donderdag 8 augustus 2013

Onderduikadres

Ik kan er weer even niet onderuit ...
opnieuw duik ik onder
om me te begraven in mijn berg werk
om dan langzaam weer omhoog te klimmen
tot ik weer als overwinnaar
bovenop de berg sta.

Maar hé,
mijn moraal is dik oké hoor.
Deze periode van het jaar
is nu eenmaal een drukke periode op werkgebied.
Ik doe alleen niet graag halve werken ...
niet 100% kunnen bloggen, dat ligt mij niet.
Ik kom wel af en toe piepen,
want echt missen kan ik niet ...

En wanneer ik dan even een break neem
of wat vrije momenten steel,
dan geniet ik,
want kijk, mijn onderduikadres is lang zo slecht nog niet! 

Of ik zet me met een lekker glaasje en boek
even tussen al het moois in onze tuin ...


 of ik geniet even mee
van gezellig buiten eten,
met vrienden, familie of just us ...


of ik doe even aan therapeutisch haken,
met mijn steun en toeverlaatje op schoot ...
 

En gelukkig 
word ik geweldig 'gesoigneerd' ...
met al het lekkers dat mijn
Mister Creatuur onder mijn neus schuift ...


... waardoor ik toch een beetje
mijn vakantiegevoel heb.


Je ziet het,
ik kom er wel,
het is alleen even tanden bijten ...

Tot later!!
Liefs,
Trui

38 opmerkingen:

  1. Zet 'm op meis ! En geniet ook van alles om je heen. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat onderduikadres heeft veel natuurlijke pracht en praal, absolute gezelligheid, biedt de nodige ruimte voor creativiteit en zorgt dat je je terug goed kan opladen om aan de slag te gaan, zo te zien.
    Werk ze meid ! En geniet tussendoor lekker van al dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zo'n fantastisch onderduikadres moet het toch goed werken zijn ;-)
    Vergeet niet om naar de wolken te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. half werk ligt mij ook niet :)
    ga ervoor!
    en dat genieten, dat lukt je precies wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met doorbijten! Gelukkig weet je tussendoor ook te genieten van het goede leven, je komt er wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk onderduikadres...!! En aan je foto's te zien , kan je er enorm van genieten.
    Hier weer aan het werk maar door de kalma periode in de praktijk kan ik mijn vakantiegevoel al een weekje thuis verder zetten,zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalig onderduikadres heb jij. En dat haken of breien met iemand op de schoot...ja dat ken ik.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geen straf dat onderduikadres!
    Werkze en genietze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je komt er wel! Het tanden bijten zal vlug voorbij zijn :).
    Je onderduikadres is een waar paradijs! En zo te zien kan jij ook eindelijk genieten van je vlinderstruik ;). Prachtige foto's!
    Zet em op!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat onderduikadres is zo verkeerd nog niet. Even flink "doorbijten" en ondertussen genieten van al het moois dat het leven te bieden heeft.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n onderduikadres maakt werken toch een stukje prettiger! Succes meid!

    Groetjes Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes! Erg mooi onderduikadres.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een prachtige foto's! En stuur mr Creatuurtje ook eens hier heen met wat keukencreaties! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeg Trui, is er nog een plekje over op je onderduikadres? Het ziet er namelijk absoluut niet verkeerd uit daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Trui,

    Zalige foto's.De warmte straalt er van af in alle betekenissen van het woord.
    Wat een gezellige familie heb je daar! Echt schatjes allemaal en meneer Creatuur is nog de grootste schat van al met zijn lekkere hapjes. Leen je hem ooit uit?

    En begraven onder het werk is zo slecht nog niet omdat het achteraf zoveel voldoening geeft. Veel succes en enjoy de rustmomenten!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes en geniet van al het moois om je heen!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke familiefoto's! Bedankt voor je lieve worden x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, dat is zeker zo verkeerd nog niet. Zou willen dat we zo'n fijne kantine bij mij op het werk hadden, zowel qua omgeving als qua culinaire kunsten ;)

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig heb je tussendoor nog wat vakantiegevoel en wij mochten weer een beetje meegenieten, nog effe en je bent er ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet van je momentjes en voordat je het weet krijg je ws meer lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Werkse. In deze prachtige omgeving en zoveel support om je heen ga je de top van de berg bereiken.
    De foto's zijn prachtig. Het had zomaar een vakantieplek kunnen zijn.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Doe mij ook zo een plekkie ;)

    Werk ze moppie x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Werkze en in deze mooie omgeving gaat dat helemaal goedkomen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. is het voor een bloemen of groentecataloog? kan ik een bestellingske plaatsen?tanteka

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Niet alleen werken hoor, maar daar heb je meerdere oplossingen voor lees ik! Op tijd eens stoppen en van iets genieten. En blogland niet al te lang verlaten want daar missen ze je ook weer dan :) Zolang je ons niet vergeet is het goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een heerlijke foto's!! Jullie wonen volgens mij prachtig.
    Laat je maar lekker verwennen na al die noeste arbeidsdagen,geniet dan maar dubbel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Succes met al het werk!
    Gelukkig heb je het thuis ook niet slecht zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Yes you can!! Heel veel succes, ik duim met je mee. En dan tussendoor genieten van al dat moos is / leuks / lekkers, komt helemaal dik in orde!
    Alvast een dikke merci om mee te supporteren voor het goeie weer van volgende vrijdag ;-)

    veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,

    Succes met de drukte, maar gelukkig neem je op tijd even een break zie ik en geniet je volop van je gezin en hbby's.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende en gevarieerde blog heb je hier!!
    Prachtig.
    Ik ga je volgen, het is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. allé vooruit! 't gaat lukken, je overwint die berg werk wel weer! In elk geval kan je tussendoor toch genieten van al dat moois en liefs om je heen!!!
    lieve knuffel
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Op dat prachtige onderduikadres zal het met je grote berg werk zeker en vast goed komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ocharme juist drukste periode in de leukste maand......maar uwe meneer crea maakt veel goed
    En uw haaksels ook
    En uw schoon kinderen zeker en vast !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui