maandag 15 april 2013

Let's celebrate ...

Eén jaar van bloggen ...

... waarin ik mijn eerste stapjes in het schrijven zette,
een deeltje 'ik' heb leren laten zien en
mijn creatieve uitspattingen tentoon mag spreiden,
aan jullie, mensen met lieve woorden én gebaren,
mensen die het de moeite waard vinden om mijn blog te lezen,
mee te leven,een fijne reactie na te laten, of stilletjes te volgen;

... waarin ik zelf fantastische blogs leerde kennen,
en de mensen die hierachter schuil gaan.
Blogs die ik volg, bij reageer, en waar we elkaar begrijpen wat dit betreft.
We hebben allemaal een eigen leven, bloggen is een hobby,
elke keer reageren of alles tot op de voet volgen is vaak niet haalbaar.
Fijn dat we elkaar daarin begrijpen,
ook al vinden we vele reacties altijd heel fijn (tegenstrijdig hé ;-));
 
... waarin ik ongelooflijk rijk ben geworden: niet in mijn portemonnee
(die eerder een beetje platter is ten gevolge van alle post die ik (terug) heb leren verzenden)
maar wel in mijn hart en mijn verstand;

... waarin ik ontdekte dat de Nederlandse post veel economischer is dan de Belgische,
maar mijn postbode qua vriendelijkheid dit euvel wel een beetje goedmaakt;

... waarin ik ontdekte dat een gepimpte enveloppe altijd leuker is dan een gewone bruine of witte,
en dat 'gepimpt' niet enkel van toepassing is in de autosport.

Eén jaar van bloggen ...

... waarin mijn creativiteit met 250% de hoogte in schoot en de TV bijzaak is geworden
(hoewel vóór mijn blog hij ook niet hoog op mijn prioriteitenlijstje stond);

... waarin ik moet oppassen dat ik niet tegen iedereen rond mij
maar blijf herhalen
hoe heerlijk blogland wel is;

... waarin mister Creatuur vaak hoofdschuddend (maar met een brede smile)
mijn hobbyhoek alsmaar ziet uitbreiden,
mij bezig ziet en vraagt voor wie ik nu weer iets aan het maken ben;

... waarin Nederland voor mij nog een stukje dichterbij is gekomen
(hoewel het al behoorlijk aanwezig was aangezien ik
al mijn kind- en jeugdvakanties bij mijn Noorderburen doorbracht
en mijn moeder ervan overtuigd is
dat onze stamboom teruggaat tot in Nederland :-));

... waarin ik het Nederlandse taaltje nog meer weet te waarderen en ik het leuk vind
woorden te gebruiken die dan door mijn Nederlandse blogdinnekes (hà Nederlands woord!)
moeten gegoogled worden,en ze dat dan ook echt doen :-);

... waarin ik een ongelooflijke samenhorigheid heb ontdekt, zonder elkaar écht te kennen,
spontaan kaartjes, kleinigheidjes met heel veel liefde en enthousiasme worden verzonden
bij blijde en vaak minder blijde gebeurtenissen;

... kortom: ik denk dat ik nog maar lekker blijf doorbloggen,
het leven is er een stukje aangenamer door geworden!

DANK JULLIE WEL ALLEMAAL,
jullie zijn stuk voor stuk prachtmensen!
Ondertussen ligt Streepy mij al heel de tijd aan te kijken en
te wachten tot ik haar ga vernoemen ...
Streepy, die niet vies is van een beetje avontuur,
al verlangend naar haar doosje staat te kijken
waarin ze op reis mag gaan naar  ...
ja naar wie?
Laat je horen, misschien is het wel naar jou!


 Jullie kunnen reageren als jullie Streepy graag adopteren,
of kadoo doen, of als inspiratiebron willen gebruiken :-)
Jullie kunnen reageren tot 28 april.
Dan wordt mijn mama 65 jaar,
mooie datum dus om mijn give-away af te sluiten.
Streepy zit nu al enthousiast te kwispelen van spanning!

Streepy werd gehaakt met nld 2,5 en Catania-Katoen
uit 'Haakpartij op de boerderij' van Christel Krukkert
Op haar hoofdje prijkt een bloemetje à la Stins (of toch poging tot :-))

Eén jaar van bloggen ...

292 volgers
56.000 pageviews
188 geplaatste blogberichtjes
5.100 reacties
... ik ben sprakeloos ...
en een gelukkig mens :-)
Dank jullie wel
om mijn blogje en mij
zo'n groot hart onder de riem te steken!

106 opmerkingen:

  1. proficiat!! :) nog héél veel blogplezier toegewenst! Dat er nog veel jaren en vooral veel leuke berichtjes bij mogen komen! Het is een plezier hier te komen lezen.

    Dat doet me er trouwens aan denken dat ik mijn blogverjaardag gewoonweg vergeten ben. Want wij zijn omstreeks dezelfde tijd begonnen hé. Ik herinner me nog onze berichtjes op facebook (hoe doe je dit? en dit? :))...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tekst!
    Ik ben zelf nog maar net aan het bloggen, maar herken me al in veel van wat je zegt.
    Hele dikke proficiat met je 1 jaar!
    Ik volg je echt met veel plezier!
    Enne, Streepy zal warm onthaald worden door de 2 kapoenen! (hij is zooo cute!) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat heb je zo even mooi verwoord allemaal hoor! En het is ook heel bijzonder allemaal. Als je dit van te voren had geweten he.... Ik word er ook iedere dag blij van al dat geblog en wat er allemaal uit voort vloeit.
    Dus ik hoop dat je nog heel lang lekker door blijft bloggen en ons meeneemt met je leuke maaksels en andere dingen!
    Dus gefelicteerd met je 1-jarig bestaan (ik heb vandaag m'n 35 jarig bestaan bereikt :) Dus het is in meerdere opzichten een mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat :-) en doe er nog vele vele haren bij!

    En wauw mijn kindjes zouden zot zijn van Streepy :-) ze zouden haar eten geven en mee gaan wandelen. (ja ze doen hier van dat soort spellekes ;-)
    Ik zelf vind de kleuren geweldig en dat strikje, echt wat een mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is niet mijn gewoonte om te reageren op je blogberichtjes, heel vaak heb ik stiekem (of minder stiekem) de mogelijkheid om ze zelfs "geboren" te zien worden :-). Van harte gefeliciteerd bij de eerste verjaardag van je blogleven en ik kijk uit naar de volgende 365 dagen bloggenot. Van harte! Je collega en "maatje". Rudi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een leukertje dat hondje, mijn jongste gaat smelten als hij deze ziet . Hij verdient ook echt een presentje want terwijl zijn oma heel ziek is en ik alleen heen en weer aan het rijden was tussen ziekenhuis en huis , bereidde hij samen met grote broer zijn allereerste spreekbeurt voor waar hij vervolgens een dikke voldoende voor scoorde.
    zo trots , dus mocht ik de gelukkige zijn dan gaat streepy hier zeker enorm vertroeteld worden.
    Je tekst herken ik echt alleen verbaas ik me soms over de belgische woorden en gebruiken maar ook mijn creativiteit is enorm toegenomen sinds ik blog , ik heb zelfs door het bloggen leren haken ( wat ik inmiddels weer aan anderen leer) en de vele post is geweldig .
    Dus om een lang verhaal kort te houden ik doe graag mee en nogmaals gefeliciteerd met je één jarig bestaan , ik geniet steeds enorm van je schrijfsels en maaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPERGEFELICITEERD met de verjaardag van je blog!
    Je tekst verwoordt mooi hoe ik me voel nu ik ook een bewoner ben van blogland.....

    Doe zo voort zou ik zo zeggen.....
    En streepy is echt geweldig mooi!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Enne k doe graag mee voor je lieve knuffel! En volgen doe k je al(:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 1 jaar bloggen, fantastisch! Van harte gefeliciteerd! Ik lees je blog altijd met veel plezier. Ik doe heel graag mee aan je leuke give away! Met drie kleine meiden komt je mooie hond in een warm gezin ;-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefelicteerd, Trui. Je hebt het hier allemaal mooi verwoord, ik zou het niet beter kunnen zeggen. Ik deel dan ook uw gedacht over bloggen en de grote verrijking. Het is altijd leuk hier een kijkje te komen nemen. Je weet ik ben een trouwe volger en reageer graag.
    Streepy is heel mooi. Wij willen hem/haar graag adopteren. Wij hebben dan ook al een vriendje op het oog voor deze prachtige knuffel. Gisteren werd onze man des huizes als peter gevraagd voor het tweede kindje van zeer goede vrienden. Het kindje wordt begin juli verwacht.

    Doe er nog vele blogjaren bij.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat klinkt als een succesvol jaar bloggen. Gefeliciteerd!

    En oooh wat is die streepy lief. Ik denk dat er hier een klein meisje heel blij mee zou zijn. Dus ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trui gefeliciteerd met jou succesvolle blog. Je weet die van mij is ook 1 jaar maar heeft lang niet zoveel volgers als views als dat van jou.
    Maar verschil moet er zijn he hahaha.
    En wat streepy betreft die zou best bij mij mogen wonen hoor.
    Kan ze bij mij komen zitten nu ik sinds twee weken alleen ben. Nadat mijn enigste dochter Natasja uit huis gevlogen is (en ook 28 april jarig is ze wordt dan 20)
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi verwoord hoe bloggen je leven kan verrijken, ik ervaar dat precies zo! De tv staat nu minder hoog op het lijstje, herkenbaar....
    Oh en dat hondje, dat zal hier met veel liefde worden ontvangen. Ik vind hem enig! Ik zal een linkje plaatsen. Op naar het volgende blogjaar! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd en natuurlijk nog vele mooie blogjaren erbij gewenst!!! Je hebt het mooi verwoord, Trui! Helemaal zoals ik het bloggen ook ervaar, een prachtig wereldje op zich! Kan daar zo lekker van genieten, al die lieve mensen, altijd hartverwarmend!

    En Streepy, die is fantastisch! Die zou ik wel willen adopteren, dan doe ik hem cadeau, aan kennissen die binnenkort een kindje verwachten. Dat zal een prachtig cadeau zijn!

    Vooral blijven bloggen! Je schrijft leuk en je maakt eveneens prachtige foto's! Ga zo door!

    Lieve groetjes uit het hoge Noorden! Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach Trui, wat een mooie woorden! Je moest eens weten wat een inspiratie en lol jouw blog geeft!
    ( maar misschien weet je dat trouwens wel...;-)) . Ik hoop dat ik nog heel lang met je mag mee mag genieten vanuit Nederland...en ik vind jullie Vlaams juist zo'n verrijking voor mijn taal!
    Veel liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een bezoekje aan jou blog maakt me altijd vrolijk. Je legt erg veel bezieling in je blog, je oprechtheid siert je, je creatieve engagement maar ook je openhartige opstelling tav medebloggers kent geen grenzen... daarom kom ik hier zo vaak een kijkje nemen.... even lekker genieten bij miss creatuurtje.
    Streepy zouden wij heel graag adopteren en weet je waarom? Eerlijk gezegd zijn wij hier thuis niet zo sterk met levende huisdieren... de klasschildpad Bassie kwam net 2 weken logeren tijdens de paasvakantie... erg leuk maar ook fijn dat hij nu terug naar de klas mag... maar Streepy dat is echt een huisdier op ons maat; gezellig, kleurrijk en lekker makkelijk mee op reis te nemen! Volger zijn we al langer, een linkje zetten we maar al te graag op ons blogje. Groetjes creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dikke proficiat! En doe zo verder!
    Blogland heeft me ook heel wat 'rijker' gemaakt, een nieuwe wereld is opengegaan. Er gaat geen dag voorbij of ik doorzoek blogland, op zoek naar nieuwe avonturen! Jou avontuur blijf ik alvast op de voet volgen!
    Ik zou héél graag jou Give-Away winnen want ik ben er zeker van dat mijn zoontje die binnenkort 3 wordt stapelzot zal zijn van Streepy! (Ik vind hem ook superschattig!).
    Dus; ik doe mee!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Onze lieve pleeg-bulletje-Bep zou Streep wel willen adopteren...Ze is een afgedankt fokteefje die alsmaar bullenkids moest krijgen en ze mocht er nooit 1 zelf houden...hoe bruut is dat?!
    En een lievere mama voor streep is er niet ;)

    jaaaa ik onderstreep je heerlijke ervaringen in blogland het is hier reuze fijn, mooi verwoord.

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Het is zo raak wat je schrijft. Prachtig! Wat ben je goed met woorden! En met handwerken natuurlijk! Streepy is prachtig, kleurrijk, zomers. Ik laat hem toch aan mij voorbij gaan... Meer kans dus voor andere gegadigden! Ik zet wel nog een linkje op mijn blog.
    Nog heel veel blogplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. proficiat met je blogjaartje. 't is fijn om je te lezen. En je hebt gelijk: het is niet makkelijk om steeds op iedereen te reageren. Reacties krijgen is leuk maar het word ook hier veeeeel. ik word vrolijk van zelfgemaakte spulletjes en dus doe ik graag mee om Streepy te adopteren. Mijn kindjes zouden er goed voor zorgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jij bedankt voor alle warme blogposts en reacties ! En doe alsjeblieft verder ! En ja ! ik ben wel een kattenmens maar op streepje werd ik direct verliefd;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Halleluja, dat is gesproken. Ik denk dat we er allemaal zo over denken.

    Ik doe heel graag mee met je give away. Ik ben al ruim 1 jaar huisdier vrij en denk er toch aan om weer een viervoeter te nemen. Streepy zou dus heel welkom zijn.

    Oja ik zet morgen een linkje op mijn blog.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super geslaagd voor een eerste jaartje! Ga zo door!

    Ik win deze lieve Streepy heel graag... voor een lief meisje dat net/weer zwanger is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie woorden,ik werd er even stil van......
    Totdat ik Streepy zag!! Wauw, wat een prachtexemplaar.
    Aangezien de oudste (13 jaar inmiddels) van ons super allergisch is kunnen wij geen huisdieren houden. Honden blijven echter zijn lievelingsdieren. Streepy zou een prima surrogaat zijn en geloof maar dat hij verwend zal worden.
    Wij houden onze vingers dus gekruist (weer een typich Nederlands gezegde).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Trui, wat heb je het allemaal weer fantastisch treffend opgeschreven! Applaus!
    Ik hoef Streepy niet te winnen, hoewel ik hem wel heel mooi vind, want ik heb al een zakdoekenhoesje van je. En daar ben ik al heel blij mee.
    Ik hoop dat je nog jaaaaaren blijft bloggen. En ik lees elke letter. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi blogbericht, heel herkenbaar allemaal. En wat is streepy een schatje.
    Ik maak reclame voor je op mijn blog maar doe zelf niet mee. Gun het iemand die er echt iets mee kan. Bovendien ben ik jongste aan het overtuigen (lukt nog niet echt) dat ze wat knuffels (ze heeft er maar een stuk of 100) weg moet doen. Volgend jaar middelbare school betekent hier een nieuwe kamer en ja dan moet er echt ruimte worden gemaakt...............
    Ga vooral door met bloggen, dan kunnen wij er van genieten!
    O en gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hiep Hiep Hoeraaaaa!!Gefeliciflapstaart Trui met je jaar bloggen!Wat herken ik veel in je mooie verhaal over het hele blog gebeuren en alles daar omheen...op mijn afkomst na dan want die is niet van Vlaanderen;-)...je hebt het geweldig omschreven!Je Streepy is werkelijk waar prachtig en je hebt haar zo ontzettend netjes gehaakt!In erg mooie kleuren ook...ik ga zeker reclame maken voor haar en jou op mijn blog,maar net als Kiek hierboven ga ik niet meedoen omdat ze zo mooi is en alleen maar voor de 'heb',daar is ze TE mooi voor,dus gun ik haar een ander die er heel veel plezier aan gaat beleven of een kindje die Streepy iedere dag knuffelend in bed in slaap sust!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met je eerste verjaardag. Jij schrijft het heel goed hoor. Zo voel ik het ook.... Die blog is een stuk van ons leven geworden. Daar vind je meer vriendschap en erkenning dan bij sommige mensen rondom ons... Hopelijk kunnen we nog heeeel lang doorgaan.

    En jouw Streepy is een schatje. Ik doe heel graag mee. En vriendin kreeg dit weekend een tweeling. Als ik win mag hij bij die twee schatjes gaan wonen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte Trui, je bent niet meer te missen! Streepy is meer dan welkom, om de boel een beetje op te vrolijken, het wordt al maar heikeler hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog maar 1 jaar? en al zoveel volgers? super. Ik geniet ook van jouw creaties dus doe er maar een tiental jaren bij. Wie streepy wint is een gelukzak!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd meid , wat een mijlpaal ! Ik ken je blog nog maar kort , maar ben al groot fan van je .
    Ik zou heel graag een echte miss creatuurtje creatie willen hebben , maar als ik al die berichtjes zo lees zal Streepy een plek vinden bij iemand die hem meer nodig heeft dan ik . Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je dat weer onwijs mooi verwoord lieve Trui!
    Weet je ook mijn leven is een stuk rijker door onder andere zulke lieve en creatieve mensen zoals jij op mijn padje tegen te komen!!!!!
    Bloggen is a part of life hé ... het zit diep in ons hihihihi

    Owwww en Streepy .... zijn mandje hier staat al klaar hoor. Het adoptieplan heb ik ook rond en de inburgeringscursus ..... daar heb ik hem al voor aangemeld hihihihihi

    Gefeliciteerd met 1 jaar moppie! En blijf bloggen en blijf ons laten genieten van Trui!!!!!

    Dikke knuffel,
    Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wowwwwww wie anders kan dat zoooo mooi neerschrijven trui ☺

    lieve meis van harte feliessss met een jaar bloggen!!!
    ik ben blij dat ik je ook in mijn lijst heb staan van beste bloggers.

    je bent een bijzondere en ook creatieve dame en ik geniet als ik bij je langskom om een blog te lezen

    dan de give away.......mijn rikketikért gaat harder lopen IK DOE MEE voor STREEPY......ik ben dol op knuffels en zeker de zelf gemaakte...tis een hansom one ♥ er liggen hier ook bij iedereen knuffels in de kamer en op bed enne mijne flow the flower teckel kan wel een maatje gebruiken ☺ ga een linkie plaatsen meis
    liefs jenneke
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tjeetje een jaar al in blogland. Ik zette een maand of 8 geleden mijn eerste wankele stapjes in blogland. Voorzichig balancerend wat ik wel of niet kan schrijven. Nu weet ik inmiddels dat ik heel veel kan schrijven omdat er heel lieve mensen in blogland wonen die lekaar in waarde laten en lekaar respecteren. Een grote profciat voor jou natuurlijk met je 1ste blogverjaardag. En wat mij betreft inderdaad lekker blijven bloggen want dit bovenstaande stukje ook weer heerlijk om te lezen.Ennne Streepy is wel een echte lieverd.Die is hier van harte welkom.Hier in huis is voor knuffels en zeker knuffels die met liefde handgemaakt zijn Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O jee ik vergeet een stukje zie ik. Ik bedoel dus hier in huis is voor knuffels en zeker die met liefd handgemaakt zijn altij deen warm plekje vrij.

      Verwijderen
  35. Je blogt een jaar en dan al zoveel bekijks! Dat zegt wat, je hebt een heel fijn blog om te kijken en te lezen.
    Streepy is schattig!
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  36. amai, zo herkenbaar hebt ge dat allemaal neergeschreven!!! Ik hou ook van blogland en van dat mensen iets voor elkaar doen zonder elkaar echt te kennen. en van mensen leren kenne die ge eigenlijk alleen maar via de blog kent... Ik kan u alleen maar gelijk geven dat blogland het leven een beetje aangenamer maakt.
    Proficiat met uw 1 jaar bloggen (al lijkt het voor mij al veel langer)!!! Ik lees uwe blog graag en ik vind u een toffe madam (allee zo stel ik u mij toch voor hahaha)!
    En ja ik wil streepie heel graag adopteren, na de 6 kippen en de 4 (eerste) kleine katjes. Ten minste als Streepie dat ziet zitten hee!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd!
    En nog een volger erbij dankzij Jennekes promotie. Erg leuke blog!

    Hier in huis is altijd plaats voor een streept. Mijn dochtertje zit er al helemaal verliefd naar te kijken.

    Groetjes,
    Evita

    Evitaathome@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Alweer een jaar en hopelijk nog vele !!
    Want ik volg je met veel plezier :-)
    Dat schattige hondje zal zich vast thuis voelen bij mijn honden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Trui,
    Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen. Je omschrijft precies hoe ik ook het bloggen ervaar. Ik vind het heerlijk om je blog te lezen, je foto's te zien en je creatieve uitspattingen te mogen volgen. Ik hoop dat je nog lang door zult gaan met bloggen en we nog lang mogen genieten.
    Ik doe graag mee voor Streepy (alhoewel ik laatst ook al moois van je mocht ontvangen). Mijn jongste zoon is een echte knuffel kont en heeft aan knuffels nooit genoeg. Hij is bijna jarig en wat is er dan mooier dan een hond voor je verjaardag (helemaal uit België). Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.
    Lieve, lieve groetjes Tinie (ps ik heb ook een give away, doe je mee?)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat al met je jaartje bloggen, ook ik zit daar niet zo ver meer vanaf, en jij verwoordt perfect wat ik ook altijd vertel en voel hieromtrent! Wat een verrijking is het bloggen in een mensenleven! Ook hier zo'n partner die hoofdschuddend meegeniet van de creativiteit die ook hier meer dan verdubbelt is en zelfs meehelpt of oplossingen zoekt. Kortom, het brengt mensen dichter bij elkaar :) Je blog volg ik met heel veel plezier, want ik vind je een heel creatieve toffe interessante lieve "madam".
    En voor je give away schrijf ik me heel graag in, ik wil streepje gerust adopteren en koesteren hier als een stukje van jou kort bij mij :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ooh nog maar één jaar? het voelt alsof je er al jaren bent!

    van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat is een jaar hé? Dat vliegt zo weer voorbij. Maar ondertussen ben jij toch mooi bezig geweest. Bedankt omdat met ons allemaal te willen delen. je verhalen, je handwerkjes, je mooie foto's. Laat ons nog maar lang genieten van je blog. Houden zo...
    Ja en streepje, die mag gerust richting Daniëlle komen, ik zorg daar heel goed voor ;-).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Proficiat!
    Hier staat een leeg wiegje te wachten op een baby en op leuke knuffeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 1 jaar hoera ! (hoewel het voelt alsof je al 10 jaar blogt haha!) Heerlijk mens! Enne.... hier in huize Stil zijn de huisdieren helaas niet meer, dus wij zouden Streepie met liefde ontvangen. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd, 1 jaar bloggen, en het is zo leuk, televisie bijzaak, geweldig, dar je creativiteit omhoog is gegaan vind ik nog leuker, Streepy zou bij mij een bijzonder plaatsje krijgen en flink geknuffeld worden door de kleinkinderen zelfs uit logeren gaan met de kinders mee, maar ik zou hem wel terug willen want hij is erg mooi
    Succes met knutselen en bloggen
    Liefs Tineke
    ik zal ook nog even linken op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hiep, hiep hoera, 1 jaar bloggen met zoveel volgers, nieuwe vriendinnen en veel nieuwe creativiteit........

    Zover ben ik nog niet, maar ik heb ook intens veel lol in blogland. Het is verslavend om telkens weer even te kijken of er iets nieuwes is geplaatst. Maar ik kan en wil niet overal op reageren want daar heb ik niet altijd de tijd voor...Dus ik probeer daar een gulden midden weg in te vinden.

    Wat een geinig hondje steepie heb je gehaakt, die zou ik heel graag willen winnen voor mijn tweeling kleinkinderen Noor en Guus. Ik maak en maakte zelf ook diverse knuffels voor ze en ze worden telkens weer met veel liefde ontvangen!

    met groetjs,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Proficiat met je 1 jaar bloggen, SUPER!!!
    En ja, het is heerlijk om te bloggen!!!

    Poekie zit hier al met verliefde kriebels in z'n buik naar Streepy te kijken! :)
    Poekie ziet hier superveel mooie diertjes passeren... maar ze blijven nooit lang, omdat ze op zoek gaan naar een vriendje in het ziekenhuis. Maar Poekie zou ook graag een 'vriendje/vriendinnetje voor altijd' hebben... zodat hij niet steeds droevig wordt van het afscheid nemen... Dus de poezenpootjes steken hier al hoog in de lucht! :)

    Lieve groetjes van Saskia & Poekie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Proficiat met een jaar bloggen. Lekker door blijven gaan want het is inderdaad super leuk.
    Ik ben helemaal verliefd op je Streepy. Dus waag graag een kansje voor deze lieverd. Zet een linkje op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. lieve,lieve Trui, wat verwoord je dat toch allemaal prachtig! Maar weet je, blogland is net zó fantastisch omdat JIJ zulk een groot hart hebt voor iedereen! Ik mocht al ervaren hoeveel het met een mens doet als ie onverwacht een prachtig zelfgemaakt hebbeding van jou in de brievenbus vond!!!! (vergeet ik niet hoor!)
    Ik wens je dan ook nog heel veel plezier en moed en ideeën om blogland te "kleuren"!
    Streepy doet het alvast écht geweldig! Ik droom er al lang van om ook eens zo'n tof teckelhondje op de wereld te krijgen, maar...tot nog toe zonder resultaat....maar wie weet...;-)) ik waag mijn kansje
    dag lieve meid, big hug en dankjewel voor al het plezier dat ik afgelopen jaar al kon beleven aan jouw blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee met je give away! Voor zo'n schat is hier nog wel een plekje vrij! Ik wil je trouwens bedanken dat we met jou mee mogen lezen en voor alle waardevolle tips. Oa. Voor de lunchbag. Ik hem intussen gemaakt en hij is goed gelukt.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oei, moet een beetje wenen, zo mooi!
    Zo lief, zo ontroerend, zo waar.
    Zo boenk er op (Vlaams ;) ).
    Gij zijt een schatje patatje (weeral Vlaams:)) ).
    En echt een ferme Madam, een voorbeeld! Met een groot hart en vol wijze, mooie woorden!
    Merci voor al je moois telkens weer!
    Doe zo verder :D
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een mooie woorden en gedachten, Trui! De blogwereld is fantastisch en ik zou er ook niet meer zonder kunnen. Wederzijds begrip, meeleven met... het is echt heel erg leuk om dat op deze manier mee te maken.
    Blog nog maar wat jaartjes door hoor... ik geniet erg van jouw berichten!
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hé Trui, wat zeg je dat weer mooi allemaal! Ik vind het elke keer opnieuw een feest om hier te komen piepen naar je schrijfels, foto's... Je kan me ontroeren, goed gezind maken, even bij de dingen laten stilstaan... kortom: allemaal dankzij die superblog van je. Een hele dikke proficiat met dat eerste jaar, en dat er nog vele mogen volgen! Schol!

    En... oh ja, streepy is natuurlijk welkom ;-)

    Heel veel liefs!
    Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ohh zo mooi geschreven en zo waar, het is en blijft een geweldig gegeven dat bloggen, dat zoveel moois teweeg heeft gebracht waaronder jij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. O, Streepy..... Cute! Ja, bloggen is geweldig, heb ook zulke leuke mensen leren kennen. Bedankt voor je leuke reacties bij Boel in Love! Groetjes, Mirjam en Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hey ! Proficiat !
    Streepy mag zeker bij ons komen wonen. Ik vroeg mijn dochtertje of ze een nieuw vriendje wilde en toen ze hem zag, zij ze : Ja ! Dat hondje gaat mij heel leuk vinden ! ;-)
    gr
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dikke proficiat! Streepy mag hier komen wonen hoor! Zijn gehaakte mandje staat al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dat is je allemaal heel erg gegund. En het is wederzijds, ook jij bent een prachtig mens en 'n fijn blogdinneke ;)

    Xxx Rosalie

    P.s. oh eigenlijk zou ik natuurlijk bescheiden moeten zijn en passen, maar dat kan ik toch niet voor zo'n lief hondje van jouw hand!!! Natuurlijk willen wij Streepy adopteren, met heel veel liefde zelfs. We wachten rustig in spanning af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och en dan vergeet ik het belangrijkste ding: HIEPERDEPIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET JE EERSTE BLOGVERJAARDAG :)

      Verwijderen
  59. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Fijn he zo'n virtuele en toch echte wereld vol lieve madammen (ha een vlaams woordje ;))
    Ik doe niet mee aan de verloting, ik hoop dat het hondje ergens terecht komt waar kindjes wonen, maar hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Maar Trui, 't is bijna niet te geloven, is dat nog maar één jaar dat je blogt ? Ik dacht dat dat al veel langer was, dan ben ik vast vanaf het begin komen meelezen in je blog. Hoh, dacht echt dat het al veel langer was. Hoedanook: een ferme proficiat met je eerste blogverjaardag, en doe er nog maar heel veel jaartjes bij hé !
    Ik stond met enorme twijfel om mee te doen voor de adoptie van Streepy, maar onze kroost heeft al zoveel knuffels, en zou niks liever dan nog knuffels bij willen, dus Streepy zou hier super welkom zijn . Maar ik denk dat Streepy echt beter verhuist naar een kersvers levenswondertje of een lief kindje dat een beetje bemoediging of troost nodig heeft. Dus (slik, snik), bye bye lieve Streepy, ik hoop dat je het supergoed stelt in een ander gezin...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Een dikke proficiat voor je blogverjaardag.
    Zoals jij het verwoordt, voel ik het ook aan: de blogwereld werkt heel inspirerend en verslavend.
    Ik ben je meteen maar gaan volgen omdat je zo leuk schrijft, en omdat STreepy me een dachshund lijkt en me doet denken aan Henk, Dachshund van mijn blog.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    (momenteel nog even een giveaway aldaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk verhaal, heel herkenbaar. Mijn naam hoeft niet in de trommel want ik kreeg al een heel mooi pakje van je met Kerstmis. Maar ik wil je toch feliciteren met je eerste blogverjaardag! Doe zo voort, zou ik zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag Trui!
    Ga zo door...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd en hoe herkenbaar. Mijn blog doe ik niet meer zo gebruiken, maar crea blijf ik en graag volg ik creabea's zoals jou! Ik zou Streepie wel graag hebben, maar niet voor mezelf, liefst naar een lief kindje via Poekie. Blog voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel leuk streepjeshondje, lijkt wel op ons chica, een jack russel.
    Onze jongste dochter zou heel blij zijn met je streepy.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik heb weinig tijd om te reageren de laatste tijd maar wil je feliciteren met dit jubileum en je laten weten dat ik je blog met bijzonder veel plezier lees. Je maakt prachtige dingen en het bewijs daarvan staat hier op tafel in de vorm van gevilte bakjes en op de bank in de vorm van mijn lieve vriend Jacobus :D

    Op naar nog meer prachtige creatieve blogberichten, proost!

    Liefs, Saskia

    ps. Streepje zou hier welkom zijn maar ik heb het boekje gekregen van iemand en ga hem zelf maken, bedankt voor de onbewuste tip om meerdere kleuren te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een leuke give away! Gefeliciteerd met je blog verjaardag!
    Ik doe graag mee met je give away.
    Ik blog nu bijna twee weken en het is inderdaad zo leuk als je beschrijft!
    Liefs, Janne
    krulstaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Haaaaa Bep heeft reclame voor je gemaakt op esenbritt.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Als eerste van harte gefeliciteerd!! Een super leuke blog heb je!! Ik ben een volgers ;)

    Mijn zoontje van 5 vind Streepy helemaal geweldig, dus bij deze doe ik mee met jouw Give-Away! Ik heb gelijk een linkje voor deze leuke actie op mijn blogje gezet!!

    Bedankt!!
    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat ! Enne, streepy is superschattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ben zelf nogal nieuw met het bloggen, maar kan me al helemaal vinden in jouw woorden. Wat heb je het mooi gezegd!!! :D
    En GEFELICITEERD... jeetje, een jaar aan het bloggen. Je blog is altijd erg leuk om te lezen. Je schrijfstijl, je vrolijke creaties en lieve kindjes zijn een inspiratie. Ik zou zeggen: op naar het volgende jaar ;)

    Doe natuurlijk graag mee met je give away, wat een lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuk om je te gaan volgen en natuurlijk doe ik graag mee met je giveaway, want Streepy is zo schattig! Ik zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Proficiat met je jaartje bloggen!

    Mooi hoe je het schrijft!
    292 volgers niet normaal op 1 jaar:)

    Vraagje het papier met vlinders waar je kaartjes mee maakt is dat stevig waar haal je dat in de Action winkel?

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  74. GEFELICITEERD!!!!
    Lieve groetjes uit zwitserland :-)
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super dikke proficiat met je blogverjaardag!
    Zo mooi geschreven!
    Ik waag graag mijn kans voor die leuke hond, zouden mijn kinderen dol op zijn denk ik :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Proficiat met je blogverjaardag, en natuurlijk ook met al die andere leuke getalletjes.
    En wat is Streepy leuk! Ik waag ook graag mijn kans.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Was een paar dagen niet aktief in blogland en nu lees ik dit! Wat een mooi blogbericht, heel fijn om te lezen, zelf blog ik nog niet zo lang maar kan toch al heel veel dingen herkennen. Een dikke proficiat met je blogverjaardag en natuurlijk wil ik graag een kansje wagen op Streepy! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Gefeliciteerd met een jaar bloggen.
    Graag wil ik een gokje wagen voor het prachtige hondje.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  79. mijn mond viel bij iedere zin verder open. Wat heb je het prachtig verwoord. Iedere zin die je hebt geschreven verwoord ook mijn gedachten, iedere emotie die erachter zit voel ik met je mee.
    Wat een jaar bloggen al niet met je doet. Het brengt heel veel positiefs.
    Ik ben ook erg blij dat ik jou heb leren kennen via dit blog. Niet in werkelijkheid maar toch, miss creatuurtje is voor mij een begrip.

    En dan je give away, ik ben zo gek op honden en dit lieve snuitje zou ik heel graag bij mijn twee lieve snuitjes in de roedel opnemen
    Ik zet een linkje op mijn blog
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een schatje! Ik ben je gaan volgen en doe graag mee met je leuke give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een mooie post! Ben volger geworden en ik waag graag een kansje voor dat ontzettend leuke en opgewekte hondje!

    groetjes,
    Marieke

    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat leuk verwoord! Gefeliciteerd met je jaar bloggen!

    Graag waag ik ook een kansje op dit schatje!

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Proficiat met je jaartje bloggen!
    Wat een mooi hondje. Ik doe graag mee met je give away!
    Moesten we winnen, denk ik dat er hier eentje heel erg blij zou zijn...
    Ik zet ook een linkje op onze blog!
    En: doe er nog vele jaren bloggen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    Ja, het is een heerlijk land, blogland ;-) Elke dag een beetje vakantie hier...
    Ik doe ook nog heel graag mee voor dit schattige hondje, erg mooi gemaakt!

    Keep up the good work en een fijn weekend!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  85. ik wil graag mee doen om de knuffel te adopteren voor mijn zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik heb een speciaal meisje in gedachten voor de schattigste hond ooit! als ik win, dat is. Ik hou van de kleuren die u ook kiest. Gelukkige verjaardag. Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  87. O wat is Streepy leuk en vrolijk! Ik zou hem best willen adopteren hoor omdat deze hond vast wel mag van manlief !!:-)) Ik ben een enorm hondenmens, vroeger hebben we ook altijd een hond gehad, zelfs toen ik net samenwoonde met manlief...maar na die hond, wilde hij geen hond meer, we hebben gelukkig wel twee katten, waar ik enorm verzot op ben, want ik moet gewoon dieren om me heen..hahaha...maarr mijn grote wens is toch altijd nog eens een hondje (liefst een Frans bulletje zoals Anne van het blog Boel in love)!
    Met Streepy zou ik héél erg blij zijn, hij kan symbool staan voor mijn wens!!
    Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag en de verjaardag van je mams!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  88. ik doe graag mee ,wat een leuke knuffel zeg ,en gefeliciteerd met de verjaardag van je blog ,wat is bloggen toch leuk he ,doe het zelf sinds een half jaar ,het wordt steeds leuker wat doen er veel mee zeg ,maar ik waag toch een kansje gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  89. gemist !
    mag ik nog mee doen ? :-)
    van harte gefeliciteerd !! ik zag op het blog van Moos je weggevertje !
    tuurlijk plaats ik een link !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een lieve schat! Echt om kinderen mee blij te kunnen maken!
    Ik heb een goed doel voor kinderen in het ziekenhuis in Nederland. Als ik de kwispelstaart win, doe ik hem bij de rest van de knuffels die naar de zieke kindjes gaan.
    Ik zou heel blij zijn als hij naar een ziek kindje zou kunnen gaan, beter verwoord in dit gedichtje welke ik bij een zending heb ontvangen van een fanatieke hobbyhulp voor mijn goede doel:

    "Mijn lieve knuffelbeer

    M'n beer, m'n beer, m'n lieve knuffelbeer,
    al mijn geheimpjes verteld,
    mijn verdrietjes, en mijn angsten,
    je was er altijd.

    M'n beer, m'n beer, m'n lieve luisterbeer,
    bewaarde mijn geheimpjes,
    droogde mijn tranen, stelde mij gerust,
    ging nooit bij me weg.

    M'n beer, m'n beer, m'n lieve troostbeer,
    herinnering die blijft,
    jij fier zittend, kaal geknuffeld,
    nog steeds in de buurt.

    M'n beer, m'n beer, m'n lieve knuffelbeer."

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  91. O wij hebben nog wel een plekje om deze mooie streepy te adopteren in ons huis en hart! Wat een beauty!!!
    En hij is vast heel lief!

    Groetjes,
    Herma
    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Streepje zal hier echt wel vertroeteld worden, met 2 dochters en een zoon die gek zijn op zelfgemaakte knuffels.
    Wij zorgen dus met plezier voor een nieuwe thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Gefeliciteerd en ik doe graag mee want het lijkt me een ontzettend lief hondje :-) en ik ga je natuurlijk volgen
    groetjes Mandy en als ik win kan je hier kijken https://www.facebook.com/janria.wezel?fref=ts wat zijn nieuwe thuis zal zijn, bij nog 2 andere lieve honden want mijn mams word ook 65 dit jaar op 17 mei

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Gefeliciteerd en ik doe ook graag mee met jouw give away. Ik denk dat ik hem cadeau ga geven aan iemand die wel graag een hondje wil maar wegens omstandigheden geen echte hond kan hebben. Een leuke gelegenheid denk ik.
    Heel veel succes met je blog en ik ben je via boglovin gaan volgen.

    Groeten van Armanda
    www.armacre.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  95. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  96. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hoi,

    Ik heb je blog pas net ontdekt. Ontzettend leuk. Mijn dochtertje (4 jaar), wilde graag weten wie de baas is van dit lieve hondje. Het zou wel leuk zijn als ze dat zelf zou worden ;)
    Ik ben volger bij je geworden. Kom gerust eens op mijn nieuwe blog kijken.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hallo, Ik ontdekte ook zopas je blog, want ben zelf nog niet zo lang bezig. Wreed mooi allemaal, en wat een prachtstreepy heb je hier gemaakt ! Proficiat met de blogverjaardag en doe er nog vele bovenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wil deze lieve schat heel graag in mijn huisje! :)
    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh, ik doe héél graag mee! Super leuke blog trouwens! Gelukkige verjaardag voor jouw blog en je mama morgen!
    Ik plaats nog snel een linkje op mijn blog!
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hoe kan ik dit missen, ben hopelijk nog op tijd!
    Ik zet vlug een link, Proficiat trouwens met je eerste blogverjaardag!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  102. thanks for interesting post... i really enjoy to visit this site :)
    please, visit my web:
    obat asam urat

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Nog een dikke proficiat met de eerste blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui