foto's gemaakt, ge gaat daar nog veel plezier van hebben hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat mooie gele bloemetje knalt hier van het scherm af!! Heerlijk he, zo'n gloednieuw fijn fototoestel, genieten hoor :)
    Ach en jouw hondje...het blijft een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. o hier kun je vast weer jaaaaaaaaren mee vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii das een mooie Frits (mijn nikon heet frits hihi)veel klikplezier :)
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een sexy ding met die zilveren lens! Gefeliciteerd met je aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wauw! Daar kun je flink mee uit je dak gaan lijkt mij! Heerlijk om weer een goede camera te hebben Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zo he dat is een super mooi ding,heel veel plezier ermee,de foto,s zijn prachtig vooral van het hondje,wat een snoepie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zo hé! goed toestel! gefeliciteerd en heel veel en heel lang plezier ermee!
    en vooral naar buiten ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi zeg, gefeliciteerd met deze nieuwe vriend! Dat jullie maar veel mooie momenten mogen vastleggen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gecondoleerd & Gefeliciteerd !!
    Toch wel apart die twee in één te noemen :D

    Zo te zien heb je 'm al helemaal door (wauw, wat een kleur die bloem... en toffe schoenen!!) Kan je weer flink wat mooie plaatjes mee schieten (ahh.. hondje en kippetjes van jullie?)

    Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. geweldige foto's! en wat een masjien!
    veel plezier samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superfoto's missie, je hebt het weer getroffen met je nieuwe portrettentrekker! Wel moeilijk om al die kiekens daar tegelijk in te krijgen hé! Geniet ervan, zoek alles een beetje uit en verblijd ons nog met mooie foto's.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er professioneel uit! Ik heb gewoon zo'n simpel cameraatje met een lensje die naar buiten komt. Veel plezier ermee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. veel plezier met je nieuwe speeltje en dat we nog heel veel mooie foto's van je mogen bewonderen, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw...nou dit beloofd wat...tjemig wat een ding zeg (ik heb een iniminiklikklak gevalletje..LOL)!! Veel plezier met je nieuwe speeltje:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is nog eens een toestel. Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui