zaterdag 24 augustus 2013

Tussendoortje

Ik ben hier sneller terug dan gedacht hé :-)
Maar ik wilde een dikke vette dank u wel zeggen voor
jullie talrijke, hartverwarmende reacties op mijn vorige blogbericht!
Het gaat op slag een stuk beter met mijn arm :-)
(het gedacht is al veel waard hé ;-))


 Ook welkom aan al mijn nieuwe volgers!
Zelfs in mijn 'rustige' periode (op de blog dan toch)
zijn er nog steeds nieuwe mensen die het de moeite waard vinden
om hier een kijkje komen te nemen.
Dank jullie wel!

En wat heb ik nu nog te melden?
Wel ... ik heb het gevonden!

Iets dat ik graag doe ...
EN met mijn LINKER pootje kan doen!!
Tussen het werk door,
even relaxen,
en hup ... jihaa ... PUZZELEN!
Rust voor mijn rechterpootje,
rust voor mijn koppeke ... 

Jan Van Haasteren - Lintjesregen 2013
En een ietsiepietsiebeetje haken ...
... héél klein beetje maar ...
toe... ja toch?
Ja, klein beetje ... ieniemienebeetje ...
kheb het zo nodig ...

Sjaal in wording ... lange-adem-project!

Tussen haakjes, wisten jullie dat er blijkbaar normen bestaan
om wel of niet te mogen haken?
Ik zat deze week bij de kapper (lekker kort wit piekkopje weer)
en had mijn haakwerkje mee
(jaja, heb mooi afgewisseld tussen lezen en haken, geen overbelasting! ;-)).
Zegt opeens een vrouw naast mij:
"Jij bent nu ook nie echt het type om te haken hé"
Euhm ....
okééééééé!? Hu ...??? Haaktype!??

Anyway,
dit niet-haaktype vliegt er weer in!
Fijn weekend allemaal!
En nogmaals thanks
voor de fijne reacties,
terwijl ik er zelf even niet toe kom.
Jullie zijn schatten, stuk voor stuk!
x x x

30 opmerkingen:

  1. Ja misschien denkt die dame bij de kapper dat haken alleen voor boma's is, maar dan is die echt ni meer mee met haren tijd hoor. De moderne vrouw haakt, breit, knutselt en gaat graag naar de krinkel. Euuu een beetje een beschrijving van ons zeker. Geniet van het inieminie klein beetje haken. Fijn weekend nog
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha lekker mens ! Jij kunt ook echt niet stilzitten (ahum, ik ook nie). Volgende keer je geitenwollen sokken aan hoor als je naar de kapper gaat, past waarschijnlijk beter bij een haaktype hihihi! Als ik soms wel eens vertel dat ik blog dan kijken mensen me aan alsof ik debiel ben ofzo. Gelukkig bevind ik me hier onder gelijkgestemdem :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ach ik hoor inderdaad ook vaak zulke twijfelachtige reacties, we trekken er ons niks van aan toch!? Haken is hip is mijn slogan :)
    Had het niet mee gekregen van je arm, dus sterkte! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig gesprekje bij de kapper ;-)) hahaha, ...mensen kunnen soms toch rare dingen zeggen hè! Grappig!
    Blijkbaar is dat mevrouwtje idd niet zo hard mee met haar tijd, enfin...in elk geval beseft ze waarschijnlijk nog niet half hoe plezant dat haken en bloggen en kweetnietwatnogallemaal wel is!!!
    Wij gaan er lekker mee door, type of niet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahaha een haaktiepje ben benieuwd wat dat is??
    Fijn je te lezen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, nee natuurlijk ben jij geen haaktype... wie is dat dan wel?
    En hoe ziet dat er dan uit? In ieder geval fijn dat je nog een beetje rustig aan verder kan haken en puzzelen,
    idd goed voor je (frisse) koppie! Veel liefs en sterkte van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zal nog gedacht hebben : grijs haar in een dotje, ne voorschoot, liefst ne gebloemde en sloefen aanen een rond omabrilletje
    En miiiiiiiiiinstens 75 jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het beter gaat met je arm.
    De sjaal wordt zo te zien prachtig.
    Een haaktype, is dat een bijzonder ras?
    Waar zou je het haaktype aan kunnen herkennen?
    In ieder geval aan een haaknaald en bolletje garen in de tas.
    En verder .....????

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Intrigerend .... want wat is nu een haaktype? Awel we zullen het nooit weten hihihi. Dat is vast een dame die "normaal" beweert te zijn .... das ook zo een vraagstuk ... want wat is normaal hahaha

    Dikke knuffff x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Intrigerend .... want wat is nu een haaktype? Awel we zullen het nooit weten hihihi. Dat is vast een dame die "normaal" beweert te zijn .... das ook zo een vraagstuk ... want wat is normaal hahaha

    Dikke knuffff x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh puzzelen is zo rustgevend, ik kan daar ook zo van genieten!! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, en nou niet die linkerhand overbelasten met puzzelen he ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht nu eens juist hetzelfde,zorg ervoor dat je je niet overbelast met puzzelen.Kan ook heel slecht zijn voor je arm!

    Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah ja, puzzelen doet ook wonderen voor het overbelaste hoofd. Super oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet, al meteen een nieuwe hobby gevonden die ook linksepootjes kunnen doen :) Als je maar wil!!!! En stop nu met dat haken voor een paar weken, echt, dat is het allerbeste, tot iets langer dan 1 september, gun je dan nog minstens een weekje rust en begin dan terug stilaan of brei efkes, das minder schadelijk voor je pols!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoe ziet een haaktype eruit?
    Succes met pootje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha, waar moet een haaktype dan aan voldoen? Kennelijk zitten hier ook maatstaven aan haha. Gewoon lekker doorhaken, type of niet. Fijn dat je ook nu even wat anders kan doen, want stilzitten is volgens mij ook niet jouw hobby. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha,ha,ha...als ze dat zo tegen mij zouden vertellen bij de kapper lag ik helemaal in een deuk,volgens mij word je sjaal sprookjesachtig mooi Trui! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een domme opmerking bij die kapper...
    Heb momenteel ook weinig tijd voor bloggen... We zitten met 2 logees. We zijn er gisteren mee naar de westhoek geweest. Hebben jouw dorp doorgereden en daardoor heel de dag aan jou gedacht... Veel beterschap, en tot blogs...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk je weer te lezen , heb zelf ook veel gemist op de blogs . Beterschap met je pols , maar rustig aan doen hoor . Ik luisterde ook niet en heb er nu een blijvende ellenboogbrace aan over gehouden . Wees zuinig op je lijf , je hebt er maar een. Fijne zondag Haaktypeje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha, kun je zien hoe sommige mensen echt alleen in hokjes denken, das pas raar:-;

    Gaaf zo'n wit piekkopje... stoere dame!
    Doe maar lekker waar je zin in hebt, als het maar rustig aan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie nu pas je berichten. Niet fijn dat je last hebt maar het komt zeker goed! :) heb je de dame niet gevraagd hoe een haaktype er moet uitzien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat t al wat beter met je gaat! Gewoon door blijven haken hoor (rustig aan, dat dan weer wel :))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben benieuwd wat dan wel een "haaktype" is ;)
    Ik denk dat er een mooie sjaal in de maak is maar toch maar voorzichtig zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat slim om te gaan puzzelen, toch lekker ontspannend. AL hoewel bij mij juist niet want dan wil ik perse dat een stukje hebben. Je sjaal gaat wel heel mooi worden zo te zien. Echt iets voor een haaktype hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een niet haaktype die ook nog puzzelt, ga dat maar eens vertellen bij kapper! Grappige opmerking toch en een goed herstel gewenst. Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dus volgens die dame is een haaktype een bomma met een bloemmetjesshort en een permanent? leuk dat je jezelf weer hebt weten op te krikken. Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goed om te zien dat je je toch af en toe even kunt vermaken/ontspannen... En haaktype of niet, je maakt mooie dingen.
    Heel veel beterschap met je hand nog en succes met het werk (lijkt me overigens wel een hele leuke job)!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. haha, nee, wist je dat nog niet dan? haken is alleen voor dames van zekere leeftijd, met een grijs permanentje en van die soepjurken!! hihi...... fijne zondag meis, sterkte met de allerlaatste loodjes! xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui