donderdag 5 september 2013

Drievoud

Terwijl Mrs Perkins 
hier heel de dag vrolijk rondstapt,
en Mrs Wilsons een zalig leventje leidt
bij de familie Pollewop,
kwam giraf n° 3 - Mrs Robins onder de naaimachien uit ...

Stofjes uit de lapjesmand
Patroontje: Melly & Me
  
Doel?

2 kindjes heel erg blij maken ...
Zou het gelukt zijn???


Mrs. Robins werd geboren net voor de drukte ...
en doet me nu weer verlangen naar mijn naaimachientje
... nog eventjes ...

... en dan mag ik een midweekje op vakantie,
naar mijn Noorderburen ollééé,
een houvastje om naar uit te kijken,
tijdens deze veel te drukke periode.

Ik ben nog steeds bezig,
maar nu kort het echt in!

Met mijn hand/arm gaat het jammer genoeg nog niet veel beter,
maar ik duim voor betere, rustigere tijden.
Hoewel niet te veel, want dat doet pijn ...
Dus ik doe een beroepje op jullie duimen, oké? :-)
x

34 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Mission accomplished volgens mij!
    Ik duim alleszins...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o jeetje je bent nog steeds bezig...ik duim hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat een dotje is mrs Robins, precies zoals mrs Wilsons haar al aan ons beschreef ;) En Trui, rustig aan met die hand/arm he, je hebt het er nog een leven lang mee te doen. Laat dat duimen maar aan mij (en de rest van blogland) over.

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mrs. Robins is superleuk en zo te zien aan de stralende gezichtjes zijn die lieve kindjes er ook heel blij mee!Ja en NATUURLIJK ga ik heel hard duimen voor je Trui!Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave Mrs. Robins. Prachtig gemaakt.

    Mijn duimen gaan overuren draaien voor jou!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien de kindjes er blij uit met hun nieuwe aanwinst. Prachtig gemaakt.

    Wat sneu voor je dat het met je arm/hand nog niet beter gaat. Ik blijf duimen voor verbetering.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk duim ik voor jou! Wat een leuke Mrs Robins weer heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We duimen ons een breuk meis .... dat die klachten maar snel mogen verminderen!!!!!!!!!!!!

    Mrs Robinson is wel heeeeeeeeeeel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd !
    Tuurlijk duimen we hier voor je , iedereen doet mee .
    Je krijgt dikke knuffels van Mascotte & Friends x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hopelijk gaat het snel beter wanneer je die arm/hand wat kan laten rusten
    schattig die giraffe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat toch mooi gemaakt Trui!
    Nog heel even doorzetten; natuurlijk duimen wij voor jou!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zal voor je duimen Trui! Wat een geweldig leuke giraffe heb je gemaakt!!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke giraf! Normaal zou elk kind daarmee gelukkig zijn! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei toffe giraf en op de duimen kunt ge rekenen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooooooooooooooooooooooow leuk !!! nee niet je hand, da's NIET leuk! Kus d'rop

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze mega leuk, suuuuuuuuuuuuuuper. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat zijn die leuk, daar is elk kind toch super blij mee. Grote ook hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. o niet te veel duimen inderdaad! Dan belast je de boel weer teveel! De giraffe is super schattig geworden. Doet me denken aan knuffels van vroeger.
    Gezellig dat je langs komt hier in Nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk die giraf,en ik duim met je mee hoor,zet hem op

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook hier een duim omhoog voor jou, leuke giraf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie giraf weer. Natuurlijk gaan die kindjes daar heeeeel blij mee zijn. En ik duim mee...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik duim voor je hoor!! En wat lief die giraffes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik duim gewoon mee met iedereen, dat gaat vast goedkomen, succes ermee hoop dat het snel beter wordt. Wat een lieffie van een giraffe en die kindjes zijn superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige knuffel. Echt waar een pronkstuk. En jammer van je hand. Ik ga duimen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn duimpje mag je ook lenen! Veel beterschap en nog eventjes volhouden en de welverdiende rustperiode komt eraan!
    En de giraf ziet er weer super schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke giraffen-familie, zou hier ook echt in de smaak vallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij hebt weer kindjes blij gemaakt met die superleuke giraffe! Zou er zelf nog wel een willen zo mooi is hij :)
    We duimen nog steeds voor je arm, maar zolang je hem niet wat rust gunt kan het echt niet beteren en dus ook handwerken op een laag pitje zetten eventjes. Nog even doorbijten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke giraffe! Ik zal ook mee duimen, rustig aan en een fijn weekend in ons kikkerlandje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui