maandag 17 juni 2013

Confession

Oh wat is dat moeilijk 'NIET bloggen' ...
Elke dag zit ik aan mijn pc
om mijn werk te doen ...
De bloglovinknop weggestopt achter schermen vol werk.

Maar het is zooo lastig om er niet op te klikken,
om te kijken wat jullie allemaal aan het doen zijn.

En ondertussen schrijf ik 101 blogberichtjes in mijn hoofd.
Nee Trui, er wordt niet geblogd ...
Maar hier ben ik toch weer even ...
want ik mis dat bloggen te veel :-)

Wat doe jij dan, voel ik jullie vragen?
Ik ben freelancer en verzorg opmaakwerk 
en/of correctierondes voor (vooral) schoolboeken,
maak bordboeken interactief (voor wie in het wereldje zit)
en bezorg de leerlingen interactieve oefeningen
om de leerstof te oefenen.

En nu is het erg druk ...
het einde van het schooljaar is in zicht,
maar ook het begin van het nieuwe schooljaar ...
en dus ook nog véél boeken, bordboeken, oefeningen
die klaar moeten zijn tegen het nieuwe schooljaar.
De komende weken weet ik nog wat gedaan ...


Maar blogland was niet ver weg ...
De afgelopen weken kreeg ik een aantal fijne dingen in mijn brievenbus.
Rosalie verraste mij met een heel tof pakketje,
leuke wolletjes, mooie labeltjes, een prachtige ketting en
een kringlooppareltje: namelijk een echt Pickwick-theeblik.
Nee Rosalie, dat heb ik nog niet in mijn collectie :-)
Dank je wel!



En van mijn collectie gesproken,
onlangs konden we op een rommelmarkt
deze prachtige exemplaren bemachtigen ...
De maïzenablikken staan al te pronken in de keuken.



Van Beppy Boop, Koning Hommel en Esther kreeg
ik deze mooie kussensloop.
Iedereen in huis weet voor wie dat is! :-)
Hij is echt prachtig,
aan de rimpels kan je zien dat
hij al veel dienst heeft gedaan.
Dank je wel Esther, en ook Beppy Boop en
Koning Hommel voor de lebber! :-)


Ook de gewonnen give-away, een naaipatroontje, zat in mijn bus,
samen met een mooi zelfgemaakt kaartje.
Dank je wel Jamie!


Het zal hier even toch wat rustiger zijn denk ik ...
Ik zal even niet zoveel kunnen reageren
op andere blogberichtjes
en dat vind ik jammer.
Maar weg blijf ik niet lang,
ik kan jullie niet missen ;-)

En enige troost ...
 terwijl ik zwoeg en zweet ;-)
kan ik al wel genieten,
van onze eigen gekweekte serre-aardbeitjes!

Mmmmmmmmm!!! :-)

43 opmerkingen:

  1. Haha verbeter maar voort, anders moet ik in september misschien wel op u doddelen (binnensmonds vloeken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohjeee... nu ga je mij weten te vinden zeker? :-)

      Verwijderen
  2. Oh en dan kan ik t niet laten te reageren he, hoewel ik deze week eigenlijk even offline ben... Fijn dat alles goed zijn weg naar jou heeft gevonden. Heb je toevallig ook nog helemaal onderin het blik gekeken???

    Succes met de werkzaamheden en tot snel :-)

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. ik ga weer verder met uitwaaien... lukt erg goed en t is heerlijk ;) enne ondertussen draaien de duimen nog he...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooohh.... ik ben gauw gaan piepen, dat heb ik helemaal over het hoofd gezien! Je doos staat hier te pronken op mijn naaitafel met de wolletjes er nog in. Super! 'HET' boekje!! :-) Dat heb je goed onthouden :-) Dank je wel!! Waai nog maar lekker verder!! x

      Verwijderen
  3. Zet 'm op, klinkt wel als een leuke klus ;-)
    Fijn die heerlijke pakketjes van al die lieve dames...
    Geniet van je eigen geteelde aardbeitjes.
    We zien je graag snel weer terug!
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een hele leuke klus, alleen de deadlines zijn vaak minder fijn :-)

      Verwijderen
  4. Oh, en die maïzena-blikken... Prachtig!! Beetje jaloers hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die aardbeien zien er uit om te smullen! Geniet er maar lekker van!!!

    Tja, dat niet bloggen.. Dat lukt mij ook niet, af en toe borrelt het gewoon en moet ik even lekker een berichtje schrijven en leuke foto's plaatsen!
    Tussen het studeren door, reageren doe ik her en der ook even wat minder, maar kan het toch niet laten hier even een reactie achter te laten.

    Werk ze, Trui!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Vera! En jij nog veel succes met blokken!! Mijn kinderen doen met je mee :-)

      Verwijderen
  6. Dus voorlopig nog lang geen vakantie voor jou?! Ja, dat borrelen van die berichtjes heb ik ook last van. Ik deed het even rustig aan en sloeg een weekend over, maar die berichtjes blijven zich maar opdringen... :-)
    Gááf die blikken!! Zo'n DE-blik kocht ik voor sinterklaas voor de vriendin van mijn zoon (voor een heel redelijke prijs). Wat scheelt dat trouwens zeg bij die kringloopwinkels onderling. Ik keek eerst bij een andere kringloop, vieze oude blikjes voor veel meer geld...
    Succes met al je drukke bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. véél werkgenot Trui! en tot binnenkort! Ook bij mij is het de laatste tijd heel erg rustig qua bloggen... effe tijd maken voor andere dingen! en toch is blogland nooit ver weg, want ik kan het niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. verse aardbeitje het medicijn tegen een blogverslaving.....suc6 met je stapels werk
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zennnnnnn, yep, veel aan je hoofd ik weet het.
    Maar alles gaat goedkomen :-)
    En daarna kun je weer lekker bloggen! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja .. werk gaat voor natuurlijk !
    maar bloggers lopen niet weg en dan heb je straks
    weer een hele berg om terug te lezen :-)
    leuk die maizena blikken !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om tussendoor toch iets van jou te vernemen. Mooie oogst uit de serre. En leuke post.
    Werk ze nog, doen wij ook. Alleen is het bij ons meer van 9 to 5 (bij wijze van spreken) maar dat kan je als freelancer niet zeggen waarschijnlijk. Werk maar goed door zodat er in september nog iets leuks mag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog niet gemerkt dat je werk af en toe wat vlotter gaat? Dat is omdat blogland ongemerkt je af en toe een duwtje in de rug geeft...
    Werk maar lekker door, dan ben je nog zo vlug klaar. En na arbeid komt altijd ontspanning... Geniet ondertussen maar van je zelf gekweekte aardbeitjes...

    Groetjes en tot binnenkort,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh ja ook het werken moet gebeuren...succes en nog even volhouden Trui!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn om even wat van je te horen! Tja, valt inderdaad niet mee om niet te bloggen, zeker als je van die leuke post krijgt dat je graag wilt delen.
    Succes met je werk en tot binnenkort!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liefje ... maak je niet druk hoor. Soms is het niet anders.
    Enne aan het bloggen zelf kun je zelfs al bijna een dagtaak hebben hihihihi
    Toi toi toi met alles wat aan werken moet x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je ziet dat er echt wel aan je gedacht wordt, zeker ook door mensen die je geen post gestuurd hebben ;-)
    Succes en sterkte met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan me voorstellen dat je het niet kan missen :)
    Gewoon een beetje evenwicht zoeken tussen alles kan al veel doen.
    Neem je tijd en blijf vooral genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die aardbeitjes zien er lekker uit!
    Heel veel succes met je werk!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je de blikken dozen weg doet weet ik nog een heel goede bestemmeling. Mijn moeder! Zij heeft een klein blikkenmuseum in belgisch Limburg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes nog even met je werk; het klinkt wel leuk!
    Geniet lekker van jullie aardbeien tuusendoor ;-), tot gauw weer, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb dat oranje maizena blik ook :)
    dat was een tijdlang mijn lintendoos, maar ondertussen te klein geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad veel werk nog voor de boeg. Moed meid... Je bent wel verwend met prachtige blikken dozen. Geniet van de aardbeien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moh, zo met uw gat in de boter gevallen! En dat werken, kan er dan nog wat vakantie af in de zomer, of moet je die dan uitstellen tot iedereen weer naar school moet?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bloggen, bloglezen,... het werkt verslavend! (Ik spreek alvast voor mezelf).
    Hopelijk gaat het werk een beetje vlot zodat je toch ook wat kan genieten van het weer, of je werkt misschien wel buiten in een mooi plekje in de tuin.
    Mmm, zelfgekweekte aardbeien! De onze zijn nog groen of bloemetjes, we zijn in blije verwachting!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hopelijk gaat het de komende dagen met die warmte lukken om door te kunnnen werken. Anders goed excuus om te bloggen, veel te heet om te werken toch.
    Succes met de werkdrukte en hopelijk kun je ook snel weer lekker achter over zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bloggen is verslavend hé ;-) Maar af en toe tussendoor eens piepen zal wel geen kwaad kunnen, als het maar niet te veel is zeker ;-)

    En eens al dat harde werk verricht is heb je weer veel tijd om te bloggen! :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Och, je mag wel wat inspiratieborrel aan mij geven hoor :) Klinkt inderdaad als heel leuk werk! En die aardbeien zien er echt smakelijk uit! Succes met al het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. zo die aardbeien zien er wel heel erg lekker uit,
    En toch fijn al heb je zelf geen tijd om te bloggen dat de anderen toch aan je denken en je iets toezenden dat is toch super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je zal het wel superdruk hebben met je job nu! maar toch blij dat we weer iets van je mochten lezen, we missen je leuke blogjes en mooie foto's!
    Binnenkort is het weer voorbij en kan je weer volop bloggen, ondertussen wachten wij geduldig af!
    je aardbeitjes zien er superlekker uit, hier rijpen ze ook volop in de tuin :)
    Leuke blikken heb je daar Trui, ben ik helemaal weg van!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Blik op oneindig, af en toe een aarbei en werken maar... Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Succes en moed en sterkte!!!
    Denk maar aan die kindjes in den blok ;)
    En ik heb geduld hoor, zoals de meeste van ons denk ik. Dus doe maar rustig aan in blogland!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Eigenlijk kunnen we jou ook niet missen:-))! Nu zijn er gewoon even wat andere zaken belangrijker, ik heb eveneens een drukke periode achter de rug waarin er minder kon worden geblogd, dan merk je ineens hoeveel tijd er in steekt en je kan je tijd nou eenmaal maar één keer gebruiken...t'is helaas nie anders:-)! We lopen echt niet weg hoor!! Veel sterkte met al je werk én het houden aan je blogverbod:-)) Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja bloggen is een verslaving, dat blijkt wel weer! Ik wil ook steeds ff tussendoor kijken, thuis, op mijn werk... herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hang in there!!! Die maïzena dozen zien wèl heilemolle de max !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey zo'n pickwick blik had ons oma ook! Leuk om te zien!
    En je bent gewoon verslaafd net als de rest van de bloggers, geef maar toe;-)
    Kliniek openen BA - Bloggers Anonimous, voor blogjunks.

    Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een gewldige blikken! Ik vind vooral die van maïzena prachtig! En geniet maar lekker van je aardbeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw die maizena blikken zijn tof!!
    En leuk dat je er weer even was :-)
    Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superleuke voorraadblikken zijn dat! En aardbeitjes... Tja wie kan daar niet van smullen he :-) smaakt nog beter van eigen kweek

    Grts
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. vooruit hé Trui, nog eventjes meid!!heerlijk eigen aardbeikes!!X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui