maandag 8 april 2013

Een streepje sunshine ...

... maakte onze uitstap naar het Sterrebos helemaal goed.
Enfin ... Sterrebos ... eerlijk gezegd is het bos aan onze achterdeur,
véél mooier, dichter begroeid en rustiger.
Maar het Sterrebos heeft een kasteel,
een brugje en een watertje in de aanbieding,
én een speeltuin ... zucht ;-)
Dus ja,
het was een succes :-)

Ons uitstapje was donderdag ... sunshine ... maar nog straffe wind. De mutsen waren geen overbodige luxe.
Maar de batterijtjes werden masaal opgeladen.


In het midden: wedstrijdje 'wie kijkt er het meest boos?' (of om ter boost, of zeg je dat niet zo? euhm...)
enfin ... de kleinste heeft gewonnen volgens ons :-)

We gingen ook naar het Sterrebos voor de lentefeestfoto's van Luna.
Weet je wel, het verplichte kaartje om uit te delen.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo aan al die verplichte nummerkes,
maar het kind is er zo blij mee,
dus hup ...

Nee, ik toon enkel foto's met haar opgestoken en
in krullen gelegde haar, 
als oefening voor de grote dag ...
het kostuumke wordt pas de dag zelf geshowd ... :-)
ochja, ze doen maar 1x in het zesde leerjaar hun lentefeest,
wie is er dan niet graag mooi?

32 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige meid.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww wat een prachtige foto's meis.
    En wat heb je toch een schitterend meiske daar!

    Lentefeest ... das nieuw voor een Hollander zoals ik.
    Maar het klinkt heel bijzonder. Zeker voor zo een meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ben benieuwd naar dat Lentefeest, haar haar is al heel mooi in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lentefeest dat klinkt sprookjesachtig....prachtige dochter ook! En......dankjewel voor de super lieve verjaardagspost XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, en drie professionele booskijkers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mooi mooi mooi mooi, alle foto's zijn even mooi. Ook die nieuwe bovenaan je blog.
    En het uitstapje ziet er weer zeer gezellig uit. Bofferds!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw jij trekt mooie foto's
    Is er een foto-collage-truckje dat je met me wilt delen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-) Ik neem mijn foto's altijd met de gedachte dat ik ze moet kunnen bijsnijden en daarna maak ik een collage in Photoshop, zonder ze bij te werken, daar hou ik niet zo van.

      Verwijderen
  8. Meissie, ik heb me alleen maar vergaapt aan die prachtige kinderen van je.
    Daarna zag ik de sfeerfoto's pas. Heerlijk zeg, zo'n uitstapje in de eerste zonnestralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto's zijn erg sfeervol... maar wat zijn de haren mooi voor het lentefeest net een meisje van 17!

    De kleinste kijk echt heel boos voor mij ook de winnaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's zeg! Knappe kinderen :-) Heerlijk hè, die eerste echte lentezonnestralen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi het haar van je dochter! Is lentefeest vergelijkbaar met de communie of zeg ik nu iets raars, haha?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Héhéhé nee hoor, niks raar :-) Je kan het inderdaad vergelijken met de communie :-)

      Verwijderen
  12. Geweldig een bos in je achtertuin. Mooie foto's van je meisje en mooi kapsel staat haar heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie reeks sfeervolle foto's en haar haartjes zijn prachtig opgestoken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo te zien heerlijk genoten van een superleuke dag! Mooie foto's (idd, het kleinste kijkt wel het boosts...) en zeker die laatste foto-serie, prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kasteel zeg.Ik heb genoten van je foto's en je mooie meid met haar prachtig opgestoken haren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en mooi is ze !!

    &

    heerlijk zo met zn allen in het bos
    wat een ontspanning

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zag er een heel leuk wandelmoment uit. Het kapsel is prachtig ! Zij zal zeker stralen op haar Lentefeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie gezinsfoto's weer! En Luna haar haar zit Prachtig! We zijn al benieuwt naar haar mooie kleding voor die dag...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superdag hadden jullie weer met het gezinnetje! Inderdaad, jullie wonen daar in een mooie omgeving, handig zo kortbij :) Het kapsel van Luna is supermooi, maar je hebt dan ook een knappe dochter! Die zal zeker stralen met haar lentefeest!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke kinderen hebben jullie! Zo rijk...
    En Luna het madammeke met de prachtig opgestoken haren en lieve oorbellen in.... die gaat heel mooi zijn op het Lentefeest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's en zeker de laatste, het kapsel is alvast heel mooi, de rest zal ook wel dik inorde zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het Sterrebos is inderdaad niet echt groot... Ik ging er vroeger als kind wel eens spelen en in mijn herinneringen was het echt een enorm bos, maar toen ik er onlangs nog eens terugkwam, moest ik mijn mening toch wel een beetje herzien :-) Wel grappig dat ik nu pas ontdek dat je daar in de buurt woont :-)
    Luna haar haar is echt prachtig! En wat we nu al kunnen zien van de kleertjes is al veelbelovend! Ze zal stralen!! :-)
    Is het bij jullie nog altijd de gewoonte "je te gaan showen" bij buren en familie als je je lentefeest gedaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op sommige plaatsen is dat de gewoonte, wij doen dat niet, ik ben daar ook niet zo aan. Een mooi feest de dag zelf :-) Leuk dat we niet zo ver uit elkaar wonen :-)

      Verwijderen
    2. Woonden... Verleden tijd. :-)
      Ik ben na het studeren en de ontmoeting met wat mijn toekomstig ventje zou worden, aan de andere kant van het land blijven hangen :-) Maar ik kom er nog wel af en toe. Mijn grootouders wonen namelijk vlakbij het Sterrebos. Wie weet loop ik jullie wel nog eens tegen het lijf...
      Wanneer is de grote dag?

      Verwijderen
  23. Genieterij op en top zo'n combi van bos, zonneschijn en prachtige (booskijkende) kindjes. Wat kan een mens zich nog meer wensen...

    En je dochter zal stralen op haar lentefeest, schitterend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een kasteel, een brug en een watertje in de aanbieding!? Tja dan is keuze makkelijk he ;)
    Mooi de opgestoken haren, heb jij dat zelf gedaan?
    En ik zie ook nog nieuwe foto's bovenaan in je header! Leuk, iedereen weer een beetje up to date :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik nu eens niet zelf gedaan :-) maar ik heb wel héél goed gekeken hoe de kapper het gedaan heeft en met haar Lentefeest zelf kan ik nog eens spieken, hopelijk lukt het me daarna zelf want ze is er inderdaad wel mooi mee zo.

      Verwijderen
  25. amai, wat een prinsessenhaar! wow!
    chic!
    en wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt, ziet er een geweldig dag uit.
    mooi!
    en ik kies ook de kleinste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank jullie wel voor de lovende reacties, we zijn inderdaad heel blij met onze 'kroost' :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui