vrijdag 4 oktober 2013

Sing a song

Vaak zing ik in de auto (héél vaak eigenlijk)
en de Nederlandstalige versie van de musical Mamma Mia
is één van de favoriete meezingcd's
(en ook van de kids, je moet ons soms bezighoren ;-)).
En een echt 'opkrikliedje' is Chiquitita ...
En ik zong ...
(we gaan het nu niet over de toon en het volume hebben)

Chiquitita
het is toch bekend
dat ook zelfs een litteken went
dat is ondervonden
morgen is die zorg voorbij
komt je hart weer vrij
want de tijd heelt alle wonden

Chiquitita
zie het niet zwart
want de zon is steeds in je hart en achter de wolken
kom nu hier en zing maar weer
zoals elke keer
zing een nieuw lied
Chiquitita

 En kijk wat ik toen door mijn vooruit zag  ...
(en ja, ik heb vaak mijn fototoestelleke mee ;-))


... spreken we nu nog van toeval??

Fijn weekend allemaal
en zing op tijd eens een lied,
het kan zo deugd doen! :-)
xxx

22 opmerkingen:

  1. Als kind zong ik altijd liedjes van Abba, knetterhard in m'n kamer met een haarborstel als microfoon. Ook dit liedje, de Engelse versie dan uiteraard. Lekkerrrrr. Mooie foto toch weer, achter de wolken schijnt de zon. Lalalalalalaaaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schoon! heb gisterenavond tijdens 't koken dat liedje nog meegezongen met de radio (Engelse versie)
    ik maak me ook geen illusies omtrent mijn zangkwaliteiten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto Trui en ik zing ook vaak(wel als ik alleen ben,ha,ha...kan dat de rest echt niet aandoen)Onder de douche(wel heel goed hoorbaar voor op staart dan....oeps),in de auto zijn mijn favo plekjes ha,ha...


    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ik hou ook van meegalmen........mooie wolken maar hopelijk niet gemaakt onder het rijden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst zat ik te zingen en te lachen bij je bericht. En toen moest ik bijna huilen van je foto! Zo mooi!
    Een lach en een traan, het leven hé!
    Wij zingen ook wat af hoor en bewegen dan duchtig mee, wij moeten er soms echt compleet gestoord uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, ik zal mijn huisgenoten eens een plezier doen se en ik zal voor hun eens een schoon lieke kwelen. Die hun weekend kan al niet meer stuk... Bedankt voor de tip ;-)
    fijn weekend en grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb ik toch een fantastisch zus..... love you Siss.... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mèèn, wat een vreselijk gave wolkenfoto's heb je gemaakt! Echt adembenemend mooi!!
    Ik loop ook vaak te zingen of te neuriën, inderdaad is de auto daar een prima plek voor....
    Vooral als je er alleen in zit ;-)! Fijn weekend, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa ik zing ook in de auto :) Mooie muziekkeuze hoor, mamma miaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja toepasselijker kan het haast niet, mooie foto! Er is toch ook niks leuker dan lekker blêren in de auto...hahaha Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!!! Ik ben ook een heuse zangeres in de auto en speel dan ook nog drums op het stuur....Maar idd zeer toevallig mama miaaaaaaa!!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie het al helemaal voor me! :-) Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, geen idee hoe je stem klinkt maar toch kan ik je het bijna horen zingen met een enorme dosis bevlogenheid en enthousiasme vermoed ik zo. Goede tip! Enne toeval bestaat niet ;)

    Geniet van een mooi weekend!

    Liefs,
    Rosalie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik miste mijn fototoestel deze morgen... Meezingen is ook hier een favoriet.
    Hoewel ik de laatste week in een muisstille auto rijd, zo zonder radio of cd op... ook een verademing.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha musicals meezingen, zalig !!! Maar de vlaamse mama mia hebben wenog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pachtig! Ik hing hier vanavond ook wilde toeren uit te halen uit het dakraam. Zoooo'n mooie luchten....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niks mis met zingen in de auto, als je tenminste niet vals zing zoals ik :) Prachtige foto!
    Grtjes,rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ik ben niet zo'n zangvogel, al zing ik dan ook weer niet vals. Ik luister gewoon liever óf speel dwarsfluit. Mijn mijn dochter zingt des te meer, het liefst in een microfoon (die heeft ze inmiddels), dus regelmatig is ze tot in alle hoeken van het huis (en door de buren denk ik) te horen!
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan geen toeval zijn! Dubbel en dik verdiend met je zangstonden!
    Ik zing ook vaak in de auto, en ben altijd blij dat de anderen me niet horen, al vergeet ik soms wel hoe belachelijk het er kan uitzien bij het rood licht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier staat regelmatig de originele ABBA op tijdens het strijken of kuisen. Eerst vonden men dochters dat maar niks maar ondertussen kennen ze ook al wat liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi, zowel het liedje als wat je door de voorruit zag!! Ook je vuurwolken en najaarcocktail zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui