maandag 23 september 2013

Fijne afsluiter

Ik had het gezegd hé!
Die laatste dag ... It's Gonna Be One Fine Day ...
Awel ja!
Dat is het geworden!

En waarom?
Ik kreeg namelijk bezoek daar in Burgh Haamstede.
En ik had One Fine Day met Mirjam van het blog Stins Place.
Ojee, en plezier dat wij gehad hebben,
en getetterd dat wij gedaan hebben,
en een leuke wandeling gemaakt,
en ondertussen nog meer getetterd,
en nog meer plezier gehad,
jahhaaaa It Was One Fine Day :-)
Voor herhaling vatbaar!

We aten een lekkere lunch in de Pannenkoekenmolen,
en ondanks ons getetter,
zagen we nog vele mooie stukjes Burgh-Haamstede.
Kijk Syl, wij moesten aan jou denken :-)
En dan was het tijd om naar huis te gaan ...

Ik had een hele fijne vakantie (vééééél te kort ;-)).
Houvast van Harlan Coben kluisterde mij vast aan mijn zetel/bed/stoel,
het borduurwerk, haakwerk en breiwerk
werd op tijd uitgehaald,
maar eigenlijk veel minder dan ik had gedacht.
Die leesboeken moesten maar zo goed niet zijn!
(en zo heeft mijn arm toch nog een beetje rust gehad :-))
Bij Wol en zo kocht ik voor de eerste keer Lammy Rio katoen en
maakte hiermee Roodkapje, een patroontje van A la Sasha. Door de een of andere reden
is haar hoofd een beetje groot uitgevallen, maar ze kan het zich niet aantrekken.
Roodkapje wil graag een Poekie-knuffel zijn.
Het sterretje (patroontje van ATERGcrochet) is een combinatie van Lammy Rio en Catania,
perfect te combineren dus.
Kristel, nogmaals bedankt voor de hele fijne en heel snelle service!
En in het groen ben ik een truitje voor mezelf aan het breien, wordt vervolgd ...

 En nu weer back to real life,
vergezeld van weer een fijne spreuk van BZN

Geluk is niet te koop!
Wat een geluk!

26 opmerkingen:

  1. Aaaah fijn je weer te lezen incl mooie beelden
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allez, maar goed dat je afsluiter fijn was, dat hoort zo te zijn.

    Je roodkapje en ook je sterretje zijn allebei sprookjesachtig mooi. Goed gedaan!

    En een Poekieknuffel maken is sowieso nobel. Good girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en of dat leuk was Trui!! Ik zit nog na te genieten ...
    Roodkapje is heel lief geworden, ze lijkt niet meer op een alien hoor ...;-)
    En dat mooie sterretje hangt bij ons in de keuken!! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt die heerlijke vakantie verdiend!
    Wat een leuke haak- en breiwerken heb je onder handen gehad!
    De spreuk vind ik helemaal super, zou zo mijn lijfspreuk kunnen zijn (maar ik heb geen specifieke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Wat is het iedere keer weer genieten, zit hier weer met een grote smile op m'n gezicht. Fijn dat je het zo goed hebt gehad, tis je van harte gegund. En nu, weer helemaal in het gareel? Denk dat je batterijtje weer goed gevuld is! Tot gauw......... :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo een ontmoeting met Mirjam! Lekker getetterd .... klinkt zo gezellig hihihihi

    En je bent toch flink bezig geweest ..... Roodkapje gaat een geweldig Poekie knuffeltje worden!!!!!!
    Je groene truitje Trui ziet er veelbelovend uit meis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh gezellig tetteren en tussendoor genieten van alles om je heen...ja alles wat leuk is duurt veel te kort! ;-)Mooie foto's heb je in elk geval geschoten(getrokken zeggen ze bij jullie geloof ik,ha,ha)Het gehaakte sterretje is erg mooi,roodkapje is ook super,wij mensen hebben ook niet allemaal hetzelfde koppie toch??!!?En je breiwerk?!?!?WAUW wat een aparte steek,ik ben zeeeer benieuwd naar het eindresultaat Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vakantie klinkt als een feestje, heerlijk alleen al om te lezen :-) En weer super leuke dingen gemaakt/in de maak !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zalige vakantie, die is altijd veeeeeeel te kort. Je hebt toch tijd gehad om nog wat leuke dingen te maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn voor je dat je/jullie zo genoten hebben!!
    Ziet er mooi uit daar, en ik vind dat door je taalgebruik (tetteren bijvoorbeeld ;-)) het er alleen maar gezelliger op wordt!


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow wat gezellig !! Een Zaanse molen in Zeeland.... het moet niet gekker worden hahaha!
    Roodkapje is ook leuk, Je bent lekker creatief bezig geweest én hebt lekker uitgerust. Heeeeeeeeerlijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas is de vakantie weer afgelopen maar je hebt wel weer mooie herinneringen er bij.
    Poekie zal zeker blij zijn met roodkapje, heel mooi. Ik ben nieuwsgierig naar je pull, alvast een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk,maar ppfff waar haal jij toch al je tijd van daan om zoveel te naaien of te haken?ik kom er gewoon niet aan toe.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk hè! Naar Zeeland en dan Burgh Haamstede. Wij zijn er ook geweest aan het begin van de zomer. Wij hebben er familie wonen en we hadden toen prachtig weer. En ja, de pannenkoeken smaken heerlijk in de molen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Vakantie is altijd zo voorbij. Je zit zo weer in het oude ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, zo foto's bekijkend geniet ik van afstand lekker mee van al dat moois! Rustig an met de blessure, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt weer een hele fijne tijd gehad en je kan er weer tegenaan! Bovendien heb je goed geluisterd en heeft je arm gerust, keigoed Trui, je leert het nog :)
    Nu rustigaan terug je werk hervatten hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat is Roodkapje leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk zo'n dag als afsluiting van je vakantie!
    En je mailtjes zijn binnen hoor, bedankt voor het doorsturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij blijft toch een bezige bij he ! Fijn dat je zo kon genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh... wat fijn om te lezen dat Roodkapje binnenkort heel even bij Poekie komt logeren... en dan op zoek kan gaan naar een nieuw vriendje! Laat haar ondertussen nog maar even genieten van die leuke kippen bij jullie! :)

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha, hadden jij en Mirjam elkaar wel snel gevonden? En dus wat meer tijd? Gezellig.
    Fijn dat je zo genoten hebt van je midweekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui