maandag 13 januari 2014

Soms zijn dromen géén bedrog

Vrijdagavond ging er een droom in vervulling ...
de droom van mijn grote zus.
(wat gek eigenlijk,
we zijn met 4 zussen in de 40 en
toch blijft zij grote zus en ik kleine zus :-))

Na hard knokken om haar doel te bereiken,
mocht ze vrijdagavond de deuren openzetten van
Nona's hobbyatelier

Mijn zus start haar eigen hobbywinkel,
je kan er terecht voor wol, stof, mercerie, borduurpakketjes, ...
Wat haar winkel echter uniek maakt,
is dat ze aan beginnende of kleine zelfstandige creatievelingen
de mogelijkheid biedt
hun  zelfgemaakte creaties te koop
aan te bieden in haar winkel,
ieder op zijn eigen manier gepresenteerd,
waardoor er een gevarieerd en mooi geheel ontstaat.

Ze opent een gezellige winkel,
met vele kleurtjes op de muren
en een hobbyruimte om workshops te geven.

Nona's Hobbyatelier
Welkomstraat 18
2160 Wommelgem

Mijn grote zus Lut
(Nona ... zo wordt ze genoemd door haar kleinkindje)
Ik ben geweldig trots op jou
en hoop dat je droom 
een héél groot succes mag wezen!
xxx

57 opmerkingen:

  1. Haha, ja mijn zusje (3 jaar jonger), blijft ook altijd zus-je! Ik ben Zus. :) Wat een leuk concept van Zus, komen er ook nog Trui-Creaties te liggen? Fijne aaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dit is geweldig zeg!!! feliessss met ik noem haar dan ook maar nona hihi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een prachtig atelier/winkel! (En wat een mooie straatnaam :-) ) Gefeliciteerd, zus van Trui!
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk zeg, altijd fijn een hobbywinkel erbij en is niet te ver van waar ik woon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak je even bekend als je langskomt. Altijd leuk om gezichten ergens aan te koppelen. Groetjes Lut

      Verwijderen
  5. Ik blijf ook altijd "onze kleine"...
    Heel veel succes voor je zus, het ziet er alleszins super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige droom!!!
    veel succes met de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, tof dat soms dromen uit komen !Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Heel veel succes voor je zus, haar winkel ziet er goed uit.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat geweldig! Ziet er heel mooi uit en ik vind het idee van die creaties ook super. Van harte proficiat! (jammer dat het zo ver weg is) Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes voor je zus, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend! Het lijkt behoorlijk groot. Véél succes want dat heb je wel nodig met een eigen zaak, maar als je er maar plezier in hebt komt het vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LEUK! Heel veel succes gewenst! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh... dat is ook mijn droom... <3 Heel veel succes voor je zus! Groetjes uit Switzerland!
    Karin van Malikas Welt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jammer dat dat zo ver is! niettemin héél veel succes zus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel tof zeg. Als ik in de buurt ben spring ik zeker eens binnen. Veel succes toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend gaaf! Ik wens je zus heel veel plezier en succes met haar winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk!!!
    maar ik moet wel bekennen dat ik nog nooit van Wommelgem gehoord heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, zo tof!
    Veel succes voor de zus gewenst.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd super wanneer iemand zijn dromen realiseert. Heel veel succes gewenst voor de zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf zeg. Fijn om een hobbywinkel in de familie te hebben.
    Ziet er lekker kleurrijk uit.
    Wens je zus maar veel succes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh geweldig ,dat is ook een van mijn dromen ,..........zal denk ik ook wel een droom blijven......

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh.. wat een goed begin van het nieuwe jaar! Wens je grote zus veel succes!!
    Het ziet er heel gezellig uit (en groot zeg!).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wommelgem, dat is toch waar dat shoppingcenter is ! Awel ik zet mijn dochters daar af en ik zoek dat winkeltje op !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het Shopping is in Wijnegem. Wommelgem is de buurgemeente.. Welkom bij Nona's.

      Verwijderen
  24. Ohhhh wat heerlijk!!!lijkt me echt een droom ja!!! Go go zus van Trui!!!Echt een prachtige winkel,jammer dat het niet in de buurt zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel mooi uit. Jij komt duidelijk uit een creatieve familie. Nu kan je lekker bij je zus gaan winkelen, en zal je waarschijnlijk nog meer en mooiere dingen maken... IK wens haar veel succes!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig om even mee te mogen genieten van het uitkomen van de droom van jouw grote zus. Het creatieve zit dus in de familie. Wens je zus veel succes!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat geweldig meis!!!!!!!!!! Succes zus van Trui hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig !!!
    Gefeliciteerd en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, wat gaaf. Een eigen hobbywinkeltje, wie wil dit nu niet. Ik wens je zus heel veel geluk en plezier met haar winkeltje. Tof!!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh, wat een gave winkel!! Ziet er heel mooi en gezellig uit; zo'n winkel waar je een beetje hebberig van wordt ... ;). Heel veel succes voor je grote zus gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd, prachtige onderneming en jammer dat Lut niet in Ingen is begonnen....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dreams can come true!
    Wat gaaf en het ziet er zo op je foto's al gezellig uit! Het lijkt supergroot!!!
    Gefeliciteerd grote zus van Trui, dat je overstelpt mag worden door knutselende creatievelingen, moet lukken mer die reclame van je kleine zus ;-)
    Helaas niet in de buurt, maar als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker kijken!
    Geniet er van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooooooow super ! Is de droom van velen van ons denk ik. En jouw grote zus gaat dat gewoon doen. Dat gaat vast helemaal goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat! Ziet er geweldig uit! Jammer dat het zo ver rijden is :( Ik wens haar véél succes!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een creatieve familie zijn jullie,leuk hoor voor je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind het meer dan geweldig!!!!!Heel veel succes voor je zus. Het ziet er geweldig uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. it runs in de family, zouden we dan maar zeggen! proficiat met zo'n knappe zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat ziet er dat zalig mooi uit. En dan is het nog jou zus ook die zo een toffe winkel uit de grond doet rijzen. Wie zou daar niet jaloers op worden... Wens haar veel succes toe en voor jou, ik hoop dat je je kunt inhouden om de winkel niet leeg te kopen...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. en jij zit lekker dicht bij de bron vr je spulletjes, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh, wow!! Zo cool, zo stoer!! En het ziet er mooi en tof en gezellig uit!!
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Stoer van je zus om gewoon te doen waarvan ze droomt! Wens haar maar heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dromen die zijn er om nagejaagd te worden! Het ziet er allemaal heel mooi uit! Als ik eens in Wommelgem kom dan spring ik zeker eens binnen.. PS: Ik ben ook voor eeuwig en altijd gedoemd om de kleinste zus te blijven met 7 zussen ouder dan mezelve!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dromen komen soms ook uit......SUPER!!!! Ik wens je zus heeeeeel veel succes. Jammer dat ze niet in de buurt woont anders had ik zeker een bezoekje gebracht!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh super. Wat fijn dat ze dit kan doen. Ik wens grote zus veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk voor je zus, haha ik blijf ook het kleine zusje hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wauw super gefeliciteerd voor grote zus! Erg gaaf hoor. Enne kleine zus zal toch wel korting krijgen he! En ook mooie maaksels er mogen verkopen? Is het in de buurt van jou of niet? Anyway super leuk.
    Enne ik kreeg trouwens vandaag jouw kerstkaart! Er zat een sticker op met onvolledig of onjuist adres (wat erg raar is want adres klopt gewoon). Toch nog heel erg bedankt :) Begrijp ik het goed dat Fe die gemaakt heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Top! Gaaf! Super! Wauw! Heel veel toi toi toi en nog meer plezier en genieten voor je grote zus :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wow! super zeg. het ziet er ook heel gezellig uit. Wens je zus een succesvolle carrière met haar winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk!!! Veel succes voor de zus! En dit is natuurlijk ook leuk voor jou he ;). Ik zou nogal gaan shoppen bij men zusje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heerlijke droom, gefeliciteerd! Genieten!!!!
    Ik ben ook de kleine thuis, terwijl ik letterlijk de grootste ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat, ook ik droomde er ooit van, maar weet ondertussen dat het niet zal zijn! Succes gewenst aan je zus, heeft ze ook een blog of webwinkel om te kijken en eventueel te bestellen? In jouw geval zou ik dikwijls langsgaan en mijn portemonnee zou snel leeg zijn denk ik :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat leuk zeg, hier droom ik ook nog van ... ik zit al een beetje in de richting maar dit is toch nog net iets anders. Veel succes voor de zus maar met zo'n leuke winkel moet dat zeker lukken, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!
Liefs, Trui