dinsdag 23 april 2013

Even genieten ...

Tijdens drukke werkdagen,
of als het koppeke eventjes te vol zit,
zet ik mijn denker even op nul
en geniet ik na van een hele mooi dag vorig weekend.
Samen met Mister Creatuurtje en Mister Senior Creatuurtje (mooie naam hé opa! ;-))
trokken we naar de tuinbeurs in Edingen (Enghien).
Dit is (voor mijn Hollandse blogdinnekes) over de taalgrens,
dus bij onze Franstalige Belgen.

De tuinbeurs werd gehouden op een prachtig domein,
inclusief kasteel, paardenstallen, mooi verzorgde lanen, een echt prieel,
prachtige vijver, natuurlijk een héééél stel mooie (bloemen)kraampjes,
en de zon kregen we er op de koop toe bij ...

Genieten jullie even mee?
Mijn fototoestel had er weer zin in ...

Binnen in het kasteel verschillende exposities van uiteenlopende creatievelingen ...
... een gevarieerd aanbod van kraampjes, expositie van oude tractors,
fijne omgeving ...
... de drukte van de tuinbeurs werd afgewisseld met een rustige wandeling
op het domein (en gelukkig liepen we daar bijna helemaal alleen halleluja)  ...

... en natuurlijk geen tuinbeurs zonder prachtige bloemen!

We sloten deze prachtige dag af met 2 extraatjes ...
... op de terugweg zagen we deze vrolijke aangekleede boom ...
en van mijn Mister Creatuur kreeg ik deze mooie ring,
gekocht op één van de creatieve kraampjes.
Me sooo lucky! :-)

36 opmerkingen:

  1. mooooie foto's en wat een prachtige ring!!!!!
    x Es
    En was oma bij de mini creatuurtjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mercie om ons mee te laten genieten. Heerlijk dat doen wij ook graag. Mooi ring trouwens.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk uitsapje zeg, heel mooie foto's en je ventje heeft een mooie smaak! Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geluk dat je camera er zin in had! Je hebt weer prachtige foto's gemaakt hoor. Heerlijk hè, wandelen terwijl er bijna niemand anders in de buurt is. Ik kan dan zo genieten van de rust en al het moois om mij heen!

    Je ring is prachtig en die boom, geweldig!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wauw, daar geniet ik wel eventjes van met je mee. Prachtige foto's. En wat lief van je mister creatuur! Geniet er zelf ook nog een poos van na he!

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. en wat die kringloop betreft hé Trui en dat staren naar dezelfde spulletjes, daar zouden we vast wel uitkomen vermoed ik zo. Zelfs zonder te tossen (gewoon kijken wie het hardste kan rennen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van een erg fijne dag...zo leuk die mand met bloemetjes in de rand ... mooie ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijke dag ! en dat je dan op de terugweg zo'n boom met jas tegenkomt hahaha dat is natuurijk super ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige foto's en dag meis!!!! En die ring .... waanzinnig leuk en lief!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op zulke mooie herinneringen kan je meer dan een weekje teren...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een heerlijke dag is dat geweest zeg, kan je weer even op na genieten.
    En wat lief dat je van je man zo'n mooie ring kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk weekendje zo te zien. En wat een super mooie foto's
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da's inderdaad volop genieten! Mooie, fleurige ring, lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's. En de ring.....ja, die is prachtig. Ik geloof meteen dat het volop genieten was. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wowwwww prachtige foto's heb je gemaakt enne die mutsjes zijn werkelijk het einde ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's, het lijkt wel voorjaar te worden (eindelijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een hoop moois! En heerlijk dat het zonnetje ook nog meewerkte. Da's extra fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's. Jullie hebben duidelijk goed kunnen genieten. Mooie ring uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat gaaf Trui, ik zit hier helemaal mee te genieten!
    Je hebt je flink uitgeleefd met de camera en het resultaat is schitterend...
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat moet dat genieten zijn geweest! Heerlijk! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie plaatjes heb je geschoten!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastische foto's, geniet nog maar lekker lang na!
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. We kunnen zo met jullie meegenieten, alleen al met de foto's en jouw tekst erbij kan ik het me zo voorstellen. Trouwens, tof koppel daar in 't midden op den eerste foto :) Wat is er beter dan natuur en zon en rust om te relaxen? Je foto's zijn weer WAAUW!
    En de boom met wildbreisels is prachtig!
    en je ring, kunnen we die allemaal niet eens een dagje lenen????
    groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooooooo wat een boel moois zeg!!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. knappe foto's en een mooie dag. Zal heel gezellig geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor de rondtour, werkelijk prachtig en dan die ring...amai, bofkont!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh heerlijk....ik zou mijn hartje daar ook wel op kunnen halen zo mooi allemaal,dat is echt genieten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat ben ik blij dat mijn zusje leerde om tijd te nemen om te genieten. En inderdaad, waar kan je dan beter naartoe dan naar een natuurhappening. Groot gelijk heb je. Fijn om te zien dat je gelukkig bent en je meer kan ontspannen dan vroeger. Het geluk zit niet je portemonnee hé. Ben super trots om mijn zusje. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lees dit net ik heb het ook dikwijls moeilijk om te genieten... probeer... maar toch niet makkelijk als ik zit zie ik altijd werk :)

      Verwijderen
    2. Dank je wel zussie voor je lieve berichtje, kheb er tranen van in mijn ogen :-) Marina, het is inderdaad niet gemakkelijk maar het lukt wel na een tijd, ik heb de weg niet alleen afgelegd maar ik ben blij waar ik nu ben. Leren om de controle los te laten en vooral je balans opmaken wat je WEL gedaan hebt en niet wat je nog NIET gedaan hebt, morgen is er weer een dag. Carpe diem!

      Verwijderen
    3. Zo is het... morgen is er weer een dag... ik weet het heel goed we gaan die dag plukken hé :)
      Fijn weekend!
      x

      ik heb ook zo een lieve zus... we hebben allebei borstkanker gehad en toch kan zij veel meer genieten dan ik... maar ik leer het nog wel!

      Verwijderen
  28. En al de anderen ook bedankt voor de fijne reacties natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is al lang geleden dat ik nog eens een tuinbeurs deed, maar als ik dit zie krijg ik echt zin, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui