woensdag 27 maart 2013

Kom uit die boom !!

En ja ... toen had HIJ een broek aan ...
en was ie niet meer te houden!



Uiteindelijk kreeg ik hem eruit ...
... yep, ook apen lusten chocolade paaseitjes ...



EN met de belofte, dat hij op reis mocht gaan naar Nederland ...
Ondertussen is hij daar veilig en wel toegekomen, als PIF-kado voor Saskia.
Ben benieuwd of ze hem ook al uit de boom heeft moeten plukken :-)
Maar eerst ging hij nog op de foto met de rest van de spulletjes die ik maakte.

Jacobus dus :-) volgens een patroontje van ZijMaaktHet
2 vervilte mandjes uit FILATI Home NO 50
met de wol FELTRO (viltwol van Lana Grossa)
een zakdoekhoesje
... en paaseitjes (nee, die maakte ik niet zelf :-)).

Saskia, ik hoop dat er nog paaseitjes over waren toen Jacobus bij je aanklopte :-)

Ohja,
en ondertussen hebben we het weer lekker warm,
dank jullie wel voor alle meelevende berichtjes :-)
en grappige opmerkingen over mazout,
een nieuw woord op de lijst van mijn Nederlandse blogvriendinnen :-)

Een gelukkig mens
heeft het kind in zich bewaard
- BZN -

50 opmerkingen:

  1. Wat een leukie!!!!!
    en fin dat je er weer warmpjes bi zit X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wauw seg! Knap!
    En die foto's geweldig *big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er niet aan doen, maar als ik ooit zo nen toffe knuffel kan vreien, en afmaken, met zo een schoon broekske....ik geef dat niet weg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem zelf ook zo leuk dat er ondertussen al een nieuwe toffe knul op de breinaalden staat, nog eentje om weg te geven, en dan nog twee voor thuis :-)

      Verwijderen
    2. Gaat dat zo snel
      Mmmmmm
      Misschien toch ook eens proberen

      Verwijderen
  4. Ik geloof dat ik een klein beetje verliefd wordt op Jacobus, zo'n droppie is het! Die heb je prachtig gemaakt, net als al die andere mooie cadeautjes!
    Saskia is daar vast en zeker ontzettend blij mee.
    (en ja, ik vergeet niet snel wat mazout is, je bent nooit te oud om te leren)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha... wat een grappige foto's!! kijk 'm liggen met die beentjes over elkaar, geweldig. Ben blij dat het weer lekker warm is bij jullie. En waar bloggen al niet goed voor is he, zo het vergroten van je woordenschat ;)

    Ben blij dat Jacobus broertjes (of zusjes) gaat krijgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwww wat een schatje en zo lekker eigenwijs. We hebben er dus in nederland weer een deugniet bij. Super leuk.
    En ook het mandje en zakdoekjesmapje zijn zo leuk.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een ondeugend aapje! Hij is wel erg schattig :-) En heerlijk wat warmte met deze temperaturen buiten! Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig een aap met echte apenstreken super foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk dat je er weer warm bijzit
    en wat een geweldig pakket heb je gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, Jacobus heeft gelijk dat hij voor de paaseitjes uit de boom komt! De kleine snoeper!
    Gelukkig heb je het weer warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat toch weer super gezellig en leuk op de foto gezet!!! Net alsof Jacobus echt, zie het ook helemaal voor me! Hij is echt leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een coole aap ! En die andere cadeautjes ook heel tof !Je hebt weer iemand heel blij gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Trui, wat is deze geweldig!!! Ik kan dus echt niet breien..ja een naald recht, een averecht dat lukt nog net....
    Ben helemaal verliefd op dit toppertje, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was je in een ballorige bui toen je Jacobus maakte, Trui??? Jouw creatie heeft vast iets van zijn maakster meegekregen hahaha! Een leuk verhaal, een supermooie knuffel en een geweldige PIF. Je kunt er wat van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha ! hoe zou je nu zelf zijn, aap zijnde!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat een lieverd...om verliefd op te worden,ze zijn zo leuk en aandoenlijk...moet je dat staartje zo scheetig tussen dat broekje achter uit zien piepen...dan vind ik het jammer dat ik hem niet kan breien,hij is supermooi met zijn grote kijkers Trui!Ook het vervilte mandje is mooi...Saskia boft enorm met haar PIF...gelukkig zitten jullie er weer warmpjes bij....zeker nu ze een witte Pasen voorspellen:-(....maar we gaan gewoon lekker aan de chocolade-eitjes en verstand op nul,ha,ha....

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owwwwwwwww wat is die Jacobus geweldig geworden meis ... en geen koud kontje meer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke Jacobus! Hij kijkt ook zo lief! Mooi gemaakt dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha,ha, wat een leuk apen verhaal. Mooi gemaakt trouwens. De spreuk van BZN is hier wel goed van toepassing!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ow Jacobus ♥ Wat een leuk verhaal zeg.
    Mooie crea van je!!!
    En wat een leuk pakket heb je gemaakt zeg, sweet
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, degene die deze pif van jou heeft gekregen heeft wel de mooiste pif ever ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super cute ! haha dat tuinbroekje, :-) echt geweldig !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och hoe moet ik dat nu vanavond aan meneer pollewop gaan vertellen... dat ik mijn hartje verloren ben aan een ondeugende aap genaamd Jacobus ;) Hij is geweldig! Ik moet toch ook maar eens die breinaalden uit het stof opduikelen en kijken of ik het nog kan dat recht en averecht :S

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi, wat een vrolijk verhaaltje. Fijn dat het bij jullie weer warm is. Geniet van de dag, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, zo schattig, zo lief! en zo ondeugend ;)
    Echt geweldig weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tsja apen en bomen. Een onmogelijke combinatie.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dat weer enig gedaan! Hij staat ook wel erg leuk in de boom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zooo mooi! Het blauwe salopetje staat hem geweldig. En die foto's in de boom! Met een zwiepend staartje, zo echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahaha...wat is ie leuk!!...Saskia boft maar met zo'n supermooi pakketje en zo'n gezellige (maar volgens mij erg ondeugende) Jacobus aap!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gekke lieve leuke jacobus, kwou dat die hier in de brievenbus viel, ik heb namelijk geen bomen :) dus zal ik hem wel nooit ver moeten zoeken... maar hij is superschattig! Dat patroon ga ik me ook nog aanschaffen en ze heeft er nog andere leuke heb ik gezien.... verleidelijk :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kerel, die zal vast een fijne nieuwe thuis krijgen!
    En gelukkig is het weer warmpjes bij jullie, dan bevriezen de paaseitjes tenminste niet!

    fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een aap met apenstreken... En wij hebben nu gas. Dus nooit meer zonder mazout...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij is LEUK! Je foto's ook! Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je aapje is heel leuk diertjes en poppen heb ik nog nooit gehaakt maar het is wel mooi.De vilten mandjes zijn ook mooi.Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben er zó blij mee!! Heb je foto's gebruikt voor mijn berichtje, echt tof :))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bij uzijn het dus paasapen die voor de eitjes zorgen :)
    Schoon streken heeft u aapje :)))
    Fijne Pasen voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaaffffffffff, leuke foto's en verhaal.
    fijne pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hallo,
    leuke foto's seg en mooi gemaakt.
    wij hebben ook net zonder mazout gezeten en pas vandaag terug en de ketel was ook stuk.

    groetjes sannie
    ps: wens je fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Haha, leuk gedaan! En wat issie leuk (ookal is hij ondeugend)!
    Fijne paasdagen!
    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui