maandag 28 oktober 2013

Gezelligheid troef!

"Ohhhh neeeee, is er daar nu nog één met een verslag over
die geweldige super ongelooflijke blog-sterren-dag???"
Ik voel het jullie al denken :-)
Maar ja ...
ja, ik ook, want ik ben héél blij dat ik er bij mocht zijn!

Ik kom een eindje achterna gehobbeld met mijn verslagje
want jullie hebben vast al de geweldige blogberichtjes van
o.a. Angeline, Moos, Esther, Jenneke, Sylvia, Linda, Mirjam, ... gelezen :-)
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen,
buiten "ohhhh ja, het was echt zooooo leuk" te roepen
en mijn paparazziwerk te delen met jullie ... 

Een dag vol lachende gezichten ...


Op een schitterende locatie...!!!!
maar mens en dier welkom zijn,
bij Esther en Berry,
2 mensen met het hart op de juiste plaats.
Héérlijke tuin ...
gezellig en écht puur natuur ... 

Nature rules ... ! I love it!

ééntje waar je je onmiddellijk thuis voelt ...



Een bonte verzameling beestjes
in alle maten en gewichten ...
Maar allemaal om op te eten!
(euhm... figuuuuurlijk hé Esther!! ;-))

... en lieve Beppie Boop en Pip lekker warm binnen bij de AGA :-)

 Ik geniet na en zal dit nog een tijdje blijven doen ...
Ontzettend leuk om jullie meiden in het echt te ontmoeten,
het voelde allemaal zo vertrouwd aan,
iedereen was zoals ik me hen had voorgesteld,
en zelfs nòg leuker :-)
Boven van links naar rechts:
Onder van links naar rechts:
Berna - Bjorn - Esther - Moos - Joyce en ikke
 Esther, Berry én Bjorn,
meer welkom dan gisteren hadden we ons niet kunnen voelen,
dank jullie wel,
ook voor de lekkere walnoten, appeltjes en stoofpeertjes!
We gaan ze ons laten smaken!


xxx

49 opmerkingen:

  1. Ook jij hebt dus heerlijk genoten, super, het is je gegund!
    Het ziet er allemaal bere-gezellig uit, geniet er maar lekker lang van na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh weer zo'n heerlijk verslag! Wat een mooie foto's heb je gemaakt... Ik vind vooral de dierencollage heel gaaf! Fijn dat je zo genoten hebt meis... Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat ziet er een super gezellige ontmoeting uit! Ik kan geloven dat je ervan genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan en wat leuk weergegeven ons stekkie veel dank daarvoor enne.......tot in de bloesemtijd
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yessssss nog een schitterend verslag moppie van een geweldige dag!
    En owwww wat ben ik blij dat ik je in het echie een knuffie heb kunnen geven!
    Streven is om donderdag je pakje naar de post te brengen hihihi

    Liefs x x x Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yessssss nog een schitterend verslag moppie van een geweldige dag!
    En owwww wat ben ik blij dat ik je in het echie een knuffie heb kunnen geven!
    Streven is om donderdag je pakje naar de post te brengen hihihi

    Liefs x x x Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, vooral die van de bomen. Wat was het leuk he!? Ook ons autoritje...;)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook alweer zo'n leuk verslag en wat een mooie foto's! Ja wat hebben we heerlijk genoten hè. Ik geloof dat ik zo de boel de boel laat en lekker in bed ga genieten van een goed boek (ruil boek ;)). Warme groetjes en knuffels van Susan die je nu ook volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uw foto s zijn prachtig ! Blij voor jou dat het zo tof was !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt reuze gezellig! Wat zijn die gekleurde houten tuinstoelen prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer erge leuk foto s ook bij jouw ja het was fijn en heerlijk ontspannen op een mens en dier vriendelijke omgeving gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Ziet er heel gezellig uit. En nu lekker er van nagenieten.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oww.. zo jammer dat ik niet meer in blog-sterrenland leef..mán wat heb ik gemist!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat jullie je zo goed geamuseerd hebben. Mooie sfeer beelden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi weer.... Wat een dag, he? Prachtig weer, supergezelschap, lekker eten & drinken. Wat wil een blogSTER nog meer? ;) Vond het ook heeeeeeeeeeeeel leuk om jou te ontmoeten! tot gauw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt ook leuke foto's gemaakt! Super zeg!!! Nu lekker van na genieten!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hiep hiep hoera voor jullie, gewoon herhalen :)
    Wat een locatie, beestjes en buiten, en boven alles een heerlijk bont gezelschap, alles wat gelukkig maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al die gezellige foto's daar wil je toch bij zijn. Fijn dat jullie zo'n ezellige dag hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amai, hoe hebben jullie dat geregeld gekregen???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het blijft leuk om te lezen hoor al jullie verslagjes. Daar kunnen jullie weer even op teren.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En zeggen dat ik ook was uitgenodigd. Ik begin meer en meer spijt te krijgen.

    Gelukkig zijn er al die vrolijke berichten en de foto's.
    De voorlaatste van jou met allemaal dieren erop is schitterend!

    Prettige avond,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jouw verslag met papparazzi-foto's toont super gezelligheid. Dat zal het vast ook echt zijn geweest.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh paparazzi collega helemaal niet erg dit verslag....ik geniet bij elk nieuw bericht weer helemaal opnieuw en sluit me zoooo aan bij jou woorden over deze dag....vooral dat het allemaal gelijk zo vertrouwd was,heerlijk he?!Jou foto's zijn ook prachtig Trui!Ik kwam toen het ging schemeren erachter dat ik de camera op een verkeerde stand had staan...? door al het gewinkel in mijn tas...stoofpeertjes,e.d,ha,ha.Maar gelukkig zaten er ook veel mooie bij en kan ik hier ook genieten!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoooooo! Dat ziet er gezellig uit zeg! Hoe kwam het tot stand? Super leuk verslag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En nog zo'n leuk verslag van een super fijne dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou, je voegt echt nog wel iets toe hoor met je mooie foto's van de plek en de natuur. Geweldige locatie inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, zal wel een fantastische dag geweest zijn!
    Je maakt me jaloers ;)
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige foto's Trui...zo beleef ik het ook weer een beetje opnieuw en wat was het gezellig!! Ik vond het ook super om jou eens te zien!! Grappig hoe je denkt iedereen een beetje te kennen en dat dan in real live ook echt meteen wel vertrouwd voelt! Mijn verslagje moet ook nog komen hoor...hahaha...maar dacht ik wacht heel even, anders wordt iedereen in één keer helemaal zo volgespamt! Het was top en hoop je zeker nog eens te zien!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat was het fijn hè, lief klein zusje :-) Ik sluit me aan bij Maddy hierboven, zó voelde het precies! We weten al een hoop van elkaar maar elkaar dan in het echt zien is reuze spannend... en vervolgens ook niet want we zijn wie we zijn en dat is goed. Allemaal heerlijke, lieve meiden, allemaal heel verschillend en dat is leuk! Ik heb intens genoten en dat doe ik nog steeds. Ik zou deze dag echt niet gemist willen hebben. Kijk al uit naar de volgende keer ! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Trui, wat heb je prachtige foto's gemaakt van de dag die jullie met z'n allen hebben beleefd. Leuk om andere bloggers echt te ontmoeten, dat lijkt mij ook super. Leuk om al die verhalen te lezen, geniet nog lekker na. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aan al die stralende gezichtjes te zien was het een waar feest!! Mooie sfeerimpressie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat ziet er super gezellig uit! Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Het geeft een goed beeld van de gezellige dag.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  35. even een vraagje,zie je mijn blog nu ook nog??en ook het blogje van vandaag??

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wauw! wat heb je geweldige foto's gemaakt! zo heerlijk om nog eens rustig teru te kunnen kijken :) ik vond het superleuk om jou en de anderen te ontmoeten... zeker voor herhaling vatbaar!

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jij maakt altijd zulke leuke fotoreportages! ben ik stikjaloers op :( Maar jullie hebben een superfijne dag met blogsters gehad en das pas het allerbeste om al die mensen eens in "real life" te ontmoeten, vind ik ook altijd keileuk!
    Grtjes,rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit berichtje lees ik hier overal, ziet er een zeer gezellige en geslaagde dag uit! En je maakte weer superleuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het gevoel is er weer helemaal ♥ wat geniet ik van de foto's en wat leuk je in het echie te hebben ontmoet je bent een lieverd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heerlijk verslag, giga gave foto`s herbeveling all over!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie foto's! Het zag er supergezellig uit, dat zie je zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je foto's zijn van een andere aard, heel mooi 'shots' maakte je daar.... Zag er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. De gezelligheid spat van de foto's af! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui