dinsdag 17 december 2013

Niet verklappen!

Ik ga nog eens voor de Sneak peek :-)
Waarom?
Omdat ik nog niet mag tonen wat ik aan het maken ben,
want de persoon voor wie het is,
leest mee met mijn blog :-)

Wat ik wel kan laten weten
is dat ik het aan het maken ben met heel leuk garen 
uit het winkeltje Wol en Zo van Kristel.
Superfijn om mee te breien ...

Lammy Alpina-garen, nld nr. 7

Ik heb al een hele hoop naalden verslaan,
afgelopen zondag heb ik bijna 8 uur op de trein gezeten,
en heb dan ook 'tegen de sterren op' gebreid :-)
En ik deed deze lange reis niet voor niks.
Ik beleefde namelijk een supertof dagje in Eindhoven,
vol echte fijne vriendschap,
een lekkere gezellige lunch en theekransje,
en vooral met heel veel gebabbel
Merula had ik al eens ontmoet,
voor Janina en Rosalie was het de eerste keer,
maar we weten nu al zeker,
er komt absoluut nog een volgende keer!
Lieve dames, het was ongelooflijk fijn om jullie te ontmoeten!

Ik werd ondergedompeld in de wondere wereld van Flying Tiger.
Ik heb me serieus ingehouden, maar aan deze spulletjes kon ik toch niet weerstaan ;-)

En voor wie eens graag mijn stem wil horen,
morgen tussen 9u en 11u kom ik op Radio 1 - Hautekiet :-)
Er wordt een prijsje verloot
onder diegenen die hun zwaarste werkblunder durven opbiechten,
ik mailde en werd vandaag hierover opgebeld ...
Wie nu dus nieuwsgierig is naar mijn blunder, 
mja, luisteren maar morgen :-)
Ohja en ik word aangesproken met Geertrui.
Dat is namelijk mijn officiële naam.
Vanwaar dan Trui?
Wel, ik ben 13 jaar geleden verhuisd naar West-Vlaanderen
en daar hebben ze nogal problemen met het uitspreken van de letter G
(sorry lieve West-Vlaamse vriendjes maar het is zo :-))
Dus omdat ik niet voor de rest van mijn leven Heertrui wilde genoemd worden, 
heb ik er maar Trui van gemaakt :-)

Humor:
een goede schokdemper
als je botst in het leven
- BZN -

29 opmerkingen:

  1. Jij doet heel wat kilometertjes voor je blogvrienden he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die westvlamingen....aan mij vroegen ze dit weekend of ik een geel brood wilde....ik had bijna geantwoord : liever een bruin.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Geertrui (ik zeg het met een harde Amsterdamse G) jij hebt een leuk dagje beleefd maar 8 uur in de trein pff dat is nogal wat. Maar je hebt je tijd goed besteed. Hetgeen zichtbaar is, is heel mooi gebreid.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat een leuke stukjes schrijf je toch altijd! Héértrui..., nee dan is Trui toch beter! :-) Ik ben benieuwd wat er van jouw naalden af rolt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij ben je en blijf je Trui al kan ik de GGGG GGGoed uitspreken hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat breisel sneakpeakje is mooi, ik ben curieus naar wat het is...
    Geertrui, Heertrui, Trui, Miss Creatuurtje, what 's in a name?
    Ge bent een toffe, dat is zeker !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, leuk hoor om bloggers te ontmoeten. Een fantastische dag waarbij je mooi hebt kunnen breien. Ben heel nbenieuwd wat je aan het maken bent, maar dat gaan we vast nog zien. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowwww een bekende blogger op de radio hoe tof is dat!!!! een leuke dag hebben jullie gehad zeg erg leuk

    en cool zeg ik hou wel van een stoere kabel ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Geertrui :-) Dat ziet er mooi uit!!
    ga je je blunder ook nog delen op je blog HIHI

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ben toch wel erg benieuwd naar je blunder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zeg, 8 uur in de trein en tegen de klippen op gebreid. Dat gaat heel mooi worden.
    Het valt me nog mee wat je hebt gescoord bij Flying Tiger hahahaha, gevaarlijke winkel hè. De enveloppen heb ik ook meegenomen, mooi hè! Knuf lieve Trui!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had gelukkig al een hele zware tas bij, en dat moest nog allemaal weer terug die trein op. En verder handen op de rug houden hé :-) x

      Verwijderen
  12. Leuk breiproject! Hier staan geregeld colsjaals op de pennen,ook een mooi kerstcadeau! Liefs,Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben 15 jaar geleden in de andere richting vertrokken :-) van West-Vlaanderen naar Antwerpen. Nu helemaal geen problemen meer met de G en de H hihi. Ben heel benieuwd naar je breiprojectje en naar je werkblunder natuurlijk :-)

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent weer ijverig in de weer geweest met het breien, maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoor wat het gaat worden. Gelukkig wordt het vervolgd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi, mijn schoonzusje heeft hier al gereageerd, wilde net zeggen, nog nooit opgelet bij haar dat ze problemen heeft met G, maar ja zoveel westvlaams hoor ik haar nu ook weer niet spreken :-)

    Mooie sneak peak, ben benieuwd.
    En amai 8 u in de trein?? ppff, dat is wel lang hé!
    leuke spullen heb je gekocht en wat goed dat je er weer vrienden bij hebt :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had ik dat geweten dat jullie in Eindhoven waren, (bij mij om de hoek) dan was ik vast gezellig langs gekomen. Maar wat een reis voor jou.
    Voor nu een hele fijne feest dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer ik nog een keertje naar Einhoven trek, laat ik het je zeker weten :-)

      Verwijderen
  17. Of je nou Trui, Geertrui of Heertrui wordt genoemd, je bent en blijft een bijzonder mooi mens. Haha, en die Tiger spulletjes hadden daar zomaar bijna de trein naar West Vlaanderen gemist...!

    Succes met je mooie breiwerkje, ik verklap niets ;)

    Dikke knuf en veel liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was bijna gelukt om die tas van Trui mee naar Helmond te nemen ;)
      En het breiwerk is prachtig! Je bent vast lekker opgeschoten afgelopen zondag tijdens je lange reis om ons te ontmoeten. De volgende keer doen we het andersom hoor, komen wij jouw kant op.
      En ik ga morgens eens even kijken of ik het radioprogramma terug kan luisteren, ben stiekem wel benieuwd naar jouw werkblunder.
      xx Janina

      Verwijderen
    2. Ja dat was echt wel grappig van die tas :-) Ik ben ondertussen aan het derde deel van mijn breiwerk bezig, vandaag bij de kapper weer een beetje verder gedaan :-) Ohja en je kan mijn blunder horen in het volgende blogje :-) x

      Verwijderen
  18. Ik ben benieuwd wat je aan het maken bent!!!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amai, Geertrui, weeral allemaal zo fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zo'n uitstap, lijkt me! En die G en die H gaat er hier vlotjes uit, ook al ben ik westvlaamse in hart en nieren, LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat word iets moois dat kan ik al zien en trui klinkt in mijn oren erg gezellig dus daar hou ik het maar op oké ,je word weldra een bekende Belg ha ha groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mysterieus berichtje!! ;)

    Wat leuk dat jullie ontmoeting zo'n succes was! Lijkt me toch wel spannend om elkaar zo ineens te zien.
    Ennuh... succes morgen... ben benieuwd naar je werkblunder (je gaat 'm hier toch ook wel fluisteren..voor de niet radio 1 luisteraars ;) ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben toch een betje nieuwsgierig wat je aan het maken bent hoor. En hé, ik moest werken en kon houtekiet niet horen... heb je gewonnen? en wat was je verhaal van de blunder dan???

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spannend hoor, je sneakpeak, leuk! Wauw, 8 uur in de trein.. Maar zo te lezen was het meer dan waard, fijn! En die blikjes zijn echt gaaf... Zou zomaar kunnen dat ik aankomende week ook eens bij de Flying Tiger binnenwandel, hoewel ik er nooit zo heel goed slaag, ze hebben zoveel en dan zie ik door de bomen het bos niet meer... En nix nodig natuurlijk! ;) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui