vrijdag 19 april 2013

Hé Ho Let's go ...

OKÉ !

Jullie hebben me 'masaal' overtuigd,
ik blijf bloggen ...
Hahahaha, alsof ik daar één moment aan getwijfeld heb,
Belange nie!
Maar het is wel héééél fijn,
zoveel geweldige reacties te lezen op mijn vorig blogbericht,
hoe mijn blogje jullie blij maakt, inspireert, good feeling geeft ...
Keitof om te lezen.
Wel, het 'feel-good-gevoel' is alvast met boomerangeffect weer hier
terecht gekomen, thanks lieve meiden allemaal!

Dus hop .... we gaan ermee door!
En ik begin mijn tweede blogjaartje niet met een eigen creatie
maar wel eentje van mijn Swarzkopfje,
zoals ze hier in huis wel vaker genoemd wordt.
Hoewel, ze loopt met wilde plannen rond om haar mooie haren kort te knippen, 
te kleuren en rode mèches in te stoppen ...
ochja ... ze is 17 nu, van mij mag ze ...
en eerlijk gezegd denk ik zelfs dat ze er wondermooi mee zal zijn,
maar dat is ze zo al! Hihihii, klinkt dit nu als mijn kind, schoon kind??
Awel, ja dat is ze! Nà! ;-)

Maar de creatie van mijn kind, schoon kind dus:
een vilten hoesje voor haar gsm,
met naald, draad, vilt, stofje voor de binnenkant,
alles in elkaar geknutseld met de festonsteek.


Uit: Met Naald en Draad van Libelle

En ondertussen komt de natuur tot leven,
ik kan alleen maar zuchten van opluchting,
en tevredenheid :-)


  "De beste manier
om een probleem op te lossen,
is de humor ervan ontdekken"
- BZN -

27 opmerkingen:

  1. Wat een creatief zwartkopje heb jij, wauw!!! en de natuur ja zoooo mooi zoooo mooi, dat geeft energie!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft ze mooi gedaan! En heerlijk die lavendel... ik ruik jouw lavendel hier nog elke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, zo moeder zo dochter!
    geweldig!!!
    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft ze goed gemaakt ! Prachtig ! Oh en de lente spat van het scherm, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwww dat meiske van jou kan dr wat van zeg ♥♥ en lekker dr haren af laten knippen ☺


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat heeft ze dat mooi en netjes gedaan zeg....WAUW...en ehhh ik ben er 3 dagen niet 'echt'bij geweest als op mijn mobiel zo nu en dan dus gauw naar je vroige blogberichtje....of ik iets gemist heb?!?!?Trui stoppen met bloggen?!?!Neuhhhhh mooi niet doen nee,ha,ha...;-)


    lieve groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van wie zo die leuke meid het talent geërfd hebben Hmmmmmmmmmmmmmm eens denken... Wat is dat mooi gemaakt en zo netjes. Daar mag ze trots op zijn. En als de haartjes kort en rood zijn, dan zet ge maar een fotooke op de blog. Leuk om 17 te zijn.
    Grtjs en fijn weekend.
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie oranje kleurtjes vieren jullie in België ook onze kroningsdag mee?

    Groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow supergoed gedaan van je meisje, ze heeft talent! En korte en rode haartjes zullen haar zeker ook fantastisch staan! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heeft ze toch toppie gedaan, super mooi! Heerlijk die voorjaarsfoto's. Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat knap gemaakt door jouw meisje zeg !
    Ik vind hem geweldig ! Maar ik vind deze nog eens extra tof omdat ik nu eenmaal uilengek ben . Ja heeerlijk he die natuur , i love it !
    En gelukkig blijf je bloggen , ;) wat zouden we zonder je moeten ? Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai! Wat een creatieve dochter! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jij zo relaxed omgaat met de haarkleurplannen van dochterlief.
    Ze gaat haar mama achterna... het is een prachtig hoesje geworden en ook nog gevoerd... mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. EEN dikke pluim voor dochter lief!!Super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat ziet er hartstikke leuk uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij wordt een keigoeie fotograaf ondertussen die heel leuke foto's brengt en ons opvrolijkt! En dat vilten hoesje, ik smelt gewoon als ik het zie, zo mooi en met liefde gemaakt, het straalt gewoon!
    Blij dat je blijft bloggen, we zouden je heel erg missen...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op zijn brabants (regio Den Bosch) gezegd, das kei skon vrouwke :)

    Fijn weekend!

    X Rosalie

    P.s. enne graag gedaan en ook dat van die leuke/lieve/fijne reacties is wederzijds hè!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw gaaf dat hoesje, laat mijn uilengekke dochter dat maar niet zien want dan ben ik weer de pineut,hi,hi!! En fijn dat je blijft bloggen, je hebt zo'n inspirerend blog!!Fijn weekend meis!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ten huize Miss creatuurtje loopt het over van superschone creaties, zit duidelijk in de genen. Zo schone fotokes, wat hou ik van blauwdruifjes!! fijn weekend,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooooooooooooi van wie heeft ze dat talent????
    en wat maakt je toestel toch prachtige foto's
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig telefoonhoesje. Als ik het goed zie zijn dat rode besjes op de laatste foto. Die van mij zijn echt nog niet zo ver. Daar zitten de bladeren nog goed verstopt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je jaar bloggen! Ik heb niet altijd de tijd om te reageren, maar kijk wel altijd even naar je creaties! Uiltje van dochterlief is grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zei het al eerder: dat talent zit daar in de genen! Fijne zondag voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die heeft dat heel goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui