maandag 29 april 2013

Adoptieplanning - Uitslag give-away

Ohjee, wat kreeg ik een hele hoop fijne, ontroerende, lieve berichtjes,
allemaal van mensen die graag voor Streepy willen zorgen.
Ik ben er zeker van dat ieder van jullie dat heel goed zou doen,
maar eerlijk is eerlijk,
er kan maar ééntje de winnaar zijn
(of ik moest nu in ijltempo beginnen haken voor nog een 90-tal streepy's, niet dus :-))


Ik gebruikte opnieuw de dobbelsteenmethode en
diegene die Streepy binnenkort kan knuffelen is geworden ...



Ze schreef:
Proficiat al met je jaartje bloggen, ook ik zit daar niet zo ver meer vanaf,
en jij verwoordt perfect wat ik ook altijd vertel en voel hieromtrent!
Wat een verrijking is het bloggen in een mensenleven! Ook hier zo'n partner die hoofdschuddend
meegeniet van de creativiteit die ook hier meer dan verdubbelt is en zelfs meehelpt
of oplossingen zoekt. Kortom, het brengt mensen dichter bij elkaar :)
Je blog volg ik met heel veel plezier,
want ik vind je een heel creatieve toffe interessante lieve "madam".
En voor je give away schrijf ik me heel graag in,
ik wil streepje gerust adopteren en koesteren hier als een stukje van jou kort bij mij :)
Groetjes, rita.

Rita, bezorg je mij je adres?
(en dank je wel voor je lieve reactie, iedereen trouwens!)
En welkom aan al mijn nieuwe volgers,
hopelijk vinden jullie mijn blogje de moeite om
af en toe te blijven hangen voor een kijkje.
(binnenkort kom ik bij jullie ook eens piepen hoor)

Maar ...
een van de reacties op mijn give-away,
is me heel erg bijgebleven.
Ik volg Bep en Co al een tijdje,
en ze is een hele lieve meid.
Ze wijdde speciaal een blogberichtje aan Streepy

Lieve Bepje, jij stal mijn hart met je oproepje.
Ik kon je lieve snoetepetoet niet meer uit mijn gedachten zetten.
Je hebt wel Streepy niet gewonnen maar toch
speciaal voor jou ...

Hartedief werd gemaakt met restjes stof en zonder patroon, mijn eerste creatie met de natte vinger :-)
Deze kleine hondenpup is nog op zoek naar een toegewijde mama,
een puppy die nooit meer weg zal gaan.
Wil jij voor haar zorgen en haar nieuwe mama zijn?
Ze is gek van knuffelen, samen lekker knus in de mand liggen,
en af en toe wel een beetje zotjes doen.
Wat denk je lieve Bep?
Kan dit kleine puppy'tje ook je hartje bekoren?
Laat maar gauw iets weten ...
dan komt ze meteen naar je toe!

Gisteren hadden we een heel supergeslaagd verrassingsfeest voor
mijn mama die 65 jaar werd.
Het werd een hele fijne dag,
de volledige familie nog eens tesamen
(wat niet zo evident is voor ons aangezien we allemaal
ver verspreid over België wonen)
Een dagje om niet meer te vergeten!

We zijn ondertussen al met 23, maar dit is de originele bezetting :-)
Mijn ouders met hun 4 dochters, ik ben de jongste.
De zebravinkjes kreeg ze kadoo.
Ik wens jullie, Nederlandse blogdinnekes,
ook een heel fijn feest morgen,
Oeranje boven! 
:-)

Deze blikken kreeg ik gisteren van mijn ouders,
om mijn collectie aan te vullen.
Ik eet morgenvroeg als ontbijt boterhammetjes
met oranje hagelslag :-)
Ik vier dus mee!

47 opmerkingen:

  1. De hondenpup is superschattig!
    Proficiat aan de winnaars!
    En wat een toffe foto van de originele bezetting! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor de winnares en wat is die andere puppy ook heel lief en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben de oudste van ook vier meisje, maar wij wonen nog allevier in hetzelfde kleine dorp
    Het is hobbyrita van harte gegund, want dat is een echt blogshoeke met altijd lieve reacties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik denk dat dat dorp in de buurt is waar mijn ouderlijk huis staat, zou dat kunnen? Ik ben afkomstig van Werchter.

      Verwijderen
  4. Wat een leuke familiefoto,al die vrolijke gezichten,dat moet vast een gezellige boel zijn geweest,ja en Trui zou natuurlijk Trui niet zijn als ze niet zo'n puppy voor Bep nog had gemaakt!Dat siert jou nou zo!Dames gefeliciteerd met jullie leuke give away en Trui het was een zeer geslaagde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Streepie komt goed terecht bij Rita ! Valt het ff tegen dat jij niet 90 van die hondjes gaat haken haha! En het andere moppie krijgt het ook goed bij Beppie, wat een verhaal maak je er toch weer van haha!
    Gefeliciteerd met je mams! Leuk de familie bij elkaar, wat zijn jullie allemaal verschillend. Ik ben fan van je jurk, leuk leuk! Hoeveel blikken heb je inmiddels? En spaar je bepaalde merken of maakt het niet uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ze eens moeten tellen, al behoorlijk wat ondertussen en ik de oude blikken van mijn oma zijn later ook nog voor mij dus ... :-) Ik spaar voornamelijk oude blikken ofwel met een speciale betekenis, zoals deze nu van de troonwissel bij jullie.

      Verwijderen
  6. Van harte Rita! En wat lief........ een adoptiepupsel ook voor lieve Beppie. Daar zal ze vast heel blij mee zijn. x En wat een leuke foto's van het feest van gisteren, wat zal je moeder blij verrast zijn. Leuk jurkje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha wat leuk dat je het feest met ons meeviert zo :-)

    feliessss met je mama en wat een leuke foto's


    feliesssssssssssssssssssssssssssssssssss aan de gelukkige winnaars want ik vind ze beide echt enorm gaaaaaaaf ♥♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o ja, wat spaar je precies? blikken of oranje? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral oude blikken ofwel met een speciale betekenis zoals nu :-)

      Verwijderen
  9. ja die oranje hagelslag heb ik ook gekocht. Dat was tevens het enige aan oranje gekte hier in huis hoor! Trouwens niet helemaal waar, vanavond hadden we ook Koninginne pudding.... Je zou de winkels hier eens moeten zien joh. Niet normaal. Zoveel producten speciaal in een oranje jasje of in de vorm van een kroontje enzo.... Maar goed. Ik ga zometeen lekker de stad in met vriendinnen om het alvast een beetje te vieren!
    Jij en je zussen zien er trouwens ook wel uit als een gezellige dolle boel! Leuk hoor. Gefeliciteerd nog met je mama!
    En gelukkig hebben alle knuffels die je maakte een fijn huisje gevonden. Das toch ook prettig he!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhh, dat koekjesblik wil ik ook! Maar heb 'm tot nu toe nog steeds kunnen weerstaan in de winkel....maar of ik dat morgen ook nog kan....
    Streepje is prachtig, net als de hondenpup. Waar haal je alle tijd toch vandaan voor al dit moois te maken.
    Leuk jullie familiefoto, ik vind jouw jurk echt geweldig, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb alleen het blik gekregen, mijn vader heeft de koekjes opgegeten dus voor mijn lijn oké ;-) En mja die tijd, ik laat mijn wasmand van 1,20 m strijk even staan en doe die later wel :-) Tijd maken dus :-)

      Verwijderen
  11. Aaaaaaaaaaaaaaaaah gelukkig had ik mijn super zakdoekenhoesje van de allerliefste Trui bij de hand...tranen van ontroering! Hartedief zo noemde ik onze lieve Britt het overleden zusje van Bjorn....Dus ooooow wat een lief puppenkind voor onze allerliefste Bep...
    Tjeeeeej dankjewel XXXX
    BlijBlijBlij
    Bep en ik gaan broeden op iets leuks terug
    X Essebes en Beppy Boop 2 blije dames

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik veronderstel dus dat de adoptie een feit is? :-) Hier is er ook eentje heel blij. Graag gedaan hoor blije dames! x

      Verwijderen
  12. Fijn dat Streepy een goed huisje heeft gevonden. En wat lief dat er ook nog zo'n Trui original naar Bep toegaat! Leuk om zo'n familiekiekje te zien. Proficiat met je mama.

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. haha, hard fietsen kan ik beter maar daar heb ik weinig aan he in een kringloopwinkel, dus dan wordt toch op de gok een keer uitproberen maar. Durf je het aan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je mams! Wat een leuke foto's van jullie! En die foto van je ouders, super!
    Ook gefeliciteerd met je blogverjaardag, dat had ik even gemist. Ik hoop dat je nog heel veel van die verjaardagen mag vieren, want ik kom hier altijd graag, je bent zo'n super leuk, lief mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JOEPIE JOEPIE JOEPIE!! ik heb Streepy gewonnen! Blij dat ik hem mag adopteren, ik beloof plechtig goed op hem te passen, hem te verzorgen, te koesteren en vertroetelen en hem te beschermen tegen mijn 4 poezen. Er zal een mandje voor hem klaarstaan zodat hij zich meteen thuis kan voelen.
    Vertel nog even wat hij het liefste lust en ik zorg ervoor!
    Van harte welkom Streepy!
    En je andere knuffel is zeker even schattig, daar zal Bep zeker heel tevreden mee zijn, het is ze gegund!
    De foto's met je familie zijn top, je ziet dat jullie een goede band hebben en toffe mensen zijn die van elkaar houden. Proficiat aan je mama!
    Dikke knuffel van Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je zo blij bent, ik ben er zeker van dat Streepy een geweldig thuis gaat krijgen, hij komt zo snel mogelijk jouw kant op!

      Verwijderen
  15. Hahaha, die pup voor Bep, wat grappig bedacht!
    En gefeliciteerd met je moeder. Wat een leuke familiefoto's.
    Je hebt wel een jonge moeder zeg, als jij de jongste bent van de 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geluksvogels, die Bep en Rita! En heerlijke familiefotos, koester ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahhhhhhhhhhh gefeliciteerd Bep en Rita!!!!!!!

    Enne gefeliciteerd met je mams meis!!!!!!
    Wat een heerlijke warme familiekiekjes!!!!!!

    Knuf Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd met de mama. Wat een leuke foto van je ouders en van jullie viertjes. Een gezellige boel.

    Dames gefeliciteerd met de leuke give away.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat aan Rita en Bep (wat lief dat je ook aan haar hebt gedacht)


    Superdynamische familiefoto's. Jullie zien er allemaal even stralend uit.




    BeantwoordenVerwijderen
  20. oeps in de puppen-feeststemmig vergeet ik je helemaal met je mams te feliciteren....dom!
    Van harte met je mams, leuke foto's en wat een lieve cadeautjes....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog vergeten:
    de zebravinken zijn megacool.

    Fluiten ze ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten heel de dag tegen elkaar te 'babbelen' :-) Met af en toe een fluit ertussendoor, wel schattig :-)

      Verwijderen
  22. Het zag er daar heel gezellig uit ;) nog dikke proficiat met je mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig hondje. Die heeft een goed plekje gekregen, maar wat heb je die super gemaakt. Nog gefeliciteerd! Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De twee winnaars gefeliciteerd met jullie leuke prijzen. En Trui nog gefeliciteerd met je moeder haar 65e verjaardag.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heeft rita dat mooi geschreven, streepy zal het goed hebben bij haar.
    Vrolijke bende je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat winnaars!
    Fijn, zo een feestje voor je mama! En het was ook nog prachtig weer. Dat was vast genieten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Felicitaties voor de winnaar. Ook felicitaties voor de mama. Prachtig stel dochters. Puppy is ook zo sweet en smakelijk voor morgenvroeg om uw dag op z'n oranjes te beginnen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dikke proficiat aan Rita. En wat een mooi verrassingsfeest. Fijn dat jullie nog eens samen waren.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dank jullie wel voor de fijne reacties. Dank jullie wel voor de felicitaties aan mijn moeder, ik geef ze met alle plezier door!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat dames met deze leuke knuffels. Ze zijn heel mooi. Jij proficiat met je moeder fijn zo allemaal met elkaar. Geniet vandaag van de kroningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dikke proficiat voor Rita, Bep én de jarige mama!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hiepederdepiep nog voor jou én voor je mama!
    Fijne Oranjedag :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. winaars gefeliciteerd, en trui jij ook gefelciteerd :-)
    heerlijk zo'n leuke warme familie om je heen. prachtige foto's :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd voor de winnaars! 'k Heb je give-away totaal gemist!
    Wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd voor de winnaressen. Er zijn goede adoptiegezinnen gevonden. Hihi!! Prachtige familiefoto's, heel bijzonder. Foto's om te koesteren. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. leuke foto's van een fijn feestje... proficiat voor de mama!

    Gefeliciteerd aan Rita!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heerlijke foto's trui, wat een mooi gezin hebben jullie en een super jonge en stralende mama die volgens mij reuze trots is op haar kroost :)
    Van de orjanjes daar kunnen we nog wat van leren, ik heb ook mee genoten!
    Heel geslaagd je hondje, lief van jou, dame met een groot hart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui