dinsdag 15 oktober 2013

Piece of 'recyclage' art

  • Men neme een afgedankte jeansbroek;
  • een niet meer in de smaak vallend jeanskleedje;
  • een paar kringloopbloemekesservetjes;
  • een gestreept kringloopherenhemd formaat tent;
  • de knopen van mijn oude Uggs;
  • restjes katoen en de haaknaald;
  • en een klein stukske nieuwe stof(omdat de rest in de recyclagezak er ECHT NIE bijpaste, 'kheb lang gezocht hoor en Jitske schudde heel de tijd van 'nee'!);
  • men knippe dit tot een patroon;
  • men neme er den tijd voor;(verjaardagskadooke voor een in april jarig meiske)
  • en men creëre ...
Patroon: Noodlehead
Als extraatje de bloem van Handwerkjuffie
Er volgt er nog eentje ... in toile cirée maar dan voor mezelf.
Hopelijk doe ik daar minder lang over :-)

Begin de dag nooit met
de scherven van gisteren
- BZN -

41 opmerkingen:

  1. Nou, dat is niet mis, met al die details!! Vaak gaat het een tweede keer makkelijker inderdaad, hoef je minder te lezen en weet je wat een handige volgorde is enzo. (En zeker als je geen stofjes hoeft uit te zoeken?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw gehaakte bloem staat er geweldig bij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja watte, zo een schoon kabas. Moette gij mijne verjaardag ook weten, kan je voor mij ook zo een toffe kabas maken ;-)
    Veel plezier met uw volgend exemplaar...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een superleuke tas!!
    En oh ja, de Dag van de Post is hier in Nederland ook helemaal niet bekend hoor. Zelfs onze eigen postbodes wisten er niets van :-) Het staat heel klein op de site van post.nl genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die spreuk is om in te kaderen!!!
    En de tas... om heel veel te gebruiken!!!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem gaaf. Maar April zei je? Je bent er lekker optijd bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sta telkens weer met mijn mond vol tanden hoe handig jij wel niet bent met jou naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf het knap vinden. Mooie combinatie van stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zit idd heel wat tijd in denk ik. Ik heb zoveel geduld niet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het enigste dat ik kan is men neme "restjes katoen en de haaknaald" hihihihi

    Gaaaaaaaaaaaaaaf weer Truitje!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goh super knap dat je dat kan !! erg mooi geworden.
    Wat ik ook mooi vind is de tafel die op de foto staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gedaan, I ♥ recycling! En mooi op tijd want het is nog lang geen april (of was het bedoeld voor dit jaar hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was dat april 2013, of 2014? :-) Ik hou ontzettend veel van dergelijke recykleerprojectjes, dus laat maar meer van dat komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige spreuk, de tas vind ik super, creatief, gewldig, er ligt er hier een in de maak, maar dat is een van de" ik wil te veel " projecten, misschien komt ie ooit voorbij op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie tas hoor erg creatief, tof.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal top. Echt mooi zoals je allerlei oude spullen hebt gerecycled.
    Ben benieuwd naar de volgende.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stoere tas!! Mijn god wat ben jij creatief!
    Ik geloof dat je me zelfs hebt aangestoken, ik liep vanmorgen even een winkel in waar ik iets nodig had en zag wol liggen. Ineens had ik mijn mandje vol verschillende wol/garens en wist ik eigenlijk niet eens meer wat ik überhaupt in die winkel nodig had.
    Nou weet ik alleen niet wat ik er van moet maken .... (sufmuts ben ik soms ;-))
    Maar ik kom wel op een idee (een keer binnen dit en een jaar of tig lol)

    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke tas! Ik heb hier ook nog wat jeansstof liggen en blauw-wit geruit, je brengt me op een ideetje :) Alleen ben ik echt niet zo handig als jij met de naaimachine denk ik :( het lijkt nogal ingewikkeld... maar het resultaat is waauw! In april is ook dit meisje jarig :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je toch super handig Trui, je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier is hij, de tas, wauw!
    Daar ga je veel plezier aan hebben, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Top recycleprojectje. Supermooi!

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi staaltje van recyclage! Het is echt een super toffe tas geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey wat leuk jij ook aan het recykleren! Goed bezig zeg en daar is de jarige jet vast blij mee! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui