vrijdag 3 mei 2013

Een kraamkadoo met apenstreken

Wanneer je aan het bloggen slaat, weet je niet wat je moet verwachten.
Je hoopt dat de mensen je blogje vinden,
je gaan volgen, maar vooral je creaties leuk vinden
en daardoor af en toe ook iets leuks neerpennen.

Maar je verwacht niet, dat je banden gaat smeden ...
Banden met mensen die je van haar nog pluim kent, 
met mensen die door hun manier van schrijven, hun manier van reageren,
iets bij je losmaken, waardoor je stukje bij beetje meer van jezelf blootgeeft.

Ik had het niet verwacht,
maar het gebeurt.
Ik kreeg al een hele fijne extra band,
met een paar toffe blogmadammen.
We maken grapjes op de blogs,
geven fijne reacties en
een mailtje op tijd en stond bij lief en leed
of zomaar ...
Rosalie is ook zo iemand ...
Ik heb haar nog niet in het echte leven ontmoet,
maar die band is er wel,
'de klik' ...

Dus toen Rosalie aankondigde dat er een tweede baby op komst was,
én er later ook een pracht van een geboortekaartje in mijn bus viel,
begon mijn denkertje te werken om wat moois voor deze kersverse baby te maken.

Eigenlijk maakte ze het mij behoorlijk gemakkelijk :-)
Op dit blogbericht reageerde ze zo;
"Dat aapje is echt om voor te smelten zo lief."
En op dit blogbericht zo:
"Och hoe moet ik dat nu vanavond aan meneer pollewop gaan vertellen... 
dat ik mijn hartje verloren ben aan een ondeugende aap genaamd Jacobus ;) Hij is geweldig!
Ik moet toch ook maar eens die breinaalden uit het stof opduikelen en kijken 
of ik het nog kan dat recht en averecht :S"

De knoop was dus snel doorgehaakt,
het werk iets minder snel :-)
Maar hier is ze...
"SAAR"

Naar een patroon van ZijMaaktHet
 
 En wie nu denkt dat Saar minder apenkuren heeft dan Jacobus
die heeft het mis ...


... maar toen ze moest wachten op haar kleedje,
moest ik toch ingrijpen,
ze had Zizi al 5x rond de tafel laten lopen,
het was welletjes zo :-)


  Lieve familie Pollewop,
veel plezier met deze deugeniet!
Alvast van harte bedankt voor de warme ontvangst die Saar kreeg.
Hopelijk leert ze de meisjes Pollewop niet te veel apenstreken aan ;-)

Prettig weekend fijne blogmadammen allemaal!

56 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!
    Volgens mij gaat daar ruzie gemaakt worden om Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, geweldig!! liefffffffff......... fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Trui wat geweldig weer,ze ziet er net als Jacobus geweldig leuk uit en ook die jurk zeg!!!Nou dat gaat helemaal goed komen in huize Pollewop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hou het gewoon niet droog van het lachen!!!! prachtige foto'sd geweldig blog!!!!

    fantastische aap ♥ i am in luvvvvvvvv

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat ontzettend leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooow deze is gewoon te leuk!!! Heerlijk die blogdinnen en maaksels
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super SAAR!! erg mooi, net als het verhaal erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh te leuk gewoon dit apenmeisje!!!! Mooi gemaakt. Haha, en d ehond vindt alles goed zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw Saar is ongelofelijk MOOI !!!!
    En je brei-kip is te gek !

    Mercikes Trui om bij mij en bij mijn meiskes te komen piepeloeren, dat doet me plezier :)
    Nu ga ik verder jouw werken en mooie foto's bewonderen ... het is weer een poos geleden dat ik nog geblogd had.

    Tot een volgende ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk! Echt geweldig! Zo leuk met dat jurkje!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACH-TIG!
    Ik ben echt grote fan van je knuffels!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje. Een heel leuk jurkje. Daar is ze vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kraamkadootje. Die krijgt vast een prachtig plekje op de babykamer.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owwwww die Saar ..... daar krijgen ze nog wat mee te stellen hihihi. Ze is om op te vreten meis. Wat is die leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe knap Trui! Wat een lief, prachtig, ondeugend aapje! Ik sta versteld van al dat moois dat er uit je handen komt! En zovééél!!!! Wanneer doe je het toch maar?! Enfin, je bent gewoonweg een SUPERMADAME! met een GROOT hart!
    heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. och wat een leukerd! Het jurkje/kleedje vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo schattig !!! Te hopen dat baby Pollewop niet zo'n deugniet / waaghals wordt als Saar ;-)
    En wat een originele foto's, hoe bedenk je het toch !!!

    http://www.neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
  18. :-) wat lief Trui !! mooi geschreven
    en Rosalie is een schat met nu twee kleine pollewopjes waarvan de oudste pas 3 jaartjes is geworden.

    Saar is helemaal te gek !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief! De pollewopjes zullen hier wel heel blij mee zijn. Saar is prachtig en ze weet hoe je een mooie jurk met flair draagt!
    Ik vind het zo lief dat je deze prachtige aap heb gemaakt voor Rosalie, die je in het echt nog niet eens hebt ontmoet! Een mooie wereld, de blogwereld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Saar met haar rokje aan is echt geweldig! Je gaat daar een hele familie heel blij mee maken! Mooi kraamkado!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig ! Leuk die klik die ontstaat door het bloggen . Een teken dat er toch nog verbondenheid, warmte en genegenheid bestaat ondanks de virtuele wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig kraamcadeau. Ze zullen er vast erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Trui, wat doe je nou? Nu ben ik ook haast gesmolten! (Gelukkig ga ik echt geen kindjes meer krijgen, hoop ik, dus dan durf ik het wel te zeggen, haha) Saar is prachtig, leuk, lief, cool, stoer... oftewel: je hebt haar super gemaakt! Ook erg lief van je om dat voor deze nieuwe wereldburger te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oo wauw die is echt heel erg mooi,zo knap.ze zal er heel blij mee zijn

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daar smelt ik ook voor hoor ! Zo'n superlief en schattig aapje en haar kleedje is gewoon de max ! Toffe foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig wat mooi, de aap maar zeker ook het gebaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw! Knap gemaakt en wat een lief kado ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leukerd, en direct zo ondernemend! Wat is de blogwereld toch een leuke wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo attent om 'op te pikken' waar Rosalie van houdt...
    Mensen zoals jij maken de wereld mooier Trui!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat ben jij toch ook een lieverd ! Net als Rosalie trouwens, ik weet zeker dat het geweldige aapje een fijn huis zal hebben bij haar en haar pollewopjes! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een deugenietje :-)
    Jij maakt echt mooie knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Trui, ik krijg hier bij het lezen van je berichtje een brokje in mijn keel en dat is best lastig als je ook heel hard wil lachen om al die foto's van die ondeugende Saar. Dankjewel lief blogdinneke! En wat Saar en haar apenstreken betreft, die is hier helemaal op haar plek. Zij en kleine pollewop halen overdag de gekste dingen samen uit, maar 's-avonds kruipt ze in de wieg lekker tegen ons babypollewopske aan om te slapen :) De feuilleton op StudioZakka volgt nog he...

    Xxx Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo;

    En ik dacht dat kinderen in huis hebben al erg was :-)) Maar Saar is al even ondeugend :-)
    Je hebt haar wel prachtig gemaakt en zo een lieve kleurtjes.
    Jullie hondje zal ook blij zijn als Saar naar haar nieuwe thuis mag :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat lief! En fijn dat je via je blog leuke mensen leert kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een kei mooie blog. Das toch mooi dat je op zo een manier vriendschap kan sluiten. En Saar, die gaat het zeker naar haar zin hebben...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schattige Saar heb je gemaakt! Maar het is net zoals je zegt, met sommige mensen ontstaat er zomaar ineens iets omdat je op dezelfde golflengte zit en dan klikt het gewoon! Superleuk, daar moet je van genieten en het koesteren :)
    Saar zal wel goed verzorgd worden en ze zullen mekaar daar wel "apestreken" aanleren denk ik :)
    Spijtig dat ik te oud ben om nog zwanger te worden, maar Jacobus die brei ik ook nog een dag...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hahaha, die arme Zizi! Wat een mooi miss aap creatuurtje ;-)!
    Daar wordt iemand wel heeeel gelukkig van denk ik zo....
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Saar is geweldig, wat mooi gebreid!
    En wat een geweldige foto zo op de rug van Zizi. Hilarisch.
    Je hebt weer iemand blij gemaakt hoor met dit pracht exemplaar.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Maar gij hebt toch echt gouden vingers !
    Ik zit al vijf dagen te foefelen en heb al zes cm been van een arne en carlos pop.......

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo schattig en grappig en vooral lief!
    Blogland is MOOI!!!!
    Fijn weekend, liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haha, geweldig!
    Leuk geschreven, gefotografeerd en supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een lieve Saar, denk dat de kleine Isis hier heeel blij mee zal zijn (en zo te lezen mama iig :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ja zo is het echt he, dat had ik ook nooit verwacht, zou ook niet zomaar meer kunnen stoppen met het blog! Wat een prachtig cadeau maakte je en zo te zien heb je er zelf in ieder geval al lol van gehad :P

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat is het weer een knapperd geworden! Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, geweldig! En wat een mooi gebaar van je, Trui! Inderdaad leuk hè, blogland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoe doe je het toch allemaal... zeer leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Haha, wat grappig dat je over mijn mok hebt gedroomd, ik breng wat teweeg :-) Ik heb dat ook vaker, dat ik over andere blogmadammen droom!! Lief dat je er zo mee bezig bent! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat heb je dat leuk bedacht!! Een super-kraamkado!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat ben jij toch een super madam.. ben fier te mogen zeggen dat jij mijn zusje bent.. mooi gedaan en hartverwarmend neergepend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zo'n schoontje! Waar haal je die oogjes? Want da's altijd zo moeilijk hé, oogjes voor die beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooi verhaal weer, ja blogland doet wat met je en je mist het ook echt als je er even niet geweest bent! Saar is geweldig en zo lief van jou om haar speciaal voor Rosalie te breien!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui