donderdag 21 maart 2013

HIPPO out - HAPPY in

HIPPO out ...

Ik maakte twee verjaardagsslingers voor Happy Hippo.
Kennen jullie deze actie? Hier kan je er meer over lezen.
Ik zorgde voor 2 uiteenlopende exemplaren, eentje duidelijk voor meisjes,
eentje die nog alle kanten opkan, maar waar ik oude stofjes voor gebruikte,
zelfs van een herenhemd dat ik vond op de rommelmarkt.
Wat een fijn gevoel dat je van iets 'ouds' weer wat 'nieuws' kan maken.
Eerlijk gezegd vind ik deze slinger dan ook het leukst :-).

Happy Hippo ...
dan denk ik ook spontaan aan deze geweldige nijlpaard en zijn vriendje.


100'n keren speelde ik dit filmpje al, het blijft zalig! :-) 

HAPPY in ...

Ten huize Miss Creatuurtje klepperde de brievenbus weer een aantal keren
... en ik elke keer very happy!

Van Mama Maai kreeg ik deze PIF. Ze had gezien dat ik meedeed met haar give-away
en maakte er spontaan eentje voor mij. Ook had ze onthouden welk mijn lievelingskleur is
en dat ik ook dat boekje wel zag zitten :-)
De chocolade eitjes ... die ga ik nu verorberen,
heb lang genoeg moeten wachten tot ik tijd had om een foto te maken :-)
Dank je wel Mama Maai!!

Ik heb vandaag ook nog eens een PIF op de post gedaan, later meer :-)
Van Ellen kreeg ik een ietsiepietsiekitschie-kadootje,
omdat ik juist antwoordde op haar prijsvraag.
Leuk Ellen! Thanks!

Jenneke verwende mij zelfs 2x
Ik won deze prachtige bloem bij een van haar vele give-aways.

Maar wat is ze toch een attente madam, want daar liet ze het niet bij.
Om mij te bedanken dat ik haar hielp om aan knopen met eigen label te geraken,
haakte ze voor mij één van haar famous zakdoekhoesjes, in mijn lievelingskleuren!
Er zaten ook nog een paar fijne envelopjes en boekenlegger bij,
dank je wel zusjes!!


Elk grassprietje is nodig
om de weide groen te kleuren!
- BZN -

36 opmerkingen:

  1. Mooie spreuk, heerlijke post en geweldige vlaggen voor een super goed doel!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuke vlaggen... en ik zou wel eens een dagje jou brievenbus willen zijn hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe vlaggen, leuk dat je zo ook aan recycleren deed. Je bent weer goed verwend met al dat leuks, geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post heb je ontvangen en de vlaggenlijn voor jongens is echt stoer!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!!! Er komt weer post deze kant op, wij hebben hier elke dag een feestje bij de brievenbus, zelfs de postbode brengt ze met een big smile :) Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super !! heerlijk verwend en wat een mooie vlaggenlijnen !!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie slingers!
    Wat een heerlijke verwennerijen! Wat is blogland toch een mooi paradijsje op het wereld wijde web ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo ze kunnen de vlaggen uithangen!wat zijn ze mooi die slingers van je en heerlijk verwent zie ik...dat zadelhoesje is ook uberhip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie slingers!! En bedankt voor de boekentip, ik ga 'm onthouden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knappe vlaggen!
    Fijne post!
    Genieten!
    En dat dansende nijlpaard is bij ons een regelrechte hit!
    Oehoeoeoeoe wiehoehoe rieambambaheeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat ben je heerlijk verwend, met zoveel leuke post!!
    En die slingers zijn super, voor 'n supermooi doel!!
    Hihi... ik bekeek net het Hippo filmpje! Super, ik had direct zin om met die hond mee rond te springen, hoewel ik eerder 'n rustig Hippo-type ben!!! :) :)

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij verwend geweest met al die mooie dingen, super zeg! Je slingers zien er fantastisch uit, ik heb geen naaimachine anders zou ik er zeker ook maken voor Happy Hippo. Ze zullen er blij mee zijn. Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post gekregen... fijn hé!
    Goed weekend!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik begrijp het niet in het vorig bericht staan i.p.v. vlinderknoopje Marina dan kan je niet inloggen op mijn blog raar hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super die vlaggetjes, helemaal leuk met zo'n recycle-overhemd!
    Wat een verwennerij, als die post!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoveel mooie cadeautjes weer. Geniet ervan!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moet dat zalig zijn, zo`n aldoor maar klapperende brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oww wat een fijne klepperende brievenbus zeg.
    Geniet er van zeg, wat een leuke spullen zijn er bij je gebracht.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahhhh wat een moooie kadootjes! En jij hebt ook goed je best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben jij weer lekker verwend geweest! Geniet er van! (zal geen probleem zijn zeker)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijke vlaggen en oh oh oh wat wordt ook jij verwend met leuke post :-) Ik heb ook een zakdoekhoesje in die fijne retrokleuren mogen ontvangen, yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahahaha, wat een heerlijke manier om de dag te beginnen met je happy hippo link :) Ik hem 'm gelijk gedeeld op facebook en eigenlijk zou ik 'm ook even moeten toesturen aan de zuurpruimmevrouw uit mijn blogberichtje van gisteren ;)

    Vrolijke dag vandaag!

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. en wat een prachtige verwennerijen allemaal!!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahhhhhh Happy post en Happy slingers .... wat een heerlijkheid meis!!!!!!

    Enne een inmiddels overbekend zakdoekhoesje van Jenneke. Welkom to the club hahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke slingers gemaakt en weer zo verwent met al die leuke pakjes zeg, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toffe vlaggetjes heb je daar weer gecreëerd Missie, je doet je naam eer aan! En dan al die "coole" leuke toffe cadeautjes die je kreeg, het zegt genoeg, de mensen hebben je graag :) en je hebt ze verdiend!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zo tof, zo lief! zo verdiend vooral!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke slingers en een tof initiatief!
    En verder weeral fijne post! geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Toppie die slingers! Oed bezig tru i, en ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie slingers! Wat kan je daar toch vrolijk van worden. Die slinger die nog alle kanten op kan (altijd fijn als een slinger met alle winden meewaait :D) die is echt wauw! Denk dat de Hippo daar erg Happy mee zal zijn.

    :D En thnx voor de link... heb hem ook al zó vaak geluisterd én gezien (dat hoort er wel echt bij!) maar zo af en toe vergeet ik weer dat hij er was. Heb weer heerlijk kunnen lachen.

    En wat een verwennerij weer!! :D Nog zo'n leuke blog-bijkomstigheid ;)

    Fijne avond, lieve groetjes
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O o o, wat tof allemaal weer!

    En hier nog een berichtje voor je:
    Hoi Trui,
    Jij hebt een keer aangegeven dat je eventueel ook zin zou hebben om mee te doen aan een blogsters-ontmoeting. Er begint nu wat meer over in beeld te komen.
    Wil je hier s.v.p. even lezen: http://aankleedpopje.blogspot.nl/2013/03/blogsters-ontmoetingsdag.html ?
    Wie weet tot ziens.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. allemaal leuke posts. en heel vrolijke slingers

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui