zaterdag 26 oktober 2013

Met kleine stapjes

Herstellingen ... wie doet er dat nu graag?
Nee, ik dus ook niet.
Maar ik heb er iets op gevonden.
Elke keer ik iets nieuws maak, herstel ik iets uit de lappenmand.
Met kleine stapjes raken die lastige werkjes dan gedaan.
En zo ook vandaag ... het nieuwe dat ik aan het maken ben ...
mja, daar moeten jullie nog even op wachten :-)


Ondertussen heb ik al 45 lapjes gehaakt van mijn grooooots plan.
Het lukt me niet elke dag eentje te maken,
maar mijn stapel wordt met kleine stapjes alsmaar groter.
Nog MAAR 195 lapjes te gaan ;-)

Mijn grooooots plan

En ondertussen geniet ik van alle post die ik de afgelopen maand
mocht ontvangen.

Enkele dames verrasten mij met fijne envelopjes voor mijn verjaardag.

Dank je wel Syl, Els, Janina, Rosalie, Esther, Marina en Merula
41 jaar worden was dan toch nog niet zooo erg ;-)
Ook Veerle verraste mij met een geweldig pakket op de deurmat.
Vorig jaar won ik haar give-away,
ze liet me even wachten (geeft niet hoor Veerle ;-))
maar het was echt de moeite waard.
Ik won een 'loslaten'-pakket.
En oh, wat zal ik daar veel aan hebben,
elke dag opnieuw een beetje loslaten,
de dingen, waar je niets kan aan veranderen,
leren aanvaarden zoals ze zijn,
en daar het beste proberen van te maken,
met vallen en opstaan,
het lukt me niet altijd even goed ...
... maar met behulp van dit prachtige pakket
zal het wel weer net iets makkelijker gaan ...
met kleine stapjes vooruit.
Dank je wel Veerle!
Het kwam weer net op tijd! :-)


En dit leuke kaartje viel in mijn bus,
nadat ik meedeed met de Dag van de Post-actie bij Carolien.
Ik stuurde mijn Belgische postbus in,
en kreeg in return een fijn kaartje.
Dank je wel Carolien,
altijd fijn zo'n initiatief :-)


"In het land van de hoop
is het nooit donker"
- BZN -

27 opmerkingen:

  1. Uw granny's zijn de mooiste die ik ooit gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooooooooow nog maar 195 meid, joh, je gaat als een speer !
    En zoveel gezellige post krijgen is gaaf !
    See you tomorrow :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed al zoveel granny's! Nog 195 stuks... zou een mega opgave voor me zijn, haha. Als ik er al eens eentje kon maken :-)
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag, dat is me even ontschoten. 41 valt best mee, ik vind het alweer jong klinken (ben er 42, haha). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw granny's gaan tenminste vooruit!!! Knap hoor.
    Zo leuk hoe je het pakketje 'loslaten" hebt gefotografeerd.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe wat een mooi gezicht al die lapjes... Je haakt zoooo netjes, gewoon een feest om te zien!
    Nog even stug doorhaken ;-)... Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om te beginnen: een -hoewel late- toch nog supergelukkige verjaardag. Zoveel mooie kaartjes en pakjes!

    Wat die granny's betreft, ik had je immers gezegd dat we gelijk zouden opgaan, maar daarvan is niets in huis gekomen aan mijn kant.
    Die van jou zijn echt fantastisch qua kleur. ,Ik ben tegelijk jaloers en benieuwd. Groots plan wordt ongetwijfeld gigantisch mooi eindproduct.

    Prettig weekend
    met veel losgelaat!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 195 maar! Oh de eindstreep is nabij ;).
    Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Gaat kei mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog 195? Amai... Benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat kleurboek voor volwassenen heb ik ook! Echt zalig om me erin onder te dompelen met mijn stiftjes en kleurtjes en alles rondom mij efkes te vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie je morgen!!! Zin in, kun je Boss en May in het echie zien ipv op je verjaardagskaart, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog 195...maar je hebt de draadjes al afgewerkt zie ik. Dus dat scheelt al heel veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een loslaat pakket dat klinkt goed. Flink veel post weer gehad, leuk overzicht zo. En man man waar ben je aan begonnen joh met al die lapjes!!!! aaaargh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat flink van je dat je telkens iets hersteld van uit de lappenmand. Ik maak iets nieuw, maar de spullen om te herstellen blijven stilletjes liggen... (foei, foei van mij...). De granny's zijn echt mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, ik ben zooooooooo benieuwd naar je granny deken! Nog 195 squares te gaan, zeg je? Moedig hoor, ze zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt ongetwijfeld een prachtig deken. Ik hou van de kleuren die je gebruikt. Maar man, wat een geduld moet je daarvoor hebben! Succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kleurencombinaties bij jouw granny's. Ik ben nu ook voor het eerst granny squares aan het haken maar die van mij zijn niet zo mooi als de jouwe hoor. Met welke wol, haak je ze ?

    Wow wat een leuke post ontving je. Je bent zelf altijd zo attent voor veel mensen fijn dat je dat ook terugkrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat wordt vast een prachtige deken!! Wat een fijne post heb je gekregen :-) altijd leuk. Fijne zondag, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog maar 195 te gaan! Zo mag ik het horen! Dapper doorgaan, wordt volgens mij groots mooi! En je bent lekker verwent door deze en gene! Leuk! Die tas is mooi zeg! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke post, heerlijk genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jee wat haak jij mooi, toi toi toi voor de resterende 195 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je vierkantjes schieten goed op ook al beweer je van niet! Maar doe toch maar rustigaan! En wat een hoop heerlijke post heb je gekregen! Leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super,ja ik ben ook bezig met die lapjes,maar bij ligt het in de ijskast op dit moment,ik kan geen gang krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 195... dat wordt een makkie voor jou! En wat een goed idee om bij elk nieuw projectje ook een lastig klusje te klaren!
    Geniet van je fijne pakket, en van alle leuke post... maar op het gemakje hè!
    Ook van mij nog een happy birthday (foei foei, heb ik precies gemist, mea culpa),

    vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahaha, wat leuk om hier in het cadeautje van Syl een stukje studiozakka terug te zien (de applicatie van de kuspopjes zat in een give away die Syl bij me won). Wat ben je heerlijk verwend! En herstelwerk daar hou ik ook niet zo van, heb hier nog een bergje liggen geloof ik ;)

    Fijne week!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog van harte!!!!! Geniet van je verwennerijen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jouw bloemekes zijn wel VEEL en VEEL kunstiger dan de mijne.
    Ben jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui