donderdag 23 januari 2014

Ik geef weg ...

Om in de sfeer van vorig berichtje te blijven ...
Als dank omdat blogland zo fijn is ...
vond ik het tijd om wat weg te geven ...

Voor de opening van Nona's hobbyatelier,
maakte ik een gepersonaliseerde zakdoekdooshoes
voor op de toonbank ...


Vinden jullie dit ook leuk?
Laat dan hieronder een berichtje na,
welke kleur jullie graag zien,
en welke naam er op mag,
jou naam, of van je huisdier, of je koosnaampje, maakt niet uit ...
... alleen geen namen in de categorie van "Annemarie-Christine"
want dat krijg ik er nooit op! ;-))
En wie weet,
misschien ben jij wel diegene waar ik eentje voor zal maken.
Of nee ... twee ... 
want blogland is echt wel superleuk!

Je kan meedoen tot 31 januari ...
misschien is het daartegen
eindelijk een beetje winter
en komen zakdoekjes vast en zeker van pas!

54 opmerkingen:

  1. Oeranjuh en Hommel natuurlijk, wat een onwijs gave weggever!!!!
    Knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okeeeeeeee ik zou,dit zelf kunnen.....maar ik,ben lui.....dus,als ik zou,winnen, zo een hoes met vee op.....?
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha wat een leuke weggever! Ik moet dus bij zo'n tissuedoos eigenlijk altijd aan snotterende mensen bij de therapeut denken en niet direct aan een toonbank van een knutselwinkel...
    Maar ik opteer graag voor zo'n mooie. Als er iets van een ster op kan; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij maar pastelgroen in combinatie met pastelpaars en de naam Mauro. Voor op zijn kamertje. Dan blijven wij eraf. :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan! Ik heb er zo al eens eentje gewonnen, dus ik laat deze maar eens aan me voorbij gaan. Zo maakt de rest weer net iets meer kans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik vind hem prachtig! Ik zou hem wel willen hebben in natureltinten met een vogeltje erop ofzo :-)
    Ik zal hem ook even linken op mijn blog, dat vind je vast niet erg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke prijs. Ik doe graag mee voor mijn nichtje die binnenkort 6 jaar wordt. Dus mag het een roze worden met Fieke erop ;-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zeg, ik doe graag mee met jou ik-geef-weg en zou er graag 'Hatsjoe' op willen hebben staan, kleurkeuze laat ik helemaal aan jou over als ik de gelukkige ga zijn ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo wauwie super leuk,ik doe graag mee,ik weet niet of mijn naam te lang is YVONNE en ik ben gek op rose,of lila.
    succes

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh er staat hier altijd standaard zo'n snotterdoos van Kleenex op tafel dus mocht ik 1 van de 2 gelukkige zijn dan vind ik pasteltinten wel mooi met een leuk vogeltje of hartje of zo erop...mooi zeg!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwwwie wat leuk Truitje!!!!!

    Ik ga voor de felle kleurtjes .... lime groen, hard roze enzo hihihi met natuurlijk ..... MOOS erop hihihi

    Knuffie x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk, maar voor mij maakte je al tijd voor de vingerloze handschoenen dus ik doe niet mee... een klein kansje meer voor een ander. :-) Maar ik vind ze wel super mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een leuke give away. Ik heb er zelf al meerdere gehaakt maar allemaal om weg te geven. Dus ik wil er heel graag één bij jouw winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gemaakt! Wij hebben hier veel saaie tissuedozen staan, het zou tof zijn er een met een tof hoesje te hebben. Qua kleur graag rood of blauw, mijn naam hoeft niet, maar een prentje ofzo zou wel tof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk, ik doe graag mee. De kleuren laat ik aan jou over (dat zit vast wel goed). En erop ja weet ik niet, een hartje, mijn naam? Kijk maar als ik een van de gelukkigen ben. Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een paarse met juf erop?
    Er staat een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk ! Wat jij maakt is altijd goed hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende hoes! En zo mooi gemaakt! Ik vind het prachtig! Als ik zou winnen zou tof zijn en dan zou ik er een voor mijn dochter willen die een moeilijke tijd doormaakt. Ze houdt van geel met lila en haar naam is Femke. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga voor een kado voor mijn zoon. Vandaag word hij 13 en ik ben er zeker van dat hij een hoes gaat kunnen gebruiken de komende jaren.
    Zijn lievelingskleur is Paars en zijn naam Eller.
    En nu fingers crossed voor hem.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dochter lief is ook zot van paars, ze heeft steeds een doos tissus op haar kamer staan, maar nog zonder zo'n mooi hoesje. Haar naam is Anne-Fleur.
    En nu duimen maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Voor mij liefst met oranje en helder groen? En de naam Mijntje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goh wat leuk is dit!! Ik denk aan iets met roze en Lien...? Knap gemaakt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke weggeefactie! Ja, ik wil wel meedoen :-)
    Omdat zo'n tissuedoos hier altijd ik de kamer slingert en dat met zo'n mooie hoes net wat leuker lijkt.
    Kleurtjes? Iets met blauw/rood/oranje. En met de naam VLIEG
    Nog Barbieliefhebbers in de familie? Ik heb ook een give away.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooo wat een prachtige zakdoekendooshoes ...
    wij doen graag mee ...
    deze zou prachtig staan in mijn dochtertje Camille haar nieuwe kamer
    waar de accentkleur rood is
    en nu maar duimen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al een hele tijd wil ik deze zelf maken, maar ja, soms ben ik liever lui dan moe. Dus in 't rood of blauw lijkt me wel wat en kaatje erop zou super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. baby blauw, roze en wit, met natuurlijk Ellen :-)
    wat een leuke weggever !!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een prachtig exemplaar voor je zus gemaakt!
    Lief van je er nog een te gaan maken en weg te geven, topidee! Enne...ik doe niet mee hoor. Ik heb al zoveel lieve Trui cadeautjes gehad ;)
    Fijn weekend!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee voor ons Eline, want die wil heel graag zo'n zakdoekendoos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe mee! En ik hou van blauw. Over de naam moet ik nog even nadenken. Dat is voor als ik zou winnen (wat mij zou verbazen, gezien gebrek aan geluk bij giveaways).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw! Knap gemaakt zeg. Ja ik waag toch ook mijn kans hoor. En snotteren doe ik spijtig genoeg nu al. Kleur: Natureltinten of donkerrood en misschien een hartje? Naam, nu ja eerder woord: Maison. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Da's eens iets anders dan te personaliseren met flockfolie. Heel mooi gedaan !!
    Die kleurencombinatie spreekt mij ook enorm aan, en dan liefst LiKa erop, dan wordt er niet gevochten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk cadeau van jou aan jouw zus voor in de winkel. Staat meteen goed in een hobbywinkel. Ik doe graag mee aan deze superleuke give-away. Ik hou van turquoise of zo ne paarse vind ik ook leuk maar eigenlijk maakt de kleur niet uit. Het zou leuk zij mocht er CreativEls op passen maar anders is Els ook goed. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb al gehaakte maar ik zie deze uit stof helemaal zitten en zelf ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen. Ik vind heel veel kleuren mooi maar groen geeft me rust en kan af en toe wel wat rust gebruiken ;) en als Wol en Zo niet te lang is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooie hoes heb je gemaakt voor je zus haar winkel, gaat ze heel leuk vinden. Siert de toonbank ineens hé :-)

    Ik doe niet mee, niet dat ik het niet mooi vind hé, maar ik ben zelf handig
    en zo meer kans voor de anderen ;-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow wat een gaaf idee! Heel erg leuk! k doe mee...het lijkt me leuk om er iets heel grappigs op te zetten zoiets als snotlapjes of als dat te lang is hatsie (of hoe je dat ook mag schrijven) ;-).
    Ik hou van rustige kleuren en zou hem op kantoor zetten omdat het daar zo saai is! Spannend groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O..wauw Trui, wat een gave weggever, natuurlijk zou ook ik heel graag zo'n mooie crea van jou willen winnen en ik ben dol op iets met roze, fuchsia of paars...als tekst lijk me 'take 1' erg leuk.
    Nu ga ik héél hard duimen! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zou leuk zijn om zo een hoesje te winnen. Kleur maakt niet zo veel uit. Als het maar felle zijn... En de tekst: De Bonnekes. Zo worden we overal genoemd... De Achternaam van mijn man he...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey wat een gave doos!! Ik zou er op zetten "Om te janken", maar dat klinkt dan meteen zo dramatisch ;-)
    Ben trouwens aan de capuchon bezig! Ben alleen ff aan het worstelen met de meerdering en mindering, is het de bedoeling dat ik dat laatste stuk in 2 delen brei? Ik en patronen lezen/kijken is geen match made in heaven geloof ik. :-$

    Fijne zondag, hoop niet dat je zo'n doos leegsnottert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad de bedoeling dat je in 2 delen verder breidt en ze daarna aan elkaar maast. De helft op een hulpnaald en daarna de andere helft. Lukt het? Oefening baart kunst, nog vele patronen lezen en je doet het op één been ;-)

      Verwijderen
    2. Thx!!! Ik vond het op dit punt ff ingewikkeld worden, maar komt goed nu na je tip!! :-)
      Dan zal ik alle patronen uit deze Burda maar maken als oefening kunst baart :-P
      Dank je!!!! X

      Verwijderen
  39. Zo'n supertof hoesje da je gemaakt hebt! Amai zeg, ik ben stikjaloers! Ik wil gerust meedoen om zo eentje te winnen, mijn naam vindt je hieronder en is echt niet lang :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Echt leuk! Fuchsia vind ik echt een mooie kleur en dat voor in men klasje met 'juf' op zou super origineel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke give away alweer! Wat een werk heb je erin gestoken. Ik waag graag een kansje. De kleuren mogen voor mij groen met oranje tinten en een naam hoeft niet eerder een leuke illustratie! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leeeeeukkk ik doe mee!tranen zitten nog hoog hier..kan ik ze vrolijker wegdeppen, als je naar zo'n vrolijk hoesje kijkt. Paars ben ik tegenwoordig gek op en veel mensen noemen me soe.. Groetjes, Susan
    Www.creatieinspotlight.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Tof zeg, mag ik ook nog meedoen ?
    Zelf heb ik al een mooie gehaakte zakdoekdooshoes. Maar ik zou heel graag meedoen voor iemand die het heel erg verdient, niet veel geluk kent in haar leven en zich enorm wegcijfert ten dienste van anderen. Ze houdt van rood en haar naam is Sigrid.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Whaw super zeg. Lijkt me héél leuk om te winnen. Twee dochters Silke en Femke dus wordt moeilijk kiezen. Maar hun kleurtje is roze, dat staat vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk seg!
    Ik waag ook graag mijn kans :-)
    Ik hou van paars en turkoois of limoengroen.
    De doos staat hier standaard in de keuken en heeft nog altijd geen hoesje gekregen, het woordje hatsjoe zou er wel grappig op staan ;-) of snotdoeken maar dat zal wat lang zijn (zag juist dat er nog iemand was met dezelfde gedachte :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oe ik doe graag mee voor zo'n originele made by Trui!
    Rood/ roze enzo vind ik leuk, en het woordje ' snif' erop....
    Ik ga toch maar vast beginnen met duimen voorde zekerheid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. In onze kinderopvang komt dit zeker van pas...snottebellekes genoeg..het hoeft niet eens erg te winteren. Een restje kinderstof zou heel mooi zijn...en nu...duimen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I would like to take part! I see it on cappuccino and coffee colours with a word "HOME".
    Thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik heb er al eentje.. staat te blinken op de toonbank naast mijn kassa.. en iedereen die het wil weten vertel ik dat ze van de hand van mijn zusje is.. dankjewel zussie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui