donderdag 11 april 2013

Kleine attenties ...

Zelfgemaakte kaartjes,
een kleurrijk zakdoekhoesje ...

Mijn inspiratie voor het vlinderkaartje haalde ik hier,
de vogeltjes volgde vanzelf ... en mijn stikmachien ook :-)
Gemaakt met blaadjes uit Actionblok, restjes vilt, hart- en sterrenknoopjes,
en mijn stikmachien met siersteekje voor het takje.


Het is fijn met een kleine attentie,
iemand blij te maken, een ruggesteuntje te geven, te bedanken ...


dat kleine extraatje,
maakt het leven een stuk aangenamer.


En wanneer je dan zelf iets in je bus krijgt,
vergroot "that happy feeling" alleen maar :-)
Dank je wel Ellebel voor deze mooie bloemenslinger-give-away,
mijn hobbyrek is er weer een stukje kleurrijker door!
 

44 opmerkingen:

  1. Dat mooie vogeltjeszakdoekenhoesje ligt in mijn nwe tas,,,,en wat en super leuke slinger woooooow
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen! De kaartjes zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je kaarten en hoesjes Trui en de slinger is zeker erg vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker creatief bezig geweest, ziet er leuk uit!
    En van zo'n slinger krijg je direct een zonnig humeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gezien nu heb je altijd wat kleinigheidjes bij de hand om weg te geven. Ze zijn heel leuk. En die slinger is heel mooi ! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer lekker bezig geweest moppie ... en ook heeeeeeerlijk verwend hihihihihi

    Ik heb toch zo een lol met mijn picknick tasje .... ben er nog steeds in de wolken mee x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om steeds iets in huis te hebben als je een geschenkje wil geven.Mooie kaartjes en leuke hoesjes.de slinger die je kreeg heeft prachtkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er mooi uit. Ook een friisse bloemen slinger heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal weel superleuke spulletjes! En die slinger voor jou is inderdaad heel erg vrolijk... op naar die 20 graden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die kaartjes zijn heel mooi en die hoesjes voor zakdoekjes zijn héél nuttig, ik kan het weten :) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes! en ik ben ook nog steeds heel blij met jouw mooie (zachte) zakdoekhoesje. Wat een leuke slinger heb je gekregen, om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaartjes zijn prachtig!!! Leuk idee, met de naaimachine. De zakdoekhoesjes zijn ook leuk, zo eentje kreeg ik er van Syl van de week, in het rood! Erg leuk!!!

    Enne.. De slinger van Ellebel.... MOOOOOOOOI!!! Wat kan ze dat toch hè!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zo leuk, die kleine persoonlijke dingetjes! En ik ben de gelukkige eigenaar van één van die leuke hebbedingetjes! En de slinger is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOh, mooie attenties gemaakt seg!
    En het is absoluut waar, zo'n kleine vriendelijke dingen maken het leven mooi,
    letterlijk en figuurlijk.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Diene slinger ga ik ook maken, met die kleuren
    Ik ben nen afkijker
    En die zakdoekhoesjes, zooooo plezant hé
    En idd, ze zijn altijd blij ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk gemaakt... en een mooie slinger gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Reacties
    1. Het was eens nodig om up to daten... allemaal een jaartje ouder :-) En de kids veranderen zo veel op een jaar tijd hé

      Verwijderen
  18. Mooie dingen heb je gemaakt zeg. En wat ben je verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijk in de wattenbollen gelegd en je maaksels zijn het einde ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er allemaal weer erg mooi uit TRui, naar de foto's kijken dan wordt je al blij, laat staan als je dit echt mag ontvangen.
    Super!!1
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klein maar fijn. Ik vind het wel wat die leuke kleine attenties. Naar mijn idee hoeft het allemaal niet zo groot te zijn. Wie het kleine niet eert...........

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelijk heb je! Ook ik kan zo genieten om kleine attenties te geven en te krijgen, dat hoeft niet veel of groot te zijn, het idee erachter is wat telt :) Je hebt prachtige kaartjes gemaakt (heb je op het papier gestikt of is het ander materiaal, een idee om ook eens uit te testen anders) en die zakdoekhoesjesvoorraad moet ik ook dringend weer aanvullen hier!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je zakdoekhoesjes echt prachtig!!!! Je bent weer lekker bezig geweest. De slinger die je hebt gewonnen is ook mooi, laat de zon maar komen. (zal hij dan eindelijk komen dit weekend??) Fijn weekend en lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig fijn, ik spreek uit ervaring :)
    als je met het kaartje wappert dan vliegt de vlinder ;)
    mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat prachtig die kaarten, heel creatief en ispirerend. Je zakdoekhoesjes zien er ook zo mooi uit! Leuk de slinger van Ellen! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijne dingen he! Maar eh wat ik eigenlijk even nog wilde zeggen is dat ik iedere keer zo blij wordt als ik jouw blogje open en die vrolijke koppies van (vooral, wil jou en je mister creatuur niet tekort doen he) jouw mooie vijftal zie hierbovenin. Lijkt me geweldig zo'n groot gezin, maar eh geloof niet dat dat hier bij ons gaat gebeuren dus geniet ik bij jou een beetje mee ;)

    Een zonnig weekend gewenst,
    liefs Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zijn de kleine dingen in het leven, die ze zo groots maken. Mooi !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die kaartjes, zo mooi! De creazusjes houden wel van vilt (haj je misschien al opgemerkt ;-)) zeker in combinatie met andere materialen echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk die little happy things! Geniet van een weekend vol zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Blijmakertjes worden zelf blij gemaakt :)
    Of zoals op de kalender; Vrienden zijn als sterren. Je ziet ze niet altijd maar ze zijn er wel :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha lieve gekke Trui,
    Wat een verassing vandaag. Kreeg ik toch zomaar een kadotje in mijn bus. Echt super leuk. Het hoesje gaat mijn tas in, handig handig en de trui gaan we zo even passen maar die gaat zeker weten de deur niet uit, gaat lekker mee op de vakantie. Zo even passen. Je ziet hem binnenkort wel op mijn blog voorbij schuiven :-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Trui, ik had je al een persoonlijke mail gestuurd, maar ik ben ontzettend blij met het mooie hoesje welke ik van je heb ontvangen vandaag. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dank jullie wel voor alle fijne reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een heerlijk blog om te volgen
    proficiat met je creaties

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui