vrijdag 26 april 2013

Fellow Yellow

Whaaa! Dat werkt dus echt!
Kleuren in de wasmachine.
Het pakje staat al een paar, euhm, jaar in mijn kast.
En elke keer had ik wel een uitvlucht om het niet te moeten proberen.

Maar toen maakte Moos op haar blog leuke reclame,
yeah, dat is nu echt iets voor mij.
Ik schoot in de Action
vond dezelfde basketsloefkes en voor dat prijsje (3,99 euro ;-))
vond ik het wel kunnen om dan eindelijk
mijn kleurentest uit te proberen.
Ik propte er nog een wit kussensloop en een beetje verlept topje bij

en tataaaa ....

Sunflower Yellow stond er op het doosje ...
owww yessss,
van fel Yellow gesproken!


En dan nog afwerken ...
ik baseerde me op het bloemetje van Atelier Valerie
een knoopje erop voor de afwerking
et voilà ...

Klein werkje,
groot resultaat :-)


Ik sloot mijn werkweek af met deze prachtige zonsondergang ...
op naar een fijn weekend!

53 opmerkingen:

  1. zonnebloemschoenen! echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg hier somsop dieblogs den indruk :hoe meer kinderen, hoe meer creativiteit en tijd
    Gij en juffrouw toertjes kunnen er wat van !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha... dan weet je wat je moet doen om meer tijd te krijgen hé Vee ;-)

      Verwijderen
  3. ooooow die zijn errug leuk!!!!
    Geniet van je wkend
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je basketbalschoenen helemaal geweldig geworden! Helemaal Trui ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, dat hebben ze hier thuis ook al gezegd :-)

      Verwijderen
  5. Supercool! Ik vond die van Moos ook al geweldig, en deze zijn ook weer superhip! Laat de zomer nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O whouw wat mooi!! Ze zijn echt super goed gelukt zeg, gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG......en die witte randjes kleurden niet geel?!
    Morgen naar de Action ( als ik ergens een gaatje in mijn agenda vind toch!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, alleen het katoen is gekleurd, de randjes en de veters zijn wit gebleven. Vind ik wel leuk zo, denk er zelfs over om er rode veters in te steken. Ik hoop dat er nog gaan zijn, ik had bij ons het laatste paar.

      Verwijderen
  8. oh mooie zeg!
    Heb je daarna al weer een witte was gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na het kleuren moet je die gekleurde spullen nog een keertje gewoon wassen op 40° en dan een lege machine draaien op 90°. Mijn eerste was die ik erna heb gedaan waren donkere kleuren (voor alle zekerheid) en ondertussen heb ik ook al bleke kleuren gedaan. Nergens geen geel meer te bekennen. Nu is er nog eens een kookwas aan het draaien en morgen ga ik voor het eerst weer wit wassen, denk dat het er nu wel zal uit zijn. Hoop ik toch :-)

      Verwijderen
  9. ziet er geweldig uit!! Leuk gedaan en leuk gedeeld
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan heel apart... foto's zijn super met die vogels die rust vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o die zijn echt prachtig geworden!!!!! Ja geweldig toch kleuren in de wasmachine, ik doe het ook wel met zwarte kleding dat vaal wordt, even doosje zwarte verf en hub het is weer als nieuw
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, je moet er maar op komen. Vooral de afwerking met je gehaakte bloem erop maakt et echt af !
    De foto met je zonsondergang is heel mooi, trouwens !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zijn leuk geworden!
    Lekker zomers gevoel krijg je er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel tof resultaat, zo fleurig! en ook een prachtige zonsondergang. waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw super mooi geworden zeg,geniet ervan

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh gaaf en ECHTE Trui schoenen geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s;by the way....ben jaloers op die prachtige zonsondergang die jij vandaag had....hier alleen maar bewolkt en regen :-(....ha,ha....

      Verwijderen
    2. Het was het enige momentje van de dag dat de zon zich liet zien, dus het was een spurt naar buiten met fototoestel in de aanslag :-)

      Verwijderen
  17. Wauw seg,da heb je echt tof gedaan die basket sloefkes !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie gele schoenen zijn dat geworden!!!
    en een prachtige foto van de zonsondergang.. is het niks voor de photochallenge van deze week?? de opdracht is.. de zon..
    http://dinahcreatief.blogspot.nl/2013/04/photo-challenge-op-vrijdag_26.html?showComment=1367007501947#c5227343739757927232

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Dit is echt een foto voor de challenge..Mooi die zon en die vogels op de kabels...

      Vind je schoenen ook top!!! Het zelf kleuren van kleding/schoenen ken ik nog. Ik heb heel wat kleding paars geverfd en zwart (dat werd grijs) Toen had je nog van die kleine ronde tinnetje met kleurstof die je dan in een emmer deed met koud water en daar de kleding dan in en maar roeren. Zo maakten we ook van dat tye en dye effekt wat nu ook weer helemaal hip is...

      Lieve groet, dinah

      Verwijderen
  19. Jij bent echt helemaal klaar voor niet alleen de lente maar ook een zonnige zomer ;) SuperGAAF!

    Oh en ik ben me nu toch een partij ongeduldig, wanneer komt die postbode nou toch. Die hoeven toch zeker niet te slapen zeg...

    Geniet van het weekend!
    Xxx Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg! Helemaal fleurig! En wat een prachtige zonsondergang....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja dat kleuren in de wasmachien heb ik al een paar keer gedaan. Wel goed zien dat je machien goed naspoelt. Voor de rest kei goed geslaagd. Beetje lef en ge komt er wel. Allé nu loopt er altijd een zonneke in huis rond (hi, hi), maar da waart ge zeker al hé ;-)
    Grtjs fijn weekend en veel sloefkes plezier...
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Whahaha, dat die dingen van nog geen 4 euro een wasbeurt overleefd hebben vind ik al bijzonder. Ze zijn mooi geel geworden.
    Tof dat alle randen en stiksels wel wit gebleven zijn.
    Leukerds zijn het geworden. Veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dat is nu echt knap zeg. 't kleur kwam goed. en die zonsondergang ...zaaalig

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind die subliem tof geworden, straf dat die randen wit zijn gebleven en voor geen geld!!ik moet dringend naar den Action ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hilarisch leuk hihihihi .... maar ehhhh bij jou zijn de gympies goedkopen hahahaha .... ik heb 4,49 betaald hihihihi

    Ik vind ze giga-geel-tastisch meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat onwijs mooi zeg ! En die lucht is fantastisch x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe je van zo'n basic baskets zo'n hippe kunt maken! En voor dat geld maar!
    Gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. vet!!!!!!!! te gek!! love it ♥ prachtig gedaan meis

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je moet het maar durven; gympen in de wasmachine! Maar het resultaat is geweldig en heel zonnig, laat het mooie weer maar komen, wiehoeiiiii!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel mooi geworden! en geel is toch wel een kleur waar iedereen nu heel veel zin aan heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn echt leuk geworden wat heerlijk zomers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Toffe basketsloefkes geworden, zonnig geel, je kan meteen met Sam Gooris gaan meezingen met zulke sloefkes!
    Dat kleuren gaat heel goed, heb ik ook al ooit gedaan!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw gaaf en super gepimpt!! Ik heb hier nog pakjes verf staan die al bedorven zijn volgens mij... :-P Hoewel ik het in het verleden al eens gedaan heb ik toch koudwatervrees (oh nee sorry, 't is warmwater-verf...) om er weer aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. o dat dat echt werkt zeg! Mooi dat die randjes enzo dan wel wit blijven. Heerlijke vrolijke gympen zo. Siem z'n lievelingskleur is nog steeds geel. Misschien moet ik hem ook maar eens blij maken... (zonder gehaakt bloemetje dan he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Amai, wow, zoo mooi!!! Ook nog nooit aangedurfd :)
    En wat een mooi geel! Zo mooi als je zonsondergang-geel: zalig mooie foto! Voedsel voor de ziel!!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb ooit ook veel gekleurd in de wasmachine, tof hé! Die schoenen heb je wel erg leuk gepimpt. Echt tof. Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik liet de meiden eens topjes batikken voor een verjaardagsfestje, hoe spijtig dat ik er al uit ben, anders werd het dit.
    Lekker fun!
    Prachtfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. haha wat geweldig leuk geworden !
    waarom worden die witte randjes dan niet geel ??

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui