woensdag 8 mei 2013

Decoreren

Morgen is er feest ...
het Lentefeest van Luna ...
(je kan dit inderdaad vergelijken met een communiefeest)

En natuurlijk geen feest zonder versiering ... :-)

Maar ik heb niet overdreven ...
tenslotte moet ons feestvarken in de belangstelling staan, niet?

 Ik gaf opa's oude tafelkleedjes een
nieuw bestaan in de vorm van twee vlaggenlijnen.
Het werden assorti-rustige-kleuren met een kleurig lintje.
Als tafelversiering haakte ik de supertoffe bloemetjes
volgens de tutorial van Ellebel.
Deze strikte ik met een lint rond lege yoghurt- en Olvaritpotjes ...

En hebben jullie deze 2 leuke links al gezien?
Esther en Rosalie maakten een
heel leuk blogberichtje over de kadootjes die ze kregen.


Dank jullie wel!
Het ene heel ontroerend, het andere very funny :-)
Toch een fijn gevoel hé,
mensen blij maken!

Zet je knop
elke morgen op blij!

- BZN -

42 opmerkingen:

  1. ik wens je/jullie morgen een fijn lentefeest van luna

    wat gaaaaaaaaf zo om die potjes ( tip tip!!)

    en wat een heerlijke foto's van jou knuffie's die goed terecht zijn gekomen

    liefssss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwww wat heb je een prachtige versiersels gemaakt meis!
    Heeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier met het lentefeest!!!!!!!!
    En dat Luna er maar volop van mag genieten!!!!!!

    En ja je lieve knuffies her en der had ik al gespot hihihihi
    Die zijn goed en liefdevol terecht gekomen moppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk je gepimpte potjes en...Bep is nog steeds in luv!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een fijne dag toegewenst aan Luna, ook voor jullie natuurlijk maar vooral voor haar. De versiering is in ieder geval geslaagd. Die gehaakte bloemen pimpen de potjes perfect op. Naar de linkjes ga ik zo dadelijk kijken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier morgen op het lentefeest! En natuurlijk leuk dat dit feest een zelfgemaakt tintje krijgt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die tafelversiering, die moeoeoeoeoeoet ik pinnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die staan leuk zo op die potjes. Mooi gehaakt hoor die bloemetjes!!! Leuk om ze hier te zien! Veel plezier op het feest!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer lekker bezig geweest en Saar en hartediefje zijn heel goed terecht gekomen zie ik. Tof van je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je knuffels zijn zoooooooooooo goed terechtgekomen. Je bent een échte lieverd.
    en wat een geweldige versieringen heb je gemaakt, heel mooi!
    Geniet van het feest morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke versielses!!!
    Fijne lentepartij morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh je give-aways zijn goed terecht gekomen!! En een fijne dag morgen. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen, wat feestelijk al die gehaakte bloemetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie potjes en heel plezier op het feest gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel plezier aan de versiering zal het niet liggen. Die is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig de vlaggenlijn en de bloemetjes van Ellebel.
    veel plezier en alvast gefeliciteerd ! :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de versieringen eeel erg stijlvol, heel leuk gedaan. FIjne dag morgen en alvast gefeliciteerd!
    Ow, die foto's... om te smelten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De potjes staan er gezellig bij! Leuke bloemetjes blijven dat, die van Ellebel! De vlaggenlijn is ook mooi!

    Fijn weekend en natuurlijk een mooi lentefeest gewenst!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat gezellig Trui je potjes en slinger!Wens jullie en ook Luna morgen een fijne dag toe en je knuffies worden met heel veel liefde geknuffelt zie ik wel,ze boffen maar met zo'n lieve tante Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel fijn lentefeestje morgen, oh nee vandaag al, het is al na twaalven geweest! Ik vermoed dat je meisje er prachtig uit zal zien. Geniet ze! En nu ga ik die twee kleine aapjes op de foto hierboven mee naar boven nemen en dan lekker slapen :-)

    Liefs Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er gezellig uit! Heel veel plezier voor Luna en natuurlijk ook voor jou!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt en een hele fijne dag toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele fijne Lentedag gewenst! Mooi gedaan, die bloemetjes, knap! En wat hebben het hartediefje en Saar goede tehuizen gevonden, fijn.... Groetjes, Mirjam & Kapoentje. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn je cadeautjes goed aan gekomen, das dubbel genieten!Geniet van het lentefeest van Luna, maar dat zal geen probleem zijn met zo een mooie versiering.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo ,

    Ik wens jullie een fijne dag en leuke links van die blogs, ben gaan kijken.
    Mooi decoratie heb je gemaakt, die gehaakte bloemen, hebben leuke kleurencombinaties!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel plezier en een fijne dag!! Aan de versieringen zal het niet liggen die zijn prachtig, vooral die potjes vind ik een geweldig idee!! Je knuffels hadden niet fijner terecht kunnen komen, dat moet zeker een goed gevoel geven dat ze er zo blij mee zijn!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. fijne dag vandaag,en wat een super leuke potjes,ik moet mij ook eens gaan verdiepen in bloemetjes haken,ik heb ze nog nooit gemaakt,ze zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn feesten! En hieperdepiep hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ja, een goed idee voor mijn gehaakte prullekes. mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een héél fijn Lentefeest vandaag! Hier doet de zon moeite, dus hopelijk ginder in de Vlaanders ook. Maar met zo'n leuke decoratie komt dat vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn feest toegewenst! Die gehaakte bloemetjes om de potjes zijn echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie decoraties! En fijn feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke feestversieringen heb je gemaakt zeg!
    En wat een lief baby'tje.... helemaal tevreden met jouw knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat wordt vast een prachtig feest, als je de versiering alleen al ziet, zal de rest wel naargelang zijn zeker? Heel origineel, de vlaggetjes en die gehaakte bloemetjes rond die potjes zijn heel fleurig! Aan jouw inzet zal het zeker niet liggen!
    Dat er daar 2 tevreden zijn met die knuffels kan ik me voorstellen, dat ben ik ook met mijn Streepy!
    Ik doe mee met jou om de knop op "blij" te zetten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hopelijk hadden jullie vandaag een leuke dag,het weer viel toch al goed mee.
    Hele mooie versiering heb je gemaakt, de bloemetjes zijn helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O das knap gemaakt !!
    Ben er zeker van dat dit een leuke dag geweest is.
    Nog een fijn weekend .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, die potjes zijn super!! En wat een leuke hergebruik-vlaggenlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Via via kom ik hier terecht, wat een leuke blog!
    Ik wordt je volger :-)

    Groetjes Monique
    http://kiekeboel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Subtiel, vrolijk, meer moet dat niet zijn!
    Bekom maar even na al die feestjes, een beetje 'me-time'

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je dat weer mooi gedaan Trui, en wat heerlijk dat je iemand hebt blij kunnen maken he. Kijk toch hoe schattig die aap bij dat kindje zo lief.
    groetjes jo ke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui