zaterdag 13 april 2013

Met mijn hoofd in de wolken ...

Letterlijk ...
... omdat ik deze prachtige wolken kon 'spotten' ...
(en een blik op de opbouw-vorderingen van mijn mister Creatuur zijn serre)


Figuurlijk ...
... om het heerlijk borrelende lentegevoel in mijn lijf ...
... omdat ik mijn voortuinproject weer heb kunnen opnemen,
en het af en toe fijn vind om 'zwaar werk' te doen ...


Letterlijk en figuurlijk ...
... geen uitleg nodig denk ik :-)

  


En dan ben ik weer dankbaar,
voor al mijn blessings, mijn geluk ...
Het geluk,
dat we vaak vergeten,
als we lopen te mopperen over bijzaken,
die we vaak beschouwen als hoofdzaken,
en zo ons geluk rondom ons uit het oog verliezen.

Daarom wil ik speciaal mijn blogbericht eindigen
met dit klavertje-vier, dat op mijn vensterbank prijkt.

Ik post het speciaal,
naar aanleiding van Katriens berichtje vandaag.
Ik post het voor geluk,
heel veel geluk, voor alle mensen die het kunnen gebruiken,
kort bij ons en veraf,
mensen die vechten tegen ziekten,
die vechten tegen onrecht,
die vechten om weer gelukkig te mogen zijn.
Voor al deze mensen,
dit klavertje-vier ...
omdat ze, net als iedereen,
recht hebben op een grote dosis geluk.
Ik hoop dat het een heel klein beetje verschil kan maken.


29 opmerkingen:

  1. Lieve Trui, prachtig. Ik wens je een fijn weekend. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een prachtmens!
    Lieve groet Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie afsluiting van je blog!
    En die serre is geen kleinigheidje....ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het maakt zeker verschil Trui.
    Heel lief van je.
    Het was weer een bericht vol wijsheid vandaag. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woorden zijn overbodig ...
    Heel mooi , bedankt voor de kracht. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een triest bericht van Hannelore, ben er helemaal stil van....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi, zo lief, zo ontroerend!
    Fijn.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vreselijk mooi.... Dankjewel.
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, gave wolkenfoto's! Heerlijk he, weer zo naar buiten kunnen en genieten van de frisse lucht :D
    Mooie woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lief van jou, dat klavertje vier! ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Truitje wat een mooie blogje!
    Prachtige foto's en woorden die diep raken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief bericht en zo waar! Dankjewel! En ook nog heel erg bedankt voor je mooie kaart, ook heel lief!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt, Trui, voor dit mooie gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer zo lang hier niet meer geweest, maar jij bent ook maar een bofkont met die mooie serre en al die liefde om je heen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Let love rule! Dank voor je mooie woorden, geniet met volle teugen van deze zonnige dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige wolkenfoto's heb je weer gemaakt missie en dat werken buiten, daar ben ik ook wel fan van af en toe, heerlijk in de buitenlucht, genieten van alle kleine dingen rond je daar :)
    Lief van je dat je een klavertje 4 zet voor alle mensen die het kunnen gebruiken en dat zijn er veel denk ik, het is ze gegund!
    je hebt gelijk, we moeten op tijd stilstaan bij ons geluk!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook in de wolken, en het is waar we beseffen vaak onze klein gelukjes niet en er zijn er gelukkig elke dag heel veel en heel mooie.
    Dat klavertje is een zo lief, maar zo ben je hé, een grote schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende foto's zeg.
    En mooie woorden die er kracht bij zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik voel mij helemaal in de wolken door je mooie woorden...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui