maandag 3 juni 2013

Peptalk ... ook voor Roos

Vanmorgen was ik aan een blogje begonnen
over peptalk ...
Soms heb ik dat nodig,
om de dag te starten,
om mij ten volle op mijn werk te smijten,
om de grote en kleine problemen het hoofd te bieden ...

Mijn blogberichtje was nog niet klaar,
toen ik de nieuwe oproep zag van Roos.
Vorige keer deed ik ook mee
en ik ben ook nu weer graag van de partij
om haar 100ste Mirror Monday te vieren
... voor Roos ...

Wanneer je haar verhaal kent en volgt,
ben ik zelfs een beetje beschaamd,
dat ik soms peptalk nodig heb
om blijgezind in het leven te staan.


Dus mijn peptalk-liedje  ook voor jou Roos,
samen met mijn Mirror Monday.



 All stand together
For the world to see
Now the time is right
To live out all our dreams
Say the words forever
Your strength will never leave
If you want to win the fight
Say, "I Believe"

Hier kan je het liedje beluisteren,
een liedje dat hier 's morgens vaak
luidkeels door de speakers van mijn computer schalt,
(en dan zwijgen we maar over mijn eigen versie ;-))
ik zou die mannen begot nooit in mijn living willen zien zitten,
maar dit liedje is er eentje met 'ballen'
en het doet me rechtop in mijn stoel gaan zitten
om met hernieuwde moed
de dingen des levens aan te kunnen.

36 opmerkingen:

  1. En gewoon ook nog in vol ornaat, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super! mooie foto. mooi geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een knapperds die mannen van het liedje ;)
    Jaja en jij ook hoor! Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's nog eens een portret, geweldige foto! Hopelijk deed de dosis pep je goed en kon je er weer tegenaan vandaag (en anders is er altijd nog zoiets als veel koffie :-)). Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere foto, die giraffe doet 't 'm he ;) Bedankt voor de pep!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bwaaaa ik zou dat precies nog zo erg niet vinden moesten die hier ne keer passeren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het liedje zal ik morgen eens beluisteren. Maar voor Roos en iedereen die het nodig heeft, peptalk! En ik denk dat ieder van ons dat wel eens nodig heeft af en toe, want de meesten onder ons hebben elk wel hun verhaal te vertellen over wat ze meegemaakt hebben en sommigen hun kruis is wel iets groter dan een ander zijn, daar wordt een mens stil van...
    SUPERMOOIE foto van jezelf missie, echt top!
    knuffel, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto! Het lied staat hier nu op... ook al is het avond. Grave tekst, zit idd goed wat pit in. Wordt er eentje om te gebruiken.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een liedje met pit, ik kan het hier niet vollenbak zetten want men dochters liggen al in bed maar ik kan me voorstellen dat je hier van oppept.
    Als ik dan even op het blog ga kijken van Roos dan wordt ik heel stil ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto meis en wat een mooi blog van Roos (heb net even gekeken).

    Enne er is niks mis mee om zo nu en dan een peptalk nodig te hebben.
    En ja, soms in vergelijking tot een erge ziekte of wat dan ook valt het in niets. Ik herken het. Heb dat ook als ik bedenk aan aan alles wat ik de revue zie passeren hier in het ziekenhuis. Maar dan toch ... soms heb je het eventjes nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar word je wel meteen wakker van :-)
    "I believe!"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto! En wat een heerlijk nummer. Ik kende hem al. Prachtige tekst. Ik werd er weer helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,

    Haar blog lees ik ook dikwijls, sta je even met je voeten op de grond hé.
    En ben je kwaad op jezelf dat je bij jezelf maar eens even durft denken dat het zwaar is hé.
    Natuurlijk heeft iedereen zijn portie misserie in zijn/haar leven en mag je gerust ook even medelijden hebben met jezelf, tenslotte zijn sommige dingen hard en oneerlijk in het leven, maar dat maakt ons (hopelijk toch) weer sterker en om met een levensles rijker verder te wandelen in het leven.
    Dus jij mag ook even mopperen als je wilt, we zullen doen alsof we je niet horen dan :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto én pep!
    Geweldige madam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeej .... bezige bij ben jij!! Leuk dat je me volgt! Ga je graag terugvolgen, volgens mij hebben we wel een overeenkomst (of meer;-)) vooral chaotisch, dat dan weer wel.

    Soms hebben we allemaal wel eens een peptalk of asskick nodig, lekker muziekje om wakker te worden!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne reacties allemaal! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè, helemaal gemist! Wat sta je er geweldig mooi op meis !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui