zondag 21 april 2013

Er is er hier ééntje blij ...


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4496363/?claim=fmhmgp65uwa">Follow my blog with Bloglovin</a>

Zo, dit moest ik blijkbaar nog bovenaan in een blogbericht plaatsen ... bij deze.

Maar er is er hier dus eentje blij ...
want eindelijk, ja EINDELIJK
staat Mister Creatuur zijn langverwachte serre.
Het weer zat behoorlijk tegen,
het bleef te koud,
maar nu staat ze er dan,
met de nodige schrammen onzentwege,
en één gesneuveld glas
(dankzij wederom het slechte weer,
slibber slibber en glas kaput)

Maar kijk nu eens ...


 Het zaaien kan beginnen ...


Er is niets verkeerds
aan af en toe falen.
Het is leerzamer dan succes.
- BZN -

33 opmerkingen:

  1. Zie ze daar staan blinken, wordt vast een leuke plek om in te vertoeven / zaaien / verplanten / gieten ... of stiekem gewoon om zelf te zitten zonnen: nergens beter dan achter glas in de zon en uit de wind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hà, merci voor de tip, had ik nog niet op gedacht :-)

      Verwijderen
  2. Zalig een serre!!!!
    Staat hier ook op het verlanglijstje... wat staat er niet op nu we een eigen huis en tuin hebben.
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, serieuze serre, en al direct twee flinke helpertjes...
    Geniet ervan !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zou ik ook blij mee zijn zenne! Groot gelijk! Geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg! Staat ook op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd wat je er allemaal in gaat zaaien, kweken e.d.

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai, dat is pas echt!
    veel plezier er mee!
    dat wordt smullen straks!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zalig zeg !
    en jullie hebben precies een zeer grote tuin ! Nog meer zaligheid dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk. Hier staan de potten met zaaisels nog op de vensterbank, bij gebrek aan een serre. Geniet van het zaaien en groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow een eigen serre en nu lekker zaaien en oogsten! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw een eigen Kas dat is boffen dat zou ik ook wel willen maar dat past niet op mijn kleine tuin terrasje.
    Nou nu kan de eigen kweek beginnen he.
    Zo kan Mister Creatuurtje nog meer lekkers voor je maken uit eigen kweek.Dat wordt smullen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice !!! Als ik die serre hier neerzet kan ik niet meer in m'n tuin zitten haha! Gaaf hoor, geniet ervan!
    Oh en die bloglovin link van je doet het niet erg maar volgens mij moet je die knop (met dit als link) als gadget toevoegen (net zoals je dat met je pinterest knop hebt gedaan).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof ! Het goede weer is terug op komst, dus plantjes gaan kunnen groeien. Gaan jullie veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat knap van Meneer Creatuurtje, jullie zijn écht een familie van handige floeperts!! Dat er maar heel veel moois in mag gaan groeien en bloeien...kunnen wij er weer lekker van meegenieten:-)) Grtzz..Maddy

    Ik denk dat onze tuin net zo groot is als die kas...LOL..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, een privékas! Zo te zien vinden de kids dat ook héél erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een moooooooie ik krijg vlgd week een kleinte een muurkasje...zo heerlijk! Genietze, X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ruimte hebben jullie en wat heerlijk je eigen kweek kast, geweldig!!
    Dat je maar veel mag oogsten
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar gaat ge geniet van hebben !!! Lekker zelf gekweekte groentjes.
    Laat het u smaken (allé, als er iets wil groeien he ;-) ).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn hier ook bezig voor ons vitamientjes aan het zorgen :)
    Geweldige spreuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat gaaf....lijkt me heerlijk zo'n serre/kas!Applaus voor Mister Creatuurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij zijn er veel meer dan 1 blij met de serre (die in NL een kas heet ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastisch! We zijn benieuwd naar de eerste groeisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat fijn zo een serre! Chapeau voor je mannetje dat heeft hij goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waarom voel je schroom om mee te doen? Als het je leuk lijkt zou ik zeggen: gewoon doen hoor! Er kan toch niks mis gaan met een brief die uit een goed hart komt :-) Kijk maar hoor!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk zo'n serre, lekkere tomaten, kervel, veldsla, komkommmers,paprika, ... veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw das een mega kas ! Zo fijn een kas , ik heb er ook een in de tuin , heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar gaat diene van mij stikjaloers op zijn..
    We hebben helaas de plaats niet om zo een serre te zetten, dus hebben we er ene zelfgemaakt, nen kleine..

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW geweldig meis!!!!!!
    Je eigen groente- en bloemenstalletje hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aha, jij bent ook bloglovin' proof nu ;) Super! En die serre ziet er puik uit. Maar eh bij ons heet zo'n ding een kas geloof ik :) Dat zal smullen worden!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Plezant zo'n serre, ik kan je man goed begrijpen! Niets zo leuk als wat zaaien en planten en dan alles zien groeien en het dan ook nog kunnen opeten ook nog! Benieuwd om te zien wat daar allemaal inkomt :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Daar zal je zeker kunnen genieten uit de wind in de zon tussen het groen :)
    tof hoor... gelijk dat jullie er voor gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui