zaterdag 11 januari 2014

Deze week zag ik ... #02

Deze week zag ik ...
Mega 'Mona' Mindy

Mona kwam op een verjaardagsfeestje een 'schminkmadam' tegen.

Deze week zag ik ...
Oostends geluk

... tijdens een namiddagje aan zee, met zoonlief die weer midden in de examenkoorts zit.
Deze week zag ik ...
nog meer mooie luchten

Hier moest mijn auto echt eventjes voor aan de kant.
  
Deze week zag ik ...
de eerste boekplooikunst van Jitske


Deze week zag ik ...
een toost

Een Toost op een nieuw fijn hobbyclubkes-jaar én op het eerste oma-worden van Els,
één van mijn hobbyclubvriendinnekes.
We haakten met z'n allen (we zijn met 6 in totaal) een dekentje als oma-kadootje.
Herkennen jullie de African Flowers vanuit mijn Grooooots plan?
Martine zorgde ervoor dat het dekentje in elkaar werd gestoken én van een mooi randje werd voorzien.

Deze week zag ik ...
fijne pakjes in mijn brievenbus

Mirjam zorgde voor 2 keitoffe blikjes voor mijn collectie,
bij Jeanine won ik de troostprijs bij haar give-away, een zelfgemaakt boekje.
Dank jullie wel lieve dames!


 Wil je ook meedoen aan 'deze week zag ik'?
Klik dan even hier en je kunt lezen hoe het werkt op blog Zomaar een dagje.

XXX

28 opmerkingen:

  1. Was een fijne week zo te zien! Je M&M&M'tje, zo lief :)
    Nog een fijne zondag!
    -x- Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blogje! Wat een mooi dekentje hebben jullie met elkaar gemaakt, super!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke week is toch weer helemaal anders hé......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief Mega Monaatje en wauw wat een prachtige luchten!! Fijn dat je deze momenten deelt, ik geniet ervan en ga er nu fijn van dromen. XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet eruit als een heerlijke week, mona ziet er prachtig uit als mega mindy
    en wat een boekwerk kunst ♥ mooie foto's allemaal x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij zit ook niet stil hè ! Dat was een fijn weekje zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie week! Op naar nog zo eentje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk overzicht van jouw week. Gevuld met mooie momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's van alweer een voorbije week. En het is fijn dat Mega Mindy bij jullie woont. Hihi! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's weer! Mooi om zo de hoogtepunten van je week te bewaren. Heel veel plezier ermee met de blikjes. :) En nog bedankt voor je boekentip, ik heb voor mijn blogje Nederlandse titels proberen te vinden. Lukte dus niet... Maar zo kwam ik de andere boeken van Miss Morton tegen en die lijken me idd ook heel mooi. Daar ga ik m'n oogjes dus voor open houden. Ik zal m'n boekenkast eens op de foto zetten, die zit echt wanstaltig vol. Die moet eerst leeg! ;) Hele fijne zondag, geniet ervan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals steeds weer de mooiste foto's, jij wordt hier echt wel een crack in! Heerlijk meekijken in jouw weekje :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een fijne dingen! Goed gelukt het boekenvouw project. En ik hou van mooie luchten - (bijna) elke dag weer een fijn cadeau als je omhoog kijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, die boekenkunst! Leuk blog ook! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is het begin van iets nieuw, die boekenkunst, knap!
    Dat samen klinken op een deugddoende vriendschap, meer moet dat niet zijn hé, geniet ervan!
    Mooi gebaar die dekentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig, om ter fijnst! Wat een kleine gelukjes, zooo fijn!
    Enne, ik vind deze Mega Mindy veel leuker dan de andere :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig meis om op deze manier weer een schitterende week te mogen meemaken!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lekker genieten van éénvoudige dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Heerlijke week heb je gehad. Geniet nog heerlijk na.
    En een echte mega mindy in huis, wat cool :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooie week dus,dan wens ik je nu ook een fijne week toe

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een erg mooie week! Leuk om mee te mogen kijken. Fijne komende week.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij zag een boel moois! Leuk dat jij ook deze week zag ik deelnemer bent...
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie foto's weer deze week van prachtige momenten. Fijn dat we op deze manier van jouw weekjes kunnen meegenieten. Geniet van mijn kleine prijsje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze week zag ik weer dat jij een fijne week had. Prachtig dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui